❬ ➵ LuHan' POV ❭
شونههامو تکون دادم و با کوبیدن پاهام به زمین، کلافه فریاد زدم "د باز شو لعنتی" و چشمامو بستم و محکم به زنجیرهای پیچیده شده به دور بدنم فشار آوردم که یهو تمام زنجیرها با صدای بلندی از هم جدا و دستام آزاد شدن! با اینکه خیلی بدنم کوفته شده بود ولی با مچ دستم ور رفتم و خم شدم پاهامو باز کنم که از پشت میله ها دو پا جلوم ظاهر شد و بدون اینکه به اون شخص نگاهی بندازم گفتم "سعی نکن جلومو بگیری"
با خونسردیِ تمام جواب داد "نمیکنم!"
اوه؟ یعنی واقعاً نمیخواد جلومو بگیره؟
سرمو بلند کردم و یهو روی همون صندلی میخ شدم. اون جونگ سوک نبود! ولی چهره ش برام بود. پوست برفی و چشمای خمار و قهوهای..
بلند شدم روبهروش ایستادم و گفتم "تو دیگه کی هستی؟"
با خنده دستشو توی موهاش فرو برد و گوشه ی لبش کشید و گفت "خب...تو میتونی سهون صدام کنی"
میله ها رو گرفتم و گفتم "اوکی سهون...تا پشت این کوفتی هستم وقت داری بهم بگی چی از من میخوایین...چون بعدش از اینجا میرم!"
_آره منم ازت توقع داشتم زودتر از این حرفا اینکارو کنی، هر چند میدونم نمیتونی از اون تو بیای بیرون!
چشمامو درشت کردم و گفتم "واقعاً؟"
پشت به من به میله ها تکیه داد و گفت "خب اینجا واسه گرگینه های تازه وارده...و همینطور شب هایی که ماه کامله و هیچکس کنترلی روی خودش نداره! پس فکرنکن میتونی بیای بیرون!"
گرگینه ها؟
آهی کشیدم و گفتم "فاک...باشه میشه در این لعنتی رو باز کنی؟"
زیرچشمی بهم خیره شد و گفت "تا نفهمم جونگ سوک باهات چکار داره نمیتونم"
_اههه...کامااان! منم کار و زندگی دارماا...اینو باز کن قول میدم جایی نرم! لطفاً..
برگشت چشماشو تنگ کرد و گفت "چون مطمئنم بی دلیل اینجا زندانیت کرده آزادت میکنم و اگرنه اگه زندانی من بودی هیچوقت اینکارو نمیکردم!"
خندیدم و گفتم "لازم نیست خودتو برام توجیه کنی من اینجا زندانیتم!"
در رو باز کرد و گفت "گفتم که...تو زندانی من نیستی! چون فعلا حال و حوصله ی دنگ و فنگ با چانیول رو ندارم"
به دستاش خیره شدم و گفتم "میشه یه لحظه دستتو..بدی بهم-یعنی دستتو بگیرم؟ فقط میخوام ببینمش"
ابرو بالا انداخت "الان دست من دیدن داره؟ میخوای در بری؟ من که آزادت کردم!"
دستشو گرفتم و گفتم "نخیرم نمیخوام فرار کنم"
با تعجب به انگشتای دستش ماتم برد و گفتم "پس...این یه واقعیته!!! تو یه گرگینه ای؟"
نیشخند جذابی زد "آره..من آلفام!"
YOU ARE READING
Midnight (Chanbaek Ver.) S1
FanfictionName : Midnight (S1) ✅ (S2) 🔜 Genre : Supernatural, Fantasy, Romance, Smut, Mpreg 🔞 Couples : Chanbaek, Kaisoo, Hunhan, Hyunlix & .. Written by : 𝐂𝐞𝐜𝐢𝐥𝐢𝐨𝐧 پارک چانیول، خونآشام اصیل زاده ای که از نزدیکی به انسان ها بیزاره و تو عمارت مشهور...