„Grangerovou? Zbláznil ses?" vyjekl Blaise, když spolu s Dracem vyšli ze sálu. Jeho nejlepší kamarád se asi pomátl. Určitě!
„Uklidni se, Blaisi," odpověděl blonďák líným hlasem.
„K čemu ti jako Grangerová bude?" vyptával se dál. „Navíc pochybuju, že ji dokážou najít a dovést sem. Vzhledem k tomu, že jsou naprosto neschopní," poslední větu si zamumlal pod nosem.
Draco otráveně zakoulel očima. „Mám s ní své plány," odvětil mrzutě. Blaise byl až moc zvědaví a jemu už to lezlo docela na nervy. Měl ho rád, vážně jo, ale vážně s tím byl někdy otravný.
Blaise se na něj podíval jako na idiota. „Musíš pořád dělat takové tajnosti? Je to k zbláznění. "
„Nemusím. Chci," odsekl Draco s nezájmem. K jeho štěstí se blížili k jeho pokoji, takže bude mít od Blaise na chvíli klid a nebude muset neustále odpovídat na nějaké otázky. „A už se mě na nic neptej."
Čokoládový chlapec ze sebe vydal něco jako zavrčení a zasténání dohromady. Nesnášel, když Draco se vším dělal takové tajnosti. „Fajn, tak si to nech pro sebe," řekl nakonec uraženým tónem. „A co když ji nenajdou?" neudržel se.
„Tak si ji najdu sám," zavrčel blonďatý chlapec a zabouchl dveře jeho pokoje Blaisovi přímo před nosem, načež Blaise se na dveře zamračil a vyplázl na ně jazyk. Poté odkráčel do svého pokoje, který byl hned vedle pokoje toho blonďatého smetáku. Ne, na Malfoy Manoru nebydlel, ale občas tu přespal, když se mu nechtělo na Zabini Manor.
Vážně nechápal, proč Draco chce, aby chytili Grangerovou a přivedli ji. Promerlina, vždyť to bylo nemožné! Už o ní několik měsíců neslyšeli ani ji neviděli při některém z bojů. Bylo to, jako by se po ní slehla zem. A nejen po ní, ale i po zbytku Zlatého tria, což bylo zvláštní, protože ještě předtím, než se vypařily, účastnili se snad každého boje. A pak puf... Po Zlatém triu ani vidu ani slechu.
Blaise jen mohl doufat, že ji Draco nechce zabít. Ne, že by ji měl rád nebo něco takového, ale s blonďákem měli dohodu o tom, že nebudou zabíjet a taky, že nedovolí, aby se z nich stalo to, co se stalo z ostatních Smrtijedů. Narozdíl od nich, oni při boji nepoužívali ani smrtící kletbu.
Věděli, že když se přidají k temné straně, změní je to. Tak jako to dělal Voldemort, než padl, i Bellatrix jim neustále tluče do hlav, aby nedávali najevo žádné emoce. Jako by je snad měli vypnout či co. Zkrátka, chtěla z nich mít stejné bezcitné psychopaty, jako je ona sama. Ale i přesto, že z nich chtěla vychovat bezcitné zrůdy, Blaise se jí odmítal stát. Proto se raději moc neúčastnil výslechů a podobných věcí, neboť by musel někoho mučit a to nechtěl. Snažil se zachovat si zdravý rozum. Což se o Dracovi říct nedalo.
I když si slíbily, že nedovolí, aby z nich Bella udělala to, co chce, Blaise měl obavy, že se jí to u Draca začíná dařit. Ještě před pár měsíci nosil tu svou kamennou masku jen, když byl v přítomnosti Bellatrix nebo ostatních Smrtijedů, ale teď ji nosí téměř pořád. Už ani tolik nemluví. Ne, že by byl někdy nějak extra výřečný, to ne, ale poslední dobou řekne sotva pár vět a když už, tak jeho tón je chladný, mrazivý. Blaise se bál, že se z Draca stane mužská verze jeho psycho tetičky a to vážně nechtěl, protože jestli se tak stane... No, asi si půjde na zahradu vykopat jámu a dobrovolně se do ní sám hodí. A bude tam ležet, dokud se třeba nevsákne do hlíny.
K tomu všemu tu byl ten úkol s Grangerovou. Že by z ní chtěl vytáhnout informace? Jenže to by ji musel mučit, protože Blaise vážně pochyboval o tom, že by mu všechno vykvákala jen tak. Vlastně by dal ruku do ohně za to, že by Grangerová nepromluvila ani kdyby ji mučili. Takže pokud Draco chce informace, členka Zlatého tria se kletbě Cruciatus nevyhne. Pokud ji ovšem najdou.
ČTEŠ
Jeho anděl ||Dramione, FF ✅
FanfictionLord Voldemort byl poražen. Válka však ani v nejmenším nekončila. Jeho místo totiž zastoupil někdo, kdo je možná ještě mnohem horší. A byla to Bellatrix Lestrangeová. Ta jednoho dne odejde z Malfoyovic sídla, aby si něco zařídila a tak velení doča...