Ahoj!
Tohle dělám úplně poprvé a nevím, jestli to bude někoho zajímat, ale prostě jsem si řekla, proč sakra ne. Je to jeden z těch otravných nápadů, který ne a ne zmizet z mojí hlavy, takže jsem se rozhodla, že se nakonec s vámi o tyhlety (ne)zajímavosti podělím.
Tak...pokud tě to zajímá, čti dál. Pokud ne, hoď tam zpátečku a vycouvej. 😁
***
1. Nápad na tenhle příběh přišel v době, kdy jsem si procházela rozchodem a měl skončit špatně. Ne ten rozchod, ale spíš příběh, ok? Měl skončit špatně hlavně pro Dramione. A jak to mělo vypadat? Bellatrix byla zabita výbuchem magické kupole, kterou vytvořil Draco, který též při výbuchu zemřel. A Hermiona se psychicky zhroutila. Avšak po tom rozchodu následoval návrat a já všechny předepsané kapitoly přepsala a udělala z toho úplně něco jiného, veselejšího.
2. Ta věc s Hermioninými vzpomínkami nebyla vůbec v plánu. Když jsem si předepisovala nějakou čtvrtou kapitolu, aniž bych si pořádně uvědomovala, bylo to tam. Psalo se to úplně samo. Takže můj původní plán se trochu pozměnil. Hermioně se vzpomínky měli vrátit, když magická kupole vybuchla a odhodila ji tlaková vlna. Z toho sešlo, ale nápadu o vymazaní vzpomínek jsem se dál držela.
3. Pro tenhle příběh jsem si obzvlášť pečlivě sestavila osnovu a neustále jsem si opakovala, že se podle ní budu řídit, ale...znám se. A nakonec jsem na celou osnovu z vysoka sra- ndy kopec to byl, když nakonec papír s několika body jen ležel v šuplíku a já si opět jela ten svůj píšu-co-mě-zrovna-napadne styl.
4. Kapitoly jsem si někdy předepisovala, ale většinu z nich jsem stejně přepsala a to právě díky mému píšu-co-mě-zrovna-napadne stylu. Většina kapitol vznikla tak, že jsem si sedla, otevřela WP a prostě psala, aniž bych měla kapitolu předem promyšlenou. No a ty předepsané mi tam pak samozřejmě neseděly, takže jsem je musela přepsat. Někdy to byl jeden velký chaos, to vám povím.
5. Samuel, ze kterého se nakonec vyklubal zrádce, se měl ve Fénixově řádu objevit dřív. Tohle byl jeden z těch mála nápadů, který nepřišel "spontánně" ale měla jsem jej v hlavě nějaký ten čas. Řád měl Sama najít při průzkumu, kdy pátrali po informacích. Měli ho najít spoutaného a...no, v ne moc dobrém stavu. Jen další Bellina hra. Nicméně, Samuel měl být otravná pijavice, která měla lézt na nervy všem, kromě Hermiony. Pak mi hlavou projel další nápad - měla s ním začít chodit, ale jak rychle tahle šílenost přišla, tak rychle odešla.
6. Další verze Samuela. Ano, vážně. Nakonec se měl rozhodout pro stranu dobra, zamilovat se do Hermiony a pak se postavit do cesty smrtící kletbě a tím jí zachránit život. Ale opět, nápad rychle přišel a rychle zase odešel.
7. Theo měl zemřít a měl ho zabít jeho vlastní otec.
8. Při psaní většiny kapitol jsem si čmárala na papír. Teda, když jsem se zasekla a přemýšlela jak dál pokračovat, kreslila jsem u toho na papír různé tvary - srdíčka, hvězdičky, čtverce, kolečka...Neptejte se proč. Sama to nevím, ale víte co? Pomáhalo mi to. Když jsem to nedělala, jen jsem hleděla do blba a nebyla jsem schopná pokračovat.
9. Dalším mým pomocníkem při psaní byla čokoláda, protože prostě Zabini. Nebylo by na tom nic zvláštního, kdych měla čokoládu ráda. Už po půlroce, kdy jsem začala studovat cukrářský obor, se mi ta hnědá sladkost tak znechutila, že jsem ji nemohla ani cítit. Ale u tohohle příběhu jsem si ji rvala do pusy po kilech. Ne? Tak ne, to je trochu přehnané, ale výjimečně mi přišla k chuti.
10. Psala jsem převážně v noci, tak jako většinu mých příběhů. No, pak mi bylo lékařem řečeno, že mám nějakou poruchu spánku. Heh, proč asi? Není to však nic vážného a doktor mi doporučil prý fakt skvělé prášky na spaní a já mu na oplátku doporučila přečíst si tenhle příběh. *mrk*
11. Nastal den, během kterého jsem chtěla přestat se psaním. Byl to jakýsi podivný nic-mě-nebaví záchvat, ale já se nedám!
12. Blaise Zabini měl o nohy přijít úplně.
13. Když se Draco a spol. vydali na záchrannou akci na Malfoy Manor, měli najít Harryho s Ronem mrtvé.
14. Při té záchranné akci Draco nahlédl do cely, kde měl být Lucius, ale ten tam nebyl a už se pak v příběhu neobjevil. Prozradím vám, že nezemřel.
15. Pansy neměla zachránit Severuse a nikdy neměla přeběhnout k Řádu. Ne doopravdy. Měla se stát dvojím agentem stejně jako Draco. Před finální bitvou je měla zradit a tím jim všechno zkomplikovat.
16. Všichni Weasleyovi měli umřít. A teď se mi spustila krev z nosu, jej.
17. Když jsem měla to krátké, špatné rozchodové období, bylo v plánu, že Draco bude Hermionu pravidelně mučit, když mu ji Smrtijedi přivedou. A i kdyby nebylo toho návratu k mému příteli, vím, že bych to nedokázala psát.
18. Na tenhle příběh jsem nejvíc pyšná! ❤
***
Tak, to je asi všechno. Říkáte si, proč jsem to vůbec četl/a? Čekali jste něco supr-čupr zajímavého? Smůla, co? Já vás varovala. 😁
Nicméně, tímhle tenhle příběh uzavírám úplně a budu se těšit, až se k němu zase vrátím, až bude procházet korekcí.
Zajímá vás, co teď bude? Nový příběh nebo snad druhý díl?
Mám v šuplíku v mé hlavě spoustu nápadů na nové příbehy, ale...ještě tam budou muset chvíli zůstat. 😉
Tak, zatím ahoj!
ČTEŠ
Jeho anděl ||Dramione, FF ✅
FanficLord Voldemort byl poražen. Válka však ani v nejmenším nekončila. Jeho místo totiž zastoupil někdo, kdo je možná ještě mnohem horší. A byla to Bellatrix Lestrangeová. Ta jednoho dne odejde z Malfoyovic sídla, aby si něco zařídila a tak velení doča...