Kıskanç-5-

4.5K 256 10
                                    


-

Markete girdiğimde bebeklerle ilgili reyona ilerlemiştim. Etrafıma baktığımda her şeyin rengarek olması hem gülümsetmiş hemde yormuştu gözlerimi. Gözüme ilişen anne ve çocuk ile birlikte izlemeye başladım. Çocuğun çikolata istemesine karşın annesi almamakta direniyordu. Aklıma küçükken abimin ben çikolata istediğimde azar azar vermek için böldüğü çikolatalar geldi. Tabi orada asıl amaç bu değildi. Kendisi bana az verip sağlığımı korurken bir yandan da çikolatanın yarısını midesine indiriyordu.

Cici bebeyi alıp kasaya vardığımda ücreti ödeyip çıkmıştım. Elimde tuttuğum cici bebe ile baba gibi durduğumu düşünüyordum. Pek benlik olduğunu düşünmesem de öyleydi.

Az ileride bulunan taksiye adımladığımda durmuş ve beni almıştı. Eve gidene kadar birkaç cici bebe yesem kimseye zararı olmazdı herhalde.

Eve vardığımda kapıyı Atakan açmıştı. Elimde tuttuğum cici bebeye baktıktan sonra suratıma bakmaya başlamıştı. Gözlerini dudak çevremden çekmemesi ile kaşlarımı çattım.

''Neye bakıyorsun lan?''

''Sen cici bebe mi yedin?''

''Nereden çıkardın sen onu?''

''Hiç, ağzın yüzünde seninle beraber yemiş. Oradan çıkardım. "

''Çok mu belli lan?''

''Umarım kendini kaptırıp çocuğun yemeğini bitirmemişsindir.''

''Çok yemedim ki, sadece bir kaç tane yedim. Bak istersen.''

''Belli, neyse gir hadi içeri.''

Kapıyı açık bırakıp mutfağa ilerlemesiyle elimi dudaklarıma attım. Baya bir yediğim belli oluyordu. Komik duruyordum. Rezil olmak doğal yapımda vardı sanki. İç çektim ve içeri girdim. Yengem salonda kitap okuyordu. Beni görünce gülümseyip

''Hoşgeldin.'' dedi, gülümsedim. Ellerimi yıkadıktan sonra tekrar salona gelmiştim ki Atakan salonda yengem ile gülerek bir şeyler izliyordu. Bu görüntü hoşuma gitmemişti. Önce abimi sonra da yengemi alıyordu yanına resmen. Ne uyuz adamdı bu.

Oflayarak koltuğa oturduğumda bakışlarımın hedefi elbette gülen ve izledikleri videoya yorum yapan ikiliydi. Beni fark etmeleri için neredeyse örümcek adam olacaktım. Onlarda ise tık yoktu. Sinirlenmeyeceğim diye tekrar ederken balkona çıktım ve bir sigara yaktım. Dağ ayısı seviyordu bizimkiler. Başka açıklaması olamazdı.


-

Yazarınız çok duygusal bu aralar...

-Ayaz

İZMİRLİ+18 BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin