8

4.5K 345 6
                                    

Η ώρα πήγε πέντε το απόγευμα και δεν ξέρω τι να κάνω, βαριέμαι απίστευτα! Ο Χάρρυ έφυγε μα περίμενα να με φιλήσει όπως τότε... Ίσως δεν του άρεσω τελικά, ίσως απλά θέλει να με ρίξει στο κρεβάτι! Αν με ήθελε θα έκανε κατι παραπάνω, θα το έδειχνε και δεν θα με άφηνε ετσι στα κρύα του λουτρού... Η συμπεριφορά του μπορεί να αλλάξει μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου!
Λέω να ξαπλώσω λιγο, άλλαξα και έβαλα τις πιτζάμες μου.

Ωπ, εχω μυνήματα!

Αγνωστος αριθμος: Γεια σου κούκλα, θα σου πρότεινα να κλείνεις τις κουρτίνες πριν ξανάρθεις, οχι Πώς δεν σε έχω δει γυμνή... Πάντως Ευχαριστώ για το θέαμα! Xx

Μολις το διάβασα γουρλωμένα τα μάτια μου κ έτρεξα στο μπαλκόνι και κοίταξα. Γαμωτο έφυγε, δεν τον ειδα! Μήπως ηταν.. Οχι, δεν γίνεται, οι γονείς μου μου είπαν πώς τον έπιασαν. Μήπως το είπαν για να με ησυχάσουν; Αν είναι αυτός;; Αν θέλει να με ξαναπληγωσει;!

Κι άλλο μυνήματα... Πηγαίνω σιγα σιγα στο κρεβάτι μου όπου ειχα αφήσει το κινητό μου και ανοίγω το μυνημα. Ανακουφιστηκα μολις ειδα ποιος ήταν...ο Χαρρυ.

Μπουκλιτσας: Ει συγγνώμη για πριν είχα μια δουλειά που ξέχασα, έχεις χρόνο; Χχ
Εγω: Κανένα πρόβλημα... Ναι έχω, οι γονείς μου δεν είναι σπίτι, έλα. Χχ
Μπουκλιτσας: Ειμαι στο δρομο. Χχ

Έρχεται! Πρέπει να βάλω κατι όμορφο μα οχι προκλητικό. Ουφφ..θα βαλω απλα μια γκρι φόρμα και ενα τιραντε φουξ μπλουζάκι, μάζεψα τα μαλλιά μου σε εναν κότσο και εκατσα στο σαλόνι.
Ειχε την αγαπημένη μου σειρά, το The Big Bang Theory! Έχει φάση...!
Το κουδούνι χτύπησε και πήγα να ανοίξω. Ο Χάρρυ φορούσε μια φόρμα κι αυτός και από πάνω μια ασπρη κολλητή μπλούζα, κάνοντας εμφανή το μαυρισμένο δέρμα του.

"Γεια, ελα πέρνα." Του είπα με ενα στραβό αμήχανο χαμόγελο. Μου χαμογέλασε και πέρασε. Στάθηκε και με κοίταξε απο πάνω μέχρι κάτω.

"Ωραίες κάλτσες" μου είπε και γέλασε αχνά. Το βλέμμα μου έπεσε στις κάλτσες μου και φυσικα, σήμερα έπρεπε να βάλω τις χνουδωτες τις φουξ κάλτσες!

"Εμμ..Ευχαριστώ" ειπα καπως αβολα.

"Βλεπεις κι εσυ αυτη τη σειρα;" Ειπε ενθουσιασμενα και εκατσε στον καναπε. Γελασα λιγο και εκασα διπλα του.

"Ναι ειναι η αγαπημενη μου" του ειπα και κοιταχτηκαμε στα ματια.

Harry's pov:

Ακομα και με τη φόρμα που πιστευω της ηταν τρία νούμερα μεγαλύτερη ηταν τόσο σέξυ. Θελω να τη φιλήσω. Τα χείλη της ειναι κάπως μελανιασμενα, αλλα αυτο τα κάνει ακόμα πιο τέλεια!
Κοιτουσε τα χείλη μου και τοτε καταλαβα οτι επρεπε να κανω την κινηση μου. Πλησιασα και την φιλησα! Το φιλι ηταν τρυφερό μα αργότερα έγινε παθιασμένο. Με αφησε να βαλω γλώσσα και εκλεισε τα ματια της και εγω το ιδιο. Τα χερια μου ηταν στη μεση της. Αρχισε να γερνει προς τα πισω και ακουμπησε την πλατη της στο καθισμα του καναπε. Ήμουν απο πάνω της και τα χέρια μου άρχισαν να εξερευνούν το σωμα της. Διέκοψε το φιλι μας μολις εφτασαν πιο κατω απο τον αφαλο της.

"Δεν ειμαι ετοιμη." Μου ειπε και κοιταξε τα ματια μου.

"Δεν θα κανω ποτε κατι που δεν θελεις" της ειπα και χαμογελασα.

Αρχισα να τη φιλαω στο λαιμο, μεχρι που εφτασα σε ενα σημειο και αρχισε να γελαει. Γελασα αχνα και μετακινηθηκα. Ακουσαμε κλειδι στην πορτα και πεταχτηκαμε απο τον καναπε και καθισαμε ο ενας αρκετα μακρια απο τον αλλον.
Εγω ανοιξα ενα βιβλιο μαθηματικων που σκεφτηκα να παρω μαζι μου μπας και τυχει κατι τετοιο. Πσς τι ειμαι εγω ρε φιλε!

"Και ναι εδω θα χωρισεις γνουστους απο αγνωστους- oh γεια μαμα" ειπε η Ροουζ και γελασα λιγο.

"Γεια παιδια τι κανετε;" Ειπε η μαμα της και μας κοιταξε. Δεν υποψιαστηκε τιποτα!

"Συμφωνησα να του κανω ιδιαιτερα στα μαθηματικα καθε απογευμα, ελπιζω να μην σε πειραζει" ειπε και κοκκινησε λιγο.

"Οχι, φυσικα και οχι, συνεχιστε εγω θα παω στην κουζινα" ειπε μα η Ροουζ ειπε γρηγορα:

"Δεν χρειαζεται θα παμε στο δωματιο, μην ακους κι εσυ τις χαζες μαθηματικες θεωριες" ειπε και γελασε νευρικα. Η μητερα της εγνεψε και εκατσε στον καναπε.

Με επιασε απο το χερι και πηγαμε στο δωματιο της. Μολις εκλεισε την πορτα εγω εκατσα στο κρεβατι και αυτη γλιστρησε στην πορτα και αρχισε να γελαει νευρικα. Ηταν ωραιο θεαμα. Ηταν αστεια μα ταυτοχρονα γλυκια!

"Τι εγινε;" Ειπα και γελασα λιγο.

"Ηταν-ειχε πολυ-πλακα, πρωτη φορα-κανω κάτι τετοιο!" Ειπε μεσα απο τα δυνατα γελια της και δεν κρατηθηκα, γελασα κι εγω.

You Don't Know What Love Is [COMPLETED]Where stories live. Discover now