*Rose's pov*
"Θα σε πιάσουν και θα σε βάλουν φυλακή! Ο Χάρρυ θα έρθει να με σώσει και θα σε σαπίσει στο ξύλο!" Φώναζα καθώς οδηγούσε. Με κοίταζε άγρια απο τον καθρέφτη. Συνέχιζα να φωνάζω και να τσιρίζω να με αφήσει μέχρι που σταμάτησε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου. Αμέσως σταμάτησα να φωνάζω και βγήκα απο το αμάξι εξοργισμένος. Φοβήθηκα και τραβήχτηκαν μόλις άνοιξε την πόρτα.
Με τράβηξε από το χέρι και έβγαζα μορφασμους, επειδή με έσφιγγε υπερβολικά πολύ. Με έβγαλε με τη βία έξω απο το αυτοκίνητο του, με κόλλησε στην πόρτα του αυτοκινήτου και τον κοίταξα έντρομη. Έβγαλε κατι χειροπέδες απο την τσέπη της φορμας του και μου έδεσε τα χέρια πίσω. Μετά πήρε κολλητική ταινία και μου έκλεισε το στόμα. Έπειτα με έβαλε πάλι στο αμάξι και ξεκίνησε."Μμμ!" Προσπάθησα να φωνάξω να με αφήσει μα δεν μπορούσα να το πω.
"Λυπάμαι μωρό μου, δεν σε καταλαβαίνω" γέλασε ειρωνικά.
Μην με λες μωρό σου μαλακά.
Τον κοίταξα άγρια και μου ανταπέδωσε το βλέμμα. Κοίταξα εξω από το παράθυρο, περνούσαμε απο ενα άγνωστο μέρος που δεν υπήρχε ούτε ενα αμάξι, ουτε άνθρωπος!
Φτάσαμε μπροστά απο ενα διώροφο σπίτι με ξερά φυτά στην αυλή του. Ήταν το μόνο σπίτι στην περιοχή. Έσβησε τη μηχανή και βγήκα απο το αμάξι. Μου άνοιξε την πόρτα και με τράβηξε βίαια έξω απο το αυτοκίνητο. Με έβαλε στον ώμο του και άρχισα να φωνάζω να με κατεβάσει, μα με την ταινία στο στόμα, λιγο δύσκολο να μιλήσω... Ξεκλειδωσε την πόρτα του σπιτιού και μπήκαμε μεσα. Με ανέβασε στον πάνω όροφο και άνοιξε μια πόρτα ξύλινη. Ήταν ενα μικρό δωμάτιο απο ξύλο.
Με πέταξε στο κρεβάτι και βγήκε απο το δωμάτιο, κλείνοντας την πόρτα. Στην άκρη του δωματίου υπήρχε ενα κρεβάτι σιδερένιο άσπρο με ενα βρόμικο στρώμα και μια κουβέρτα εμπριμέ πάνω τσαλακωμένη. Υπάρχει επίσης ενα παράθυρο πάνω από το κρεβάτι, δίνοντας μου ιδέες.
Έμεινα για λίγο ξαπλωμένη μέχρι να συνειδητοποιήσω τι έγινε μόλις τώρα. Ο γλυκός, καλός Ζευν με απήγαγε, όπως τοτε ο πατέρας του Χάρρυ. Σκηνές ήρθαν απο εκείνο το βράδυ και ανατρίχιασα. Λίγα δάκρυα κύλησαν στα μάτια μου και τα εκλεισα για λίγο. Αποφάσισα να προσπαθησω να κάνω κάτι, θα προσπαθήσω να πηδήξω απο το παράθυρο! Σηκώθηκα απο το κρεβάτι με δυσκολία, αφου τα χερια μου ηταν δεμένα, και πήγα προς ο παράθυρο. Οχι! Τα χέρια μου ειναι πίσω! Γύρισα με πλάτη στο παράθυρο και με την όπισθεν προσπάθησα να αγγίξω το χερούλι. Το έπιασα στα χέρια μου και προσπάθησα να το ανοίξω, μα δεν άνοιγε! Το χερούλι ειχε κολλήσει. Τέλεια! Μουγκρισα απο θυμό και απελπισία και πήγα στην πόρτα. Άκουσα τον Ζευν να μιλά στο τηλέφωνο με κάποιον.
YOU ARE READING
You Don't Know What Love Is [COMPLETED]
FanfictionΉθελα κάποιον να με αγαπήσει όπως ειμαι. Με τα σημάδια και τις ουλές, τα ανάκατα μαλλιά, το περίεργο γούστο στις ταινίες και την μουσική. Να αγαπήσει την γκρίνια και τα νεύρα μου. Ήθελα κάποιον να αγαπήσει το γέλιο και το κλάμα μου. Και ήρθες... DON...