Panie i panowie, wiewiórki i świnki morskie, witamy w naszym Walentynkowym Talk-Show!
Ja jestem Monika, a dziś w studiu są z nami:
Anastazja!
Lance!
Nevra!
Mathieu!
Leiftan!
A także Karenn, Ewelein i Koori!
Powitajmy ich wszystkich ogromnymi brawami!*tłum krzyczy*
An: Cześć, cześć. Niesamowicie cieszymy się, że tu z wami jesteśmy. Bez waszego wsparcia nie miałoby to sensu.
MoNa: Jeszcze nie dziękuj, bo będziesz tego żałować ;D
Nev: Tak źle chyba nie będzie..
MoNa: O tym przekonamy się za chwilę. Bądźcie z nami!♥
Zacznijmy od Ciebie, Anastazjo. Jak to się stało, że wylądowałaś w Eldaryi?
To historia znana już chyba wszystkim. Spacer po lesie, ciekawość. Zwyczajnie wlazłam tam, gdzie nie powinnam.
Co myślisz o tym nowym świecie?
Czasem jest dziwny, nawet irytujący. Urzekła mnie jednak jego różnorodność, cała ta otoczka magii.
Nie brakuje ci domu?
Brakuje. Zwłaszcza w momentach, kiedy rodzina najbardziej by się przydała.
Jak wspominasz ostatnie dni, przed trafieniem do Eldaryi?
Ehh.. To był bardzo gorący okres. Niemal codziennie kłóciłam się z ojcem, chodziłam cały czas zdenerwowana. Najgorsze w tym wszystkim, było to że kłóciliśmy się o rodzinę. Mam jednak wiele miłych wspomnień ze starymi przyjaciółmi, dziadkiem. Nie byłam zwierzem imprezowym, ale paru takich rzeczy brakuje w Eldaryi.
Po takim czasie.. Mogłabyś to wszystko zostawić?
Masz na myśli Ziemie Eel? Tak, to bardzo możliwe. Wszystko zależy od sytuacji.
Co by cie mogło powstrzymać?
Jeju.. Nie wiem..
Ja wiem! Ja wiem! Miłooooość! - Karenn potargała dziewczynę.
Dajcie mi z tym spokój!
Skoro już przy uczuciach jesteśmy.. Jak z nimi u ciebie?
Co masz na myśli? Wszystko jest w porządku.
Nie ma jakiś miłostek? Jak między tobą a Nevrą? Podobno coś między wami było..
Było. Kiedyś. Teraz każdy z nas ma swoje życie. To czysto zawodowa relacja.
Nic już do niego nie czujesz? ^^
Nie. I zejdźmy z tego tematu. Nie mówi mi się o tym dobrze przy tym tłumie..
To w inny sposób. Masz na kogoś oko?
Co? Nie. Skupiam się w tej chwili na sobie.
Skoro tak mówisz. Nevra czy Lance?
Słucham?!
Którego z nich wolisz, i dlaczego?
Oboje są kolegami z pracy. Nie wiem dlaczego miałabym któregoś faworyzować.
CZYTASZ
Dziecko dwóch światów | Eldarya |
FanfictionPojawiłam się w dziwnym i nie znanym mi świecie, a bardzo szybko okazałam się jego częścią bardziej niż myślałam - niż ktokolwiek mógł przewidzieć. Cierpienie, radość, miłość, śmierć i.. Siedem lat śpiączki. Wegetacja. Czy wyjdę cało z tego co prz...