11. Kapitola

892 48 8
                                    

„Jak dlouho na mě hodláš takhle civět?" zeptal se Draco, když z něj černovlasý chlapec už asi pěti minut nespouštěl oči.

„Zachránil jsi mi život," řekl Theo stylem, jako by tomu stále nemohl uvěřit. Čekal by to spíše od Blaise. I když ten mamlas by u jeho záchrany dokázal podpálit celé sídlo. Třeba. „Jsem ti za to vážně vděč-"

„Nech si to," přerušil jej blonďatý chlapec a otráveně zakoulel očima.

„Mohl jsi kvůli mě zemřít," namítl Theo.

„Vím o tom," odsekl Draco a kopl do sebe zbytek ohnivé whisky z jeho sklenice z broušeného skla. „Doufám, že až budeš pryč, nenecháš se znovu chytit, protože bych tě tentokrát vážně zabil. Kde jsi vůbec celou tu dobu byl?" zeptal se na otázku, která mu vrtala hlavou už pěkně dlouho.

„S Řádem," odpověděl černovlásek. „S Kingleyho skupinou," upřesnil a stejně jako Draco vyprázdnil obsah své sklenice.

„A Grangerová?" zeptal se blonďák bezmyšlenkovitě. Prostě to z něj najednou vyletělo.

Theo sklopil pohled ke svým rukám, ve kterých držel sklenici a různě s ní točil dokola. „Byla ve stejné skupině. Pak ale někam odešla s Potterem a Weasleym. Jen Kingsley věděl, kam a proč. Nechtěl nám to říct."

Draco pouze přikývl a dolil si ohnivou whisky, načež vstal a dolil i Theovi, který se děkovně pousmál.

„Víš, ještě není pozdě, aby ses-"

„Tohle na mě nezkoušej, Theodore," přerušil ho Draco zavrčením. „Odmítl jsem tenkrát, odmítnu i teď."

„Proč se tomu pořád tak bráníš?" zamračil se na něj černovlasý chlapec. „Copak nechceš, aby válka konečně skončila?"

Draco se na něj zamračil nazpět. „Samozřejmě, že chci," zamumlal.

„Tak pro to něco udělej!" vyprskl Theodore, když vstal a začal přecházet po Dracově pokoji sem a tam. „Přidej se k nám a společně to můžeme jednou provždy ukončit."

Blonďák si odfrkl a sjel Thea výsměšným pohledem. „Prohráváte, Theodore. Obdivuju vaši odvahu a vytrvalost, že stále bojujete za něco, co už jste dávno ztratili, ale já raději budu stát na vítězné straně a to ta vaše rozhodně není. A řekl bych, že ani nebude."

„Jsi zbabělec," zasyčel na něj Theo, když se zastavil a věnoval mu vyčítavý pohled. „Jsi zabedněný zbabělec."

Draco zatnul čelisti a probodl svého kamaráda ostrým pohledem. „Theodore," zavrčel výhružně.

„Nechápu, proč neustále popíráš, že je v tobě ještě pořád kousek dobra," odfrkl si Theo a naprosto blonďáka ignoroval. „Zachránil jsi mi život, i když jsi věděl, že můžeš přijít o ten svůj. Neustále chráníš Blaise, aby se-"

„O čem to mluvíš?" přerušil ho Draco a  nechápavě pozvedl obočí.

Theo se ušklíbl. „Nejsem hloupý, Draco. Vím, že se Blaise skoro vůbec neúčastní výslechů a podobných věcí. Říkal mi to. Kvůli tomuhle prošel výcvikem. Je to jeho práce, povinnost Smrtijeda a přesto..." odmlčel se Theo a upil ze sklenice. „Přesto to dělat nemusí. A je to z toho důvodu, že všechno bereš na sebe. Děláš všechnu tuhle špinavou práci za něj, protože moc dobře víš, že by to Blaise psychicky nezvládl, tak už to zatraceně přiznej!"

V jedné chvíli se Draco prudce vyšvihl do stoje a v chvíli druhé stál naproti tomu otrávenému chlapci a rozzuřeně mu funěl do obličeje. „A na to jsi přišel za jeden jediný den? Nebuď směšný, Theodore."

Jeho anděl ||Dramione, FF ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat