"Χάρρυ;" Ειπα σοκαρισμένη. Το χαμογελο του Χαρρυ εξαφανίστηκε, αφότου του έδωσα την εντύπωση πως δεν χάρηκα που τον είδα. Είχε μια λυπημένη έκφραση και έτρεξα για να τον αγκαλιάσω. Πήδηξα πάνω του, με σκοπό να τον ριξω κατω. Γελάσαμε και οι δυο και σηκώθηκα πρώτη. Του έδωσα το χέρι μου για να σηκωθεί κι αυτος.
"Ποτε ηρθες;" Ειπα ενθουσιασμενη.
"Πριν μια ώρα" ειπε η Ελενα, καθως εβγαζε τη Νορα απο το καρότσι της.
"Και γιατί δεν μου είπατε τίποτα βλαμμένα;!" Έκανα και καλά πως με πείραξε και τους χτύπησα και τους δύο. Την Ελενα λίγο πιο απαλά, μιας και είχε τη μικρή στα χέρια. Ο Χάρρυ έπιασε το γυμνασμένο μπράτσο του, για να μου δειξει πως πόνεσε και καλα.
"Σε πόνεσα;" Ειπα κ πήρα ενα "απολογητικό" υφος. Έγνεψε.
"Χεστηκα" ειπα και γουρλωσε τα μάτια του.
"Χεστηκες που πονάω εξαιτίας σου; Τώρα θα δεις!" Άρχισε να με κυνηγάει σε ολο το σπίτι. Η Ελενα ευτυχώς πηγε στο δωμάτιό της για να αλλαξει την πάνα την μικρής, αλλιώς θα την παίρναμε σβάρνα.
Πηγα στο δωμάτιό μου και πήγα να κλεισω την πόρτα μα ο Χαρρυ την κράτησε και την εσπρωξε, με αποτελεσμα να την ανοιξει τελειως.
Πήγα πισω απο το κρεβάτι, αυτος ανέβηκε στο κρεβάτι και προσπάθησα να περάσω κατω απο τα ποδια του για να φύγω μα έκατσε πανω στην κοιλιά μου."Ακομα χεσμενη εισαι;" Άρχισε να με γαργαλαει και γελούσα υστερικα.
"Οχιιι μη σταμάτα" ειπα μεσα απο τα γέλια μου. Πήρε το νικητήριο υφος του και σηκώθηκε απο πανω μου.
"Χαζό" γέλασα αχνά.
"Θα κάνω πως δεν το άκουσα" ειπε και προσπάθησε να κρύψει το χαμόγελο του.
"Ωραίο δωμάτιο" ειπε και κοίταξε γύρω του. Έγνεψε αργά.
"Χαζ θ-" σταμάτησα και χαμογέλασα. Σήκωσε το φρύδι του.
"Εχω πολύ καιρό να σε πω ετσι απλα και, μου έλειψε" ειπα και πήγα κοντα του. Έκατσε στο κρεβάτι μου και έβαλα το χερι μου στο ωμό του.
Το κουδούνι χτυπησε."Παω εγώ!" Φώναξα.
Πήγα στο σαλόνι, ο μπουκλας εμεινε στο δωματιο μου.
Ήταν ο Ζευν. Μπηκε μέσα και άρχισε να μιλάει."Μου έλειψες" είπε και με αγκάλιασε.
"Έφερα μπύρα, χυμό για σένα και ταινία, θρίλερ" ειπε έχοντας ενα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Εμεινα να τον κοιτάω.Ουαου...
"Εμμ...γεια" ο Χάρρυ ηρθε στο σαλονι και ειπε αμήχανα. Κοιτάχτηκαν και έσφιξαν τα σαγόνια τους.
"Μπορούμε να δούμε οι τρείς μας ταινία!" Είπα και τους έδωσα ενα ψεύτικο χαμόγελο.
"Στους δυο τρίτος δεν χωρεί" είπε ο Ζευν μέσα απο τα δόντια του.
"Ήρθα πρώτος αρα..." Γυάλισε ο Χαρρυ.
"Λοιποοον..." Ειπα αμήχανα και προχώρησα προς τον καναπέ.
Με ακολούθησαν. Ο Χάρρυ έκατσε στα αριστερά μου και ο Ζευν στα δεξιά μου. Ο Ζευν πήγε να βαλει την ταινια με τιτλο "Annabelle" και έκατσε παλι διπλα μου.Προβλέπεται άβολη η ταινία.
Κατά τη διάρκεια της ταινίας ένιωθα τα μάτια τους πάνω μου και τους έπιανα να κουνιούνται με..μίσος;
Περιεργα πραγματα...
Ήρθε μια τρομαχτική σκηνή και έγειρα στον ώμο του Ζευν. Αυτος χαμογέλασε και ο Χάρρυ ζηλεψε και φάνηκε πολύ.
Μεχρι να τελειώσει η ταινία δεν με κοιτούσε, ουτε εμενα ουτε τον Ζευν."Εγω νύσταξα παω για ύπνο" ειπε ο Χαρρυ χωρίς να μας κοιτάξει και πήγε στο δωμάτιό μου. Θα κοιμόταν στο πάτωμα, αφου δεν έχουμε ξενώνα...ακομη!
"Κι εγω να πηγαίνω ειναι ήδη αργά" ειπε ο Ζευν και έφυγε χωρίς να με κοιτάξει.
"Γεια" ειπα και έκλεισα την πόρτα.
Πήγα στο δωμάτιό μου, ανοιξα την πορτα σιγα σιγα και μπήκα μεσα. Ειδα πως ο Χαρρυ ειχε γυρισμένη την πλατη του και αποφασισα να αλλαξω.
Έβγαλα απο την ντουλάπα τις πιτζάμες μου με τους μονοκερους κ αρχισα να ξεντυνομαι. Έβγαλα τη μπλούζα μου και το παντελόνι μου και πηγα να βαλω την πιτζάμα μου. Πέρασα το ενα πόδι μου μέσα μεχρι τον αστράγαλο και-"Ωραίο σώμα" ακούστηκε η φωνη του Χαρρυ και γυρισα απότομα, με αποτέλεσμα να πέσω. Σηκώθηκε απο το πάτωμα και μου πρόσφερε το χερι του. Σηκώθηκα και κοίταξα κατω απο ντροπή. Γέλασε με την αντίδραση μου και μου έδωσε τη πιτζαμα απο πάνω. Την πήρα και τον κοίταξα στα ματια. Νιωθω πεταλούδες στο στομαχι μου, τα ματια του νιώθω πως βγάζουν φλογες και τα χέρια του ακούμπησαν τη μέση μου, δημιουργώντας μου ανατριχίλα. Με έφερε πιο κοντά του. Το ενα χερι του έπιασε το μάγουλο μου και το αλλο κόλλησε το σωμα μου στο δικο του.
Εφερε τα χείλη του ενα εκατοστό μακριά απο τα δικα μου."Δεν ξέρεις ποσο μου έλειψες" ψιθύρισε.
Ώπα...τι κάνω;!
"Οχι" ειπα και έφυγα απο το δωμάτιο. Πήγα στο μπάνιο. Κλείδωσα την πορτα και έριξα νερο στο πρόσωπο μου. Κοιτάχτηκαν στον καθρέφτη, ημουν κόκκινη! Οι κορες των ματιών μου ειχαν μεγαλώσει. Οχι, οχι! Δεν επρεπε να γίνει αυτο που πήγαμε να κάνουμε, ουτε καν αυτο το λιγο! Νομίζω πως...είμαι ερωτευμένη με τον Χάρρυ, ξανα.
YOU ARE READING
You Don't Know What Love Is [COMPLETED]
FanfictionΉθελα κάποιον να με αγαπήσει όπως ειμαι. Με τα σημάδια και τις ουλές, τα ανάκατα μαλλιά, το περίεργο γούστο στις ταινίες και την μουσική. Να αγαπήσει την γκρίνια και τα νεύρα μου. Ήθελα κάποιον να αγαπήσει το γέλιο και το κλάμα μου. Και ήρθες... DON...