های بچز لطفا ووت و کامنت فراموش نشه🥤🧡●○●○●○●○●○●○●○●○●○
۲ ساعت از بیرون رفتن زین میگذشت و مرد نشسته روی مبل کم کم داشت عصبانی میشد. عادت مزخرف زین بی خبر گذاشتن همه بود و لویی از این ویژگی بشدت متنفر بود.
با بلند شدن صدای اگزوز مثل همیشه نفس راحتی کشید و عصبی از روی مبل بلند شد. قدمای بلند شو سمت در برداشت و بلافاصله بعد باز کردنش صداشو ازاد کرد.
_زین! هیچ معلوم هست از ظهر زیر کی به فاک میری؟
زین سوییچو از روی موتور برداشت و بی توجه به پسر، سه تا پلهی جلوی خونه رو طی کرد، لپ اون کیتن عصبانی رو سریع بوسید و بدون تلف کردن وقت از کنارش رد شد. لویی نفس عصبیشو بیرون داد و درو محکم و بست.
لو_هي فاكر، اگه فکر کردی با اون تفی که چسبوندی بی خیال میشم باید بگم که....بهتره بیای سرشو بخوری!
نگاه کوتاهی به زین که رو مبل لش کرده بود و کلافه بنظر میرسید انداخت و وقتی دید هنوزم حرصش خالی نشده اضافه کرد.
لو _در ضمن اون رنگ سبزی که به موهات زدی شبیه استفراغه!
زین کلافه بلند شد، بی توجه به لویی سمت آشپزخونه رفت و در یخچال رو باز کرد.
با ریز کردن چشماش سعی کرد از بین اون همه خوراکی بطری آبشو پیدا کنه و وقتی موفق نشد در یخچالو با حرص بست و بهش تکیه داد.
البته که با وجود اون بچه جرئت نداشتن یخچالو خالی بزارن!لویی که تک تک رفتاراشو تو سکوت زیر نظر گرفته بود ، آستیناشو بالا زد، قدماشو سمت زین برداشت و دست به سینه جلوش وایساد.
لو_۱۰ ثانیه قبل اینکه کف همین اشپزخونه مث سگ بکنمت وقت داری تا بگی چیشده!
زین کمی مکث کرد و نگاهشو توی صورت لویی چرخوند. وقتی اثری از شوخی داخل چشماش پیدا نکرد نفس کلافشو بیرون داد و صدای ارومش بالاخره پخش شد.
زي _ من.. فقط..نگرانم لو، شما مجبور نیستین همراهم بیاین.. تا همینجا بسه..
لویی از باز شدن بحث همیشگیش با زین چشماشو چرخوند و سعی کرد مثل همیشه با آرامش جوابشو بده.لو_زین! چطوره دهن به فاک رفتتو ببندی؟ میدونی چندمین باره داری این بحثو وسط میکشی؟ تو ما رو چی فرض کردی؟ لابد یه تیکه شت مثل خودت؟!
فقط دو ثانیه زل زدن تو مردمکای لرزون چشمای زین کافی بود تا بعد نفس عمیقی فاصله بینشون و از بین ببره و دستاشو دور بدنش بندازه و محکم زینشو بغل کنه.
YOU ARE READING
Chieftain (ziam)
Fanfiction[Completed] "هر وقت عاشقت شدم.. تو بیسیم مرکزی پلیس داد میزنم که عاشقتم.. خوبه؟" [زویی تاپ] [کار اولمه پس انتظار زیادی ازش نداشته باشید💘]