16. Kapitola

793 41 26
                                    

„Jak jako, že je pryč?" zeptal se Theo velice hloupě.

„Já nevím, Theodore," vyprskl Blaise  a vztekle rozhodil rukama. „Prostě je fuč."

„Ale kam by šel?" zamumlal Theo nevěřícně.

„Co když se vrátil na Malfoy Manor?" vyslovil svou obavu nahlas chlapec s tmavou pletí, která ladí s jeho čokoládovými lupínky.

„To by byla sebevražda," opáčil Theo.

„Na to se má Malfoy až moc rád," přidala se do rozhovoru Hermiona, kterou blonďákovo zmizení tolik nezasáhlo. Proč by taky mělo, že? Je to její nepřítel.

„Pravda," souhlasil Blaise. „Ale Draco je nevypočitatelný. A taky trochu blázen. Navíc, kam jinam by mohl jít? A proč by vůbec odcházel, aniž by nám o tom řekl?"

„Nemám tušení," zakroutil hlavou Theo, poté se ale zamračil. „Ledaže..." odmlčel se a věnoval významný pohled Blaisovi, který to pochopil.

„Ledaže, co?" zeptala se nechápavě Hermiona.

„Ledaže by mu hráblo," vyhrkl čokoládový chlapec první věc, která jej napadla.  Podle Hermionina výrazu, ale bylo jasné, že mu to nespolkla.

„Počkáme pár hodin, jestli se nevrátí a pak se přemístíme do hlavního štábu," řekl Theo dřív, než stihla promluvit Hermiona. „Teda, ty nás přemístíš," dodal a mrkl na Blaise.

„Hele, já si tím nejsem úplně jis-"

„Nepokoušej se z toho vykroutit, Blaisi," zavrčel na něj výhružně černovlasý chlapec, čímž ho přerušil.

„Přijmou tě," ujistila jej Hermiona, která pochopila, co tím chtěl Blaise říct. „Možná, že si jejich důvěru nezískáš hned, ale věř mi, že to bude v pořádku," řekla a povzbudivě se na něj usmála.

„Dobře," odvětil Blaise a slabě se na ni usmál. „Jak to tam vlastně chodí? Na té vaší straně dobra?" zeptal se s úšklebkem.

„Většinou jen pátráme po úkrytech tvých kolegů," pokrčila rameny Hermiona.

„Bývalých kolegů," opravil ji Blaise. „Jsem teď zrádce, vzpomínáš?"

„Všechno se dozvíš v hlavním štábu, Blaisi," řekl Theo.

„Páni, to je tak vzrušující!" vyjekl chlapec s tmavou pletí. „Budu bojovat za druhou stranu," vysvětlil, když mu Theo i Hermiona věnovali tázavé pohledy. „Nu což, zvyknu si. Bellatrix mi už lezla pěkně na nervy."

„Bude se ti tam líbit, uvidíš," usmála se na něj kudrnatá čarodějka.

„O tom nepochybuju," řekl a šel se posadit do obývacího pokoje na pohovku, načež jej Theo i Hermiona následovali.

Tříčlená skupinka poté započala debatu, která byla jistě velmi nezajímavá. Avšak jim to alespoň částečně zabraňovalo myslet na to, kam Draco odešel. Tedy, kromě Hermiony, které to bylo víceméně fuk.

A tak čekali. Jenže ani po téměř šesti hodinách se Draco neukázal.

„Myslím, že už se nevrátí," povzdechl si Theo a vstal.

„Nemůžeme počkat ještě chvíli?" zeptal se Blaise s prosebným výrazem na tváři. „Co když se sem vrátí a my budeme pryč?"

„Jeho problém," řekla s nezájmem Hermiona, načež ji čokoládový chlapec sjel zamračeným pohledem. „Neměl nikam odcházet," dodala a také vstala.

Jeho anděl ||Dramione, FF ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat