*dirty*
Τα χέρια του εξερευνούσαν το σώμα μου πάνω απο τα ρούχα. Τα κρύα του χείλη κατευθύνθηκαν προς το μήκος του λαιμού μου. Ένα βογγητό μου ξέφυγε. Σταμάτησε αυτό που έκανε για να αφαιρέσει την μπλούζα του και το παντελόνι του και έμεινε με το μποξερακι. Η στύση του ήταν εμφανής. Έβγαλα κι εγώ τη μπλούζα μου και άρχισα να βγάζω το παντελόνι μα κόλλησε στα πόδια και ο Χαρρυ με βοήθησε να το βγάλω.
"Ανυποπονε" τον Πειραιά και χαμογέλασε. Αφότου έμεινα με τα εσώρουχα ανέβηκε από πάνω μου και τα χείλη μας συγκρούστηκαν. Τα χέρια του πήγαν κατευθείαν στο σουτιέν μου και το άνοιξαν με ευκολία.
Οταν ο αλλος εχει εμπειρια...
"Θα σε κάνω να νιώσεις ωραία μωρό μου" ψιθύρισε στο αφτί μου και με φίλησε στο λαιμό. Ανατρίχιασα καθώς η ανάμνηση της πρώτης μου φοράς πέρασε απο το μυαλό μου.
*mini flashback*
"Θα σε κάνω να νιώσεις ωραία μωρό μου" ψιθύρισε ο αντρας πάνω στο γυμνό μου σώμα, καθώς με φιλούσε στο λαιμό. Δάκρυα έτρεχαν ανεξέλεγκτα από τα μάτια μου, κι έπειτα βυθίστηκε μέσα μου.
*end of flashback*
Δεν είχα καταλάβει πως έκλαιγα. Ο Χάρρυ αγχωμένος σηκώθηκε απο πάνω μου. Σηκώθηκα κι εγω και κάλυψα το σώμα μου με το πάπλωμα.
"Είσαι καλά; Έκανα κάτι που σε πείραξε;" Με ρώτησε απογοητευμένος.
"Ο-οχι, δεν φταις εσυ, α-πλα..." Είπα μέσα απο τους λυγμούς μου και σταμάτησα για να κλάψω περισσότερο.
"Oh" ήταν το μόνο που είπε.
"Λοιπόν, συνεχίζουμε;" Ειπε και τον κοίταξα με ενα υφάκι. Δεν τον πιστεύω...
"Μιλάς σοβαρά; Θελεις απλα να με ρίξεις στο κρεβάτι επειδή καμία άλλη δεν σου κάθεται μάλλον!" Του φώναξα και πλέον έκλαιγα απο τα νεύρα μου.
Δεν ξέρω γιατι η διάθεση μου άλλαξε τόσο γρήγορα, μα το μόνο που ξέρω είναι πως ο Σταιλς ειναι ενα γαμημένος γυναικάς!
"Τι; Πας καλά κοπέλα μου;" Μου φώναξε κι αυτός.
Καβγάς, τέλεια!
Διακρίνετε την ειρωνεία παρακαλώ."Αυτή την εντύπωση μου δίνεις!" Του φώναξα στα μούτρα. Τα μάτια του έβγαζαν σπίθες. Τα χέρια του έγιναν γροθιές. Τον κοίταξα τρομαγμένη και χαλάρωσε. Αναστέναξε.
"Δεν ξέρεις τι ειναι έρωτας Χαρρυ" του είπα κλαίγοντας, μετά απο ενός λεπτού σιγή.
YOU ARE READING
You Don't Know What Love Is [COMPLETED]
FanfictionΉθελα κάποιον να με αγαπήσει όπως ειμαι. Με τα σημάδια και τις ουλές, τα ανάκατα μαλλιά, το περίεργο γούστο στις ταινίες και την μουσική. Να αγαπήσει την γκρίνια και τα νεύρα μου. Ήθελα κάποιον να αγαπήσει το γέλιο και το κλάμα μου. Και ήρθες... DON...