Eski Sevgili-26-

2.9K 175 0
                                    

-

Atakan'ın göğsüne sinmiş ve gelen uykumu bastırmaya çalışıyordum. Kokusu beni mayıştırmaya yetmişti. Üstelik saçlarımda gezdirdiği parmakları ile kendimi tam anlamıyla ona bırakmıştım.

Telefonuma gelen bildirimle huysuzca kıpırdandım. Bizim çocuklar döneceğimi bildiği için bu akşam içmeye çağırıyordu. Gelebileceğimi yazdığım sıra beni izleyen Atakan'a baktım. Bu durumu sevmiş gibi durmuyordu.

''Bende geleceğim.'' dedi birdenbire. Sana ne oluyor  der gibi baktığım da omuz silkmekle yetindi.

''Canın sıkılır,ortamda tanıdığın kimse yok.'' dedim. Gözlerini kıstı ve kötü kötü baktı.

''İçkili mekanlara tek gidilmez.Evin yolunu bulmakta zorlanırsın sonra, geleyim.'' dedi imalı imalı. Biraz daha zorlamak istedim ve hmlayıp,

''Demek arkamı toplamak için geliyorsun?'' diye sordum.

''Evet, o yüzden geleceğim.''dedi net tutmaya çalıştığı sesiyle.

''Eski sevgilimde orada olacak ama.''diye belirttim.Aslında böyle bir şey yoktu. kaşlarını çattı. Hemen ardından sakin kalmaya özen göstererek

''Onun orada ne işi var?'' diye sordu.

''Dostum, gelemez mi?''

''Ha birde dostun?''

''Dost kalmaya karar verdik.'' dedim ve gülümsedim.

''Ne güzel, medeniyet bu olsa gerek.'' diye söylendi ve huzursuz bir şekilde kıpırdandı.

''Ne kadar oluyor dost kalalı?'' diye sordu sakince. Dudaklarımı ısırdım gülmemek için ve'' Çok olmadı ya, taze ayrılık diyebiliriz.'' dedim. Atakan haspinallah çekerken daha fazla  dayanamadım ve gülmeye başladım. Çatık kaşları ve hoşnut durmayan ifadesiyle beni izliyordu.

''Kıskançsın da.'' dedim, onun bana yaptığı gibi. Çatık kaşlarını saldı ve kımıldandı.

''Seni kıskandığımı da sanarsın sen şimdi.'' dedi. Gülümsedim. Az önceki ciddi ifadesi gitmişti. Oynadığım oyunu devam ettirmesi oldukça hoştu. Serhat bizimle ilgilenmiyordu. Nil ise müzik dinleyerek uyukluyordu.

Bir anda konuşmayı kesip birbirimize bakmaya başlamıştık. Bakışmayı bu sefer ben bozmuştum ve Atakan'ın boynuna doğru eğilmiş, öpmüştüm. Derin bir nefes verdiğinde gülümsedim ve göğsüne sindim.

Yol boyu kalkmak için direnmeyecektim, dağ ayısı sıcaktı ve ben sıcak olan şeyleri bir İzmirli olarak severdim.

Yolda trafik vardı, anlaşılan uzun bir yolculuk olacaktı.

-

Kısa ama güzel bir bölüm oldu.Atıcam bölüm yine bu gece.

-Ayaz

İZMİRLİ+18 BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin