Part_2

838 187 99
                                    

های🥤

لطفا ووت و کامنت فراموش نشه🧡

●○●○●○●○●

قربان اونا رو نمی‌کشید؟

+ اون کاره خودته سوییتی.

_ کار من؟!

+ آره شکلاتی، تو میری جایی که اونا هستن و بعد...بنگ!

_ مگه کجان؟

+زندان کازینو..!

---

وید و گوشه لبش گذاشت و با بالا اوردن فندک طلایی رنگ روشنش کرد. چشمای روشنشو که حالا تاریک تر از هروقتی خودشونو نشون میدادن، به مردی که جلوش وایساده بود و التماس میکرد دوخت و با پلک زدنش مرد از ترس خفه شد!

زی _به نظرت باید چيکار کنيم بیب؟


لویی با نيشخند به تن لرزونه مرد نگاهی انداخت و ناگهانی به پشت زانوش ضربه زد. مرد با داد خفيفی روی زانوھاش افتاد و خیلی زود از ترس خودشو جمع و جور کرد‌.

+ رئيس خواھش ميکنم منو ببخشيد..خواھش ميکنم، التماس ميکنم..دیگه تکرارنميکنم‌..از این به بعد کاریش ندارم!

پوزخند کوچیکی گوشه لب زین به وجود اومد، سيگار دیگه ای گوشه لبش گذاشت و با خونسردی به چشمای گشاد شده مرد خیره شد.

زی _ به نظرت خيلی حرف نميزنه ؟چطوره یکم ساکتش کنيم؟

مرد با وحشت خودشو جلو پرت کرد و به پاھای زین چسبيد. با گریه به التماس کردن افتاد و زین کلافه و عصبی چشمای وحشيشو سمت مرد چرخوند و از بين دندوناش غرید..

زی _ دست کثيفتو بکش!

مرد آب دھنشو به زور قورت داد و دستشو سریع برداشت. زین نگاهی به صورت ترسیدش انداخت و روی بدنش خم شد، یقشو بین انگشتاش اسیر کرد و بالا کشید.

زی _ فقط ھمين یه بار!..اگه بازم تکرارش کنی، خودم جفت دستاتو قطع ميکنم!


نگاه کوتاهی به لبای خشک شده مرد انداخت و به ضرب یقشو ول کرد. خیلی طول نکشید مرد بیچاره بتونه دست و پاشو پیدا کنه و از اونجا پا به فرار بزاره.
اجازه زندگی دوباره از کسی رو گرفته بود که میتونست تا سال ها براش شکرگزار باشه.

صدای خنده لویی با دور شدن مرد بلند شد و با لحن مسخره ای به سختی از بین قهقهش حرف زد.


لو _ "اگه بازم تکرارش کنی خودم جفت دستاتو قطع ميکنم" فاک یو زین، اگه یکم دیگه ادامه ميدادی تو شلوارم ميومدم!

Chieftain (ziam)Where stories live. Discover now