15. Kapitola

829 46 22
                                    

Čtyřčlenná skupinka seděla v obývacím pokoji a už dobrých deset minut ji obklopovalo poněkud trapné ticho.

„S váma je zábava jak na hřbitově," přerušil ticho Blaise, kterému už to začínalo lézt na nervy. A taky se nudil. Hodně. „Chtělo by to něco podniknout."

„Vážně, Blaisi?" odfrkl si Draco. „Co bys chtěl jako dělat? Nemůžeme ani vystrčit paty z tohohle baráku. Nehledě na to, že nás před třemi dny přepadli, můžeš být rád, že ještě vůbec žiješ."

Chlapec s tmavou pletí se na něj zamračil. „Už jsem ti někdy řekl, že jsi nesnesitelně protivný?"

„Samozřejmě," ušklíbl se na něj blonďák.

„Tak ti to říkám znovu. Jsi nesnesitelně protivný," řekl Blaise s důrazem na každé slovo.

„To se budete zase dohadovat?" zeptala se Hermiona otráveně.

„Nestarej se, Grangerová," odsekl Draco.

„A ty se chovej slušně," napomenul jej Theo.

„Víte co? Kašlu na vás," zamumlal  Zmijozelský princ. Poté vstal a vydal se do druhého patra.

„Zabedněnec," odfrkl si Blaise a pohodlněji se uvelebil na pohovce, na které seděl. Vedle něj seděl Theo a vedle Thea Hermiona.

„Je to Malfoy," řekla Hermiona a zašklebila se. „To mluví za vše."

„Víš, nebýval takový," řekl Theo na jeho obranu, načež mu kudrnatá čarodějka věnovala pohled, kterým mu jasně naznačila, že tomu teda vůbec nevěří. „Jasně, vždycky byl protivný, arogantní a nad všechny se povyšoval, ale byl o něco víc snesitelnější."

„Pravda," souhlasil Blaise. „Tohle z něj udělala Bellatrix."

„Vždyť ty jsi v pohodě," řekla Hermiona nechápavě.

„Ano, ale já netrpěl tak, jako on," vysvětlil Blaise. „Já neměl tak přísný výcvik," dodal.

„To je jedno," povzdechla si Hermiona a vstala. „Můj názor na něj se nemění." S těmito slovy zamířila do druhého patra, jako před chvílí Draco. Jakmile byla pryč, Theo zamyšleně svraštil obočí.

„Děje se něco?" zeptal se Blaise, který si jeho výrazu všiml.

Theo na něj pohlédl a mírně se zamračil. „Já...musím ti něco říct," řekl váhavě.

„Povídej," pobídl jej čokoládový chlapec se starostlivým výrazem na tváři. Tušil, že mu Theo neřekne nic příjemného.

„Dobře, hlavně nesmíš začít jančit," řekl Theo prosebným tónem.

„Pche, jako bych to někdy dělal," uchechtl se Blaise a ledabyle mávl rukou.

Theo se zhluboka nadechl. Nebyl si svým rozhodnutím vůbec jistý, ale musel to ze sebe dostat. Dusil to v sobě už hodně dlouho. „Hermiona a Draco spolu chodili a-"

„Cože?!" vyjekl Blaise, když se prudce vyšvihl na nohy, načež ho černovlasý chlapec probodl ostrým pohledem. „Co to...ne, ne, ne, to není možné."

„Říkal jsem ti, ať nejančíš," zavrčel na něj Theo.

„No tak to pardon," odsekl Blaise ironicky. „Jak bys asi reagoval ty, kdybych na tebe vybalil něco takového?"

Theo zakoulel očima. „Prostě se posaď a poslouchej."

Chlapec s tmavou pletí se na něj hluboce mračil, ale nakonec se posadil. „Fajn, poslouchám."

Jeho anděl ||Dramione, FF ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat