*5 χρονια μετα*
"Εμμα ελα θα αργησεις στον παιδικο σταθμο!" Φωναξα τη μικρη απο τον κατω οροφο.
"Ερχομαι μανουλα" ακουσα τη γλυκια φωνουλα της. Πηγαινω στην κουζινα οπου ειναι ο Χαρρυ και πινει τον καφε του πριν παει τη μικρη στον παιδικο.
"Κλεισε τα ματια σου γρηγορα!" Ειπε αυστηρα ο Χαρρυ και εσμιξα τα φρυδια μου, μολις εκλεισα τα ματια μου.
"Και...ανοιξε τα" ειπε χαρουμενα. Ανοιξα τα ματια μου και τον κοιταξα. Μου εκανε νοημα να δω κατω και στα χερια του κρατουσε μια κορνιζα, μα δεν μπορουσα να δω τι φωτογραφια εχει, διοτι την εχει γυρισμενη. Την παιρνω στα χερια μου και την γυριζω.
"Ειναι...πανεμορφο!" Ειπα και ενα δακρυ συγκινησης κυλησε στο μαγουλο μου. Γελασε αχνα και με αγκαλιασε.
"Ω ελα τωρα αγαπη" μου λεει και χαμογελαω, καθως σκουπιζω τα δακρυα που ειχαν πεσει μολις.
"Μανουλα; Γιατι κλαις;" Ακουσα τη φωνη της μικρης απο πισω μου.
Φορουσε ενα τζιν παντελονακι μαζεμενο στις ακρες, με σκουρα μπλε σταρακια, μια μπλουζα S.Oliver σκουρη μπλε και μαζεμενα σε εναν ατημελητο κοτσο τα μπουκλωτα καστανα μαλλακια της.
"Ο μπαμπας σου εχει ενα δωρο, μωρο μου" της ειπα και κοιταξα τον Χαρρυ. Προχωρησε μπροστα απο τη μικρη και γονατισε. Της εδωσε την κορνιζα και η μικρη εσμιξε τα φρυδια της και την κοιταξε. Χαμογελασε και μας κοιταξε.
"Εγω ειμαι!" Ειπε χαρωπα.
"Τι γραφει εδω;" Ρωταει τον μπαμπα της."Αγαπημενη μου κορη" ειπε ο Χαρρυ και τον αγκαλιασε. Χαμογελασα στην εικονα.
"Ποτε με εβγαλες φωτογραφια με αυτο το φορεμα;" Ρωτησε τον Χαρρυ και γελασε αχνα.
"Πριν παμε για φαγητο για τα γενεθλια της μαμας" ειπε και εγνεψε. Φιλησε την κορνιζα και ετρεξε στο δωματιο της. Την ακολουθησαμε και ειδαμε πωα την εβαλε πανω στο αςπρο κομοδινο της. Αγκαλιασα τον Χαρρυ και τον φιλησα γλυκα στο στομα.
"Ιου" ειπε η Εμμα και γελασαμε.
"Αντε θα αργησεις" της ειπα και ετρεξε κατω.
"Την τσαντα σου!" Ειπε ο Χαρρυ μα δεν τον ακουσε, ετσι την πηρε αυτος.
Πηγα μπροστα στην εξωπορτα και την ανοιξα. Η Εμμα ετρεξε προς τα εξω."Ξεχασες κατι;" Την ρωτησα και με κοιταξε απορρημενη. Τοτε θυμηθηκε. Ηρθε κοντα μου και μου εδωσε ενα φιλι. Χαμογελασα.
"Τα λεμε μετα μανουλα" ειπε και με χαιρετησε.
"Γεια σου μανουλα" ειπε ο Χαρρυ και με φιλησε. Βγηκαν εξω και εκλεισα την πορτα. Εκατσα στον καναπε μιας και ειχα τελειωσει τις δουλειες μου, και εβαλα να δω Μπομπ Σφουγγαρακης. Σταθερη αξια!
YOU ARE READING
You Don't Know What Love Is [COMPLETED]
FanfictionΉθελα κάποιον να με αγαπήσει όπως ειμαι. Με τα σημάδια και τις ουλές, τα ανάκατα μαλλιά, το περίεργο γούστο στις ταινίες και την μουσική. Να αγαπήσει την γκρίνια και τα νεύρα μου. Ήθελα κάποιον να αγαπήσει το γέλιο και το κλάμα μου. Και ήρθες... DON...