های بچز🥤
لطفا ووت و کامنت فراموش نشه🧡
●○●○●○●○●○●
لویی وحشت زده هری رو کنار زد و با تمام توانش سمت سلول دوید. بعد از چنددقیقه وارد سلول شد و سمت اتاقش رفت. با دیدن نایل که جلوی در حمام ایستاده بود سمتش رفت و اسم زين رو بی نفس لب زد. دستشو به سینه درد ناکش رسوند و نفس عمیقی کشید.
نای_حالش بهم خورد. ده دقیقس رفته اون تو ولی از چند دقیقه پیش صداش نمیاد!
لویی نگران ضربه ای به در زد و همزمان زین رو صدا زد. بعد از چند ثانیه با باز شدن در زین با صورت سفید شده و بی رنگ تو چارچوب در ظاهر شد و لویی تونست بالاخره نفس راحتی بکشه.
زین با سستی بیش از حد بدنش، دستش رو به چارچوب در تکیه داد و لحظه ای بعد، این سرگیجه شدیدش بود که باعث تار شدن دیدش شد و زانوهاش توان نگهداشتنشو از دست دادن.
قبل از اینکه زمین بخوره لویی زین رو توی بغلش کشید و با وحشت چند بار اسمش رو صدا زد. هیچوقت تا این حد اون پسر رو ضعیف ندیده بود. نایل با دیدن وضعیت بهم گره خورده، دستی به چشمای خیسش کشید و جلوتر رفت.
نای_لویی بس کن، اون از ضعف بیهوش شده! ببرش روی تخت!
لویی یه لحظههم چشماش رو از پلکای روی هم افتادهی زین جدا نکرد. روی تخت خوابوندش و تیشرتش رو برای کم کردن حرارت بدنش بیرون کشید.
دن_سعی کن اینو بهش بدی. شیرینه فشارشو میاره بالا.
لویی لیوانو از دست دن گرفت و چند ثانیه نگاهش کرد. قرصایی که توی جیبش بودن رو بیرون اورد و با پیدا نکردن داروی مورد نظرش، خودش رو سمت کشوی کنار تخت کشید و بازش کرد. بسته قرص سفید رنگ رو بیرون اورد و با جدا کردن دوتا ازش توی آب انداخت و حل کرد.
نای_لو؟ داری چیکار میکنی؟
نایل با صدای گرفته گفت و نگاه لویی رو سمت خودش کشید.
لو_میخوام این قرص خوابای فاكيو حل کنم بدم بخوره.
نای_لویی، میدونی اگه ساعت ۳ بیدار نشه تا صبح کابوس میبینه.
لویی دست از هم زدن لیوان برداشت و به صورت داغون زین نگاه کرد.
لو_چیکار کنم؟ می خوای با این حالش بیدار شه؟
نایل وزنشو روی تخت انداخت و بهش تکیه داد. دن دو تا بسته قرص رو از روی زمین برداشت و بلافاصله بعد از خوندن اسماشون چشماش گرد شد.
دن _ هولی شت! لویی؟؟ این بسته رو تو خوردی؟
لویی بدون نگاه کردن بهش موضوع جملشو فهمید و شقیقه هاش رو ماساژ داد.
YOU ARE READING
Chieftain (ziam)
Fanfiction[Completed] "هر وقت عاشقت شدم.. تو بیسیم مرکزی پلیس داد میزنم که عاشقتم.. خوبه؟" [زویی تاپ] [کار اولمه پس انتظار زیادی ازش نداشته باشید💘]