Gizem-18-

3.3K 190 5
                                    

-

İçeri girdiğimizde bakışlarım odada bulunan ve eski olsa bile iş görebilecek kadar iyi durumda duran eşyaları turladı.

Eşyalar oldukça eski değildi ama yeni sayılamazdı. Atakan'a baktığımda odayı süzme zahmetine girmemiş sadece eşyaları bir kenara atmakla yetinmişti. Hemen ardından odada bulunan çift kişilik yatağa kurulmuştu. Onun bu tavrına biraz kıl olmuştum.

Bu odada tek yatak olması da canımı fazlaca sıkmıştı. Birlikte yatacağımız kesin gibi duruyordu. Fazla düşünmenin fazla kurmaya sebep olduğunu bildiğimden pencereye doğru ilerledim ve otelin bahçesinde kedilere mama veren bir çocuk gördüm. Tahminimce  on yedi, on sekiz yaşlarındaydı. Önüne düşmüş olan kumral saçları ve  hafif yanmış beyaz teni ile dikkat çeken bir duruşu vardı. Onu süzmeye devam ederken bir anda başını kaldırıp bana bakmasıyla irkilmiş hemen ardından nedensizce kendimi geriye çekmiştim.

Rezil oldum diye içimden geçirirken bakışlarım bana anlamsızca bakan Atakan'a kaydı. Beni izlemiş olmalıydı. Anlamsız bakışları sonunda benden ses çıkmayınca konuşmaya karar verdi.

''Ne oldu? Niye şekilden şekile girdin?''

''Hiçbir şey olmadı, ne olabilir?''

''Kime bakıyordun o zaman? Cama izin çıkacaktı neredeyse.''

''Kimseye bakmıyordum ayrıca sen bana niye böyle garip sorular soruyorsun? Senin ilgilenmen gereken bir Gizem yok mu?''

İmalı konuşmam sonucunda kalkan kaşı ile bana baktı ve bir süre durduktan sonra dudaklarına yerleştirdiği gülümsemesi arasından emin bir şekilde konuşmaya başladı.

''Bu gece ben olmam büyük ihtimalle. İlgilenmem gereken bir Gizem olacak.''

Açıkça geceyi bir kadınla geçireceğini demesiyle kaşlarım çatıldı. Eğer düşündüklerim doğru olsaydı bir kadından hoşlanmazdı diye düşündüm içinden. Hemen ardından arkamı döndüm ve cevap vermeden eşyalarım ile uğraşmaya döndüm. Sormaya neden bu kadar çekindiğimi bir türlü çözemediğim bu olay artık canımı sıkıyordu.

Bir insan böyle bir sorudan neden çekinirdi ki? Ya benim gibiydi yada değildi. Bu iki cevaptan birini almak neden bu madar sıkıntıya sokuyordu beni?

-

Geliyo geliyo, merak etmeyin.

-Ayaz

İZMİRLİ+18 BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin