Part_19

750 171 213
                                    


هی بچز🙌

لطفا ووت و کامنت فراموش نشه💛

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

گردنش رو کج کرد و قلنجشو شکوند ، دستاشو توی هم قفل کرد و با بالا کشیدنش صدای انگشتاشو دراورد.

خودشو روی صندلی انداخت و به مانیتور خیره شد. با دیدن تماسی که هنوز وصل نشده کلافه پوفی کشید و قبل از اینکه قطعش کنه تصویر روی صفحه بالا اومد.

_هی نای!

با دیدن تصویر جلوش آروم خندید و خودشو جلو کشید.

نای_شان ودف؟ داشتم قطع میکردم دیگه!

_اوه نه ، درگیر یک سری پرونده بودم اتفاق عجیبی افتاده بود.

نای_چه اتفاقی؟

نایل با کنجکاوی گفت و صدای هدفونش رو بیشتر کرد.

_امروز تو یکی از پایگاه های پلیس گاز سمی ریختن. دنبال مقصر اتفاقم چون خیلیا مردن!

نایل با بهت به صفحه نگاه کرد و ذهنشو به کار انداخت، با شنیدن گاز سمی فقط یه اسم به ذهنش اومده بود و همون برای پیدا کردن متهم کافی بود.

نای_اما.. تنها کسی که از گازای مختلف استفاده میکنه مایکله.

شان کاغذای بین دستش و پایین آورد و لپ تاپ و روی پاش گذاشت.

شا_مایكل ؟ ازش بگو.

نای_خب.. اون با سایمون کار میکرد ولی وقتی سایمون نامردی میکنه و یکی از محموله هاشو لو میده قطع ارتباط میکنن،خیلی وقته باند جدا داره.

_ یه چیزایی ازش یادمه قبلا گفتی باید روش تحقیق کنم.

نای_اگه جرممو بندازی گردن اون خیلی راحت خودشو تبرئه میکنه، مقابل مایکل هیچ شانسی
نیست.

_دمن!نمیدونم چیکار کنم..

نایل به صورت کلافش نگاه کرد و صندلیشو سمت مانیتور کناری چرخوند . انگشتاش حرکت سریعش رو شروع کردن و پوشه مورد نظرشو باز کرد. بادقت اطلاعات ثبت شده رو خوند و اخم کمرنگی بین ابروهاش شکل گرفت.

نای_اگه گاز سمی کار مایکل باشه، دشمنی بین اون و سایمون باعث میشه کارشو بندازی گردن سایمون؟

_با کدوم مدرک؟ حداقل مایکل و میشه ازمایشگاهای ساختش رو پیدا کرد سایمون و به چی متهم کنیم؟

نای_اره.. دلیلی نداره ولی حواست باشه چیکار میکنی مایکل خیلی خطرناکه.

_نگران نباش.. ولی میتونی یه کاری بکنی؟

نای_ چی؟

_نایل شاید خطرناک باشه ولی بهت اعتماد دارم از پسش برمیای باشه؟

Chieftain (ziam)Where stories live. Discover now