„Takže..." odmlčel se Theo a zamyšleně svraštil obočí. „Ty jsi teď něco jako pravá ruka Bellatrix?"
Pansy přikývla. „Dá se to tak říct, ano."
„Skvělé, tak nám vyklop, co víš," ozval se Draco, který stál před nízkým stolem vedle Theodora. Pansy seděla naproti nim na pohovce, jako u výslechu a Blaise postával kdesi mezi nimi a svítil na hadí královnu hůlkou, neb neměl lampičku. Dělal to prej pro efekt nebo co. Když výslech, tak pořádný.
„Nemůžu vám nic říct," povzdechla si Pansy. „Ráda bych, ale nejde to."
„Neporušitelný slib," odtušil Theo, načež černovláska znovu přikývla.
Draco mrzutě zamručel. „Je něco, co nám můžeš říct?"
„Nic, co už by jste nevěděli," odpověděla. „Pokud Řád Bellatrix nezastaví dřív, než dokončí svůj plán, nebudou mít žádnou šanci válku vyh- můžeš na mě přestat svítit?" vyštěkla na Blaise vztekle. Čokoládový chlapec si něco zamumlal pod nosem a vážně s tím přestal, načež se postavil po Theově právem boku, neb po tom levém stál Draco, že jo. Hermiona s nimi nebyla, neboť spala.
„Ještě vědět jak," zablblal Theo a unaveně si promnul spánky.
„S tím vám bohužel nepomůžu," řekla Pansy a omluvně se na něj usmála. Nenáviděla Bellatrix stejně jako oni, ale nemohla jim nic prozradit, protože o život přijít nechtěla. Ne, měla se až moc ráda na to, aby se obětovala a prozradila jim důležité informace, které by vedly ke zničení Bellatrix. „Budu už muset jít, ale ještě předtím..." odmlčela se a pohlédla na Draca. „Chci s tebou mluvit. O samotě."
Tři chlapci si vyměnili nicneříkající pohledy, načež Draco přikývl a Theo s Blaisem obývací pokoj opustili.
„Mluv," pobídl ji blonďák. Založil si ruce na hrudi a vyčkával, co z hadí královny vypadne.
„Musíš s tím přestat," řekla a zamračila se na něj. Zmijozelský princ tázavě pozvedl obočí. „Vím, že hraješ dvojího agenta, Draco," vysvětlila. „Musíš toho nechat."
„Proč jako?"
„Bellatrix tě zničí," odpověděla černovlasá dívka. „Jestli si myslíš, že ten tvůj vztah s Grangerovou přešla jen tak, pleteš se. Hraní to na obě strany není ten nejhorší trest, jaký ti mohla udělit. Bude to horší. Bude tě trestat tak dlouho, dokud nebudeš na dně, ze kterého už se nikdy nezvedneš."
„Moc to dramatizuješ, Pans," odfrkl si posměšně Draco. „Moc dobře víš, že jí na mě nějakým zvráceným způsobem záleží."
Pansy nesouhlasně zakroutila hlavou. „Mýlíš se. Záleží jí jen na sobě. Myslíš si, že tohle všechno dělá jen proto, aby pomstila Voldemorta? Už dávno ne. Záleží jí jen na moci."
„Nevěřím, že-"
„Málem zabila Grangerovou!" téměř zařvala Pansy a vstala. „A pak mě poslala, abych ji uzdravila. Copak nevidíš, že si s tebou jen hraje?"
Draco zaskřípal zubama. „Měla bys už jít."
Pansy jej chvíli probodávala zamračeným pohledem, ale pak rozhodila rukama a poraženě si povzdechla. „Jestli ti na ní záleží - a já vím, že ano, skončíš s tím. Udělej to dřív, než bude pozdě, protože příště o ni můžeš přijít už navždycky." S těmito slovy jej obešla a pak se přemístila někam do pryč.
Blonďák se hluboce mračil, zatímco hleděl na místo, kde ještě před malou chvíli stála. To se jí to kecá! Jak s tím jako má skončit? Bellatrix mu dala jasně najevo, co se bude dít, pokud ji podrazí a to on nemohl dovolit.
ČTEŠ
Jeho anděl ||Dramione, FF ✅
FanfictionLord Voldemort byl poražen. Válka však ani v nejmenším nekončila. Jeho místo totiž zastoupil někdo, kdo je možná ještě mnohem horší. A byla to Bellatrix Lestrangeová. Ta jednoho dne odejde z Malfoyovic sídla, aby si něco zařídila a tak velení doča...