هی بچز🙌لطفا ووت و کامنت فراموش نشه🧡
●○●○●○●○●○●○●○●○●
لو_اون یه قاتله..بین لبای زین از تعجب فاصله افتاد و نگاهش رو روی صورت لویی چرخوند.
زی_ق..قاتل؟
لویی لبخند تلخی زد و خودشو عقب کشید. سرشو به دیوار تکیه داد و پاهاش رو توی بغلش جمع کرد.چند ثانیه مکث کرد و نگاهش رو به زین داد.
لو_واضح نیست؟ اون قاتل همه ی احساسات مرده ی منه! جوری که صداش تو ذهنم پلی میشه کافیه تا بخوام همه ی عمرم بخاطر جندگی ناپدریم توی اتاق تاریک و تنها باشم.
لو_زین تو نمیشنوی، صداشو نمیتونی بشنوی! خسته شدم زین خستم. از همه چی و هرچیزی که اتفاق میوفته خستم. از اینکه تو این جهنم لعنتی گیر کردیم خستم! از اینکه هردفعه بهم التماس کنه خستم! صدای بغض دارش میتونه منو بکشه زین.. بکشه!
لویی با صدای خشدارش نالید و سرش رو روی پاش گذاشت. زین با چشمای خیس شده بهش خیره شد و خودش رو جلو کشید ، دستاشو دور بدن کوچیک شده لویی حلقه کرد و موهاشو بوسید. سرشو روی سرش گذاشت و اروم شروع به تکون دادن خودش کرد.
زی_همه ی اینا یه روزی تموم میشه بلوبری و وقتی تموم شد به این روزا میخندیم و بهشون فاک نشون میدیم! میگی از شنیدن صداش خسته ای؟ چرا دنبالش نمیگردی تا به اندازه روزایی که صدای بغض دارش رو شنیدی صدای خنده
هاشو بشنوی؟.لویی سرشو به سینه زین کشید و دستاشو از دور پاهاش باز کرد و دور کمر زین پیچید. لبخند کمرنگی از ارامشی که توی وجودش پخش شده بود زد و نفس عمیقش رو بیرون داد.
لو_چجوری عسلی؟ از کجا پیداش کنم؟ اون میتونه هرجای این دنیای لعنتی باشه و این اذیتم میکنه.
زی_بگرد دنبالش لوعه از جایی که هستی شروع کن. منو نایل کمکت میکنیم بلو، فقط باید تصمیم بگیری که میخوای یا نه!.
زین سرش رو عقب کشید و لویی متقابلا عقب رفت و بهش نگاه کرد.
زی_می خوای پیداش کنی لو؟!
لویی چند لحظه مکث کرد و مصمم جواب داد.
لو_میخوام!
زی_پس با هم پیداش میکنیم اول باید ازش اطلاعات بدست بیاریم چیزی ازش میدونی؟
لو_نه..
زی_عاا.. خب ، عمو چی؟ اون حتما میدونه ازش بپرس.
چشمای پسر برق زد و خودش رو لبه تخت کشید.
لو_با اینکه فاکم بهش نمیدم ولی حتما میدونه.
زین به لحنش خندید و خودش رو روی تخت انداخت و لبخند بزرگی زد.
لویی وسط اتاق ایستاد و راه اومده رو برگشت.
روی صورت زین خم شد و بوسه کوتاهی روی لبای خندون زین گذاشت.
KAMU SEDANG MEMBACA
Chieftain (ziam)
Fiksi Penggemar[Completed] "هر وقت عاشقت شدم.. تو بیسیم مرکزی پلیس داد میزنم که عاشقتم.. خوبه؟" [زویی تاپ] [کار اولمه پس انتظار زیادی ازش نداشته باشید💘]