Rose's pov
Ανοιξα τα ματια μου και ειδα ενα χερι να ειναι περασμενο γυρω απο τη μεση μου. Χαμογελασα στη σκεψη του Χαρρυ να με εχει αγκαλια ολο το βραδυ. Γυρισα για να δω το προσωπο του, μορφαζοντας απο τον πονο των πληγων μου. Στηριξα το σωμα μου στον αγκωνα μου και κοιτουσα τον Χαρρυ. Ηταν τοσο ομορφος. Οι σοκολατενιες του μπουκλιτσες επεφταν στο θεικο του προσωπο ανακατεμενες, τα ζουμερα ροζ χειλη του ηταν ελαφρως ανοιχτα και το σωμα του...αχ αυτο το σωμα του! Θυμιζε θεο του Ολυμπου, μονο που αυτος εχει τατουαζ. Ηθελα τοσο να τον φιλησω μα δεν ηθελα να τον ξυπνησω. Κοιταξα την ωρα στο κινητο μου, ειχε παει 10:30. Αποφασισα να σηκωθω και να φτιαξω πρωινο. Σηκωθηκα σιγα σιγα, εβαλα τα παντοφλακια μου και βγηκα εξω απο το δωματιο μου, κλεινοντας την πορτα πισω μου. Χασμουρηθηκα και πηγα στο μπανιο. Επλυνα τα δοντια μου και το προσωπο μου και επιασα τα μαλλια μου σε εναν ατημελητο κοτσο. Βγηκα εξω και πηγα στην κουζινα. Εβαλα να γινεται ο καφες στην καφετιερα και εκατσα για λιγο. Ειχα ενα χαζο χαμογελο στο προσωπο μου ολη την ωρα. Σκεφτομουν τον Χαρρυ, πως με φροντισε μολις με βρηκε, πως κοιμηθηκε μαζι μου. Το χαμογελο μου εξαφανιστηκε οταν μου ηρθε στο μυαλο πως φιληθηκαν η Ελενα με τον Χαρρυ. Η Ελενα ειναι η κολλητη μου, η αδερφη μου, δεν θα εκανε κατι με τον Χαρρυ! Μα ισως ηταν η στιγμη και να φιληθηκαν.
Τις σκεψεις μου διεκοψε ο ηχος της καφετιερας, που σημαινε πως ο καφες ηταν ετοιμος. Εβαλα λιγο καφε στο αγαπημενο μου φλιτζανι, μαζι με ζαχαρη και γαλα. Ηπια μια γουλια και αρχισα να ετοιμαζω την φρουτοσαλατα που ειχα στο νου μου και ενα τοστ με αβγο, ζαμπον και κασερι. Εβαλα μπανανα στη φρουτοσαλατα πρωτη πρωτη, αφου αρεσει τοσο πολυ στον Χαρρυ, μετα φραουλες, σταφιλια, καρπουζι, μηλο και αχλαδι. Εβαλα λιγο μελι και κανελα και ετοιμη! Την αφησα στι τραπεζι και τσιμπουσα που και που καθως εφτιαχνα το τοστ. Εβαλα το τοστ στην τοστιερα και περιμενα. Εκατσα στην καρεκλα και αρχισα να ρουφαω τον καφε μου. Ειχα απορροφηθει στις σκεψεις μου οταν ο Χαρρυ με τρομαξε, με αποτελεσμα να ριξω τον καφε στο πατωμα.
"Ααα!" Φωναξα τρομαγμενη. Εκεινος αρχισε να γελαει και εγω πηρα ενα νευριασμενο βλεμμα.
"Επρεπε να δεις τη φατσα σου!" Ειπε μεσα απο τα γελια του. Αρχισα να μαζευω την πλεον σπασμενη κουπα απο το πατωμα.
"Αμαν ρε Σταιλς! Εισαι ενας μπελας! Πραγματικα με εχεις κουρασει παρα πολυ! Ερχεσαι σαν τη γατα και δεν μιλας, με σκοπο να με τρομαξεις! Κοιτα τι εκανες τωρα! Εσπασε η αγαπημενη μου κουπα! Ειχε και το ονομα μου γραμμενο πανω! Χαζο!" Του ειπα νευριασμενη και σταματησε να γελαει. Εμασα και το τελευταιο κομματι της κουπας και το εριξα στα σκουπιδια. Σκουπισα και τον καφε απο το πατωμα με ενα πανακι και πηγα να κατσω στην καρεκλα μα εκατσε ο Χαρρυ και πηρε στο στομα του ενα κομματι μπανανας απο τη φρουτοσαλατα μπροστα του. Τον κοιταξα δολοφονικα και γελασε λιγο. Κατι μυρισε καμενο...
"Το τοστ!" Φωναξα και πηγα στην τοστιερα που εβγαζε καπνους. Αρχισα να βηχω και ο Χαρρυ σηκωθηκε και με εκανε στην ακρη.
"Θα το κανω εγω" ειπε και εβγαλε την τοστιερα απο την μπριζα. Επειτα πεταξε το καμενο τοστ στα σκουπιδια και αρχισε να ξινει το κασερι και το αβγο απο την τοστιερα με μια σπατουλα.
"Αβγο ειναι αυτο;" Το πηρε στην σπατουλα και το κοιτουσε αηδιασμενος.
"Ηθελα βα αυτοσχεδιασω" ειπα και κοιταξα κατω. Ηρθε και με φιλησε στο μαγουλο.
"Αυτοσχεδιασε καλυτερα καπου αλλου" ψιθυρισε στο αφτι μου και επειτα μου εκλεισε το ματι. Γουρλωσα τα ματια μου και βγηκα απο την κουζινα. Εκατσα στον καναπε και μετα απο λιγο ηρθε η μικρη. Ετρεξε στην αγκαλια μου, μεςα στην περπατουρα της, με τη γλωσσιτσα της εξω απο το στομα της. Την εβαλα στα ποδια μου και την φιλησα στο μαγουλο.
"Καλημερα Νορα! Που ειναι η μαμα;" Την ρωτησα γλυκα και της εφτιαχνα τις φορμιτσες που της ειχε βαλει η Ελενα σιγουρα. Κοιταξε προς το δωματιο της Ελενας.
"Αα ειναι μεσα ακομα;" Της ειπα και εγνεψε. Ηρθε η Ελενα και την πηρε απο εμενα.
"Θα παμε εξω. Θα αργησουμε" μου ειπε με ενα πονηρο χαμογελο στα χειλη.
"Οκευ" της ειπα απλα και της εβγαλα την γλωσσα.
"Εισαι καλυτερα;" Με ρωτησε.
"Ναι" της χαμογελασα.
Μου ανταπεδωσε το χαμογελο, εβαλε τη μικρη στο καροτσι και βγηκε εξω. Ο Χαρρυ βγηκε απο την κουζινα και χωρις να με κοιταξει μπηκε στο μπανιο.
Μετα απο ενα τεταρτο βγηκε εξω και ειχε μονο μια πετσετα στη μεση του, το σωμα του γυαλιζε και τα μαλλια του ηταν βρεγμενα, αφηνοντας καποιες σταγονες να πεσουν στους ωμους του. Ηταν τοσο σεξυ. Καταλαβα πως καρφωθηκα, απο το πονηρο του χαμογελο. Μπηκε στο δωματιο μου και εκλεισε την πορτα. Συνηθως αλλαζει στο μπανιο ρουχα. Μηπως κανει κατι αλλο; Στεκομαι εξω απο την πορτα του δωματιου μου προσπαθοντας να ακουσω τι κανει. Στηριζομαι πανω της μεχρι που ανοιγει και πεφτω στο πατωμα. Μπροστα μου βρισκονται τα ποδια του Χαρρυ και μετα απο λιγο και η πετσετα του. Γουρλωνω τα ματια μου και απομακρυνεται γελοντας. Βαζει ενα μποξερακι και σηκωνομαι.
"Δεν σου εχουν πει οτι ειναι αγενεια να κρυφοκοιτας;" Μου λεει με ενα πονηρο χαμογελο. Σιγουρα εγω κοκκινισει σαν ντοματα!
"Δεν κρυφοκοιτουσα" υπερασπιζομαι τον εαυτο μου, γιατι οντως δεν κρυφοκοιτουσα! Μου ειχε περασει η ιδεα βεβαια μα δεν το εκανα...
"Θα μου αρεζε να κρυφοκοιτουσες" ειπε καθως διπλωνε την πετσετα που ειχε πριν λιγο στην μεση του.
"Λοιπον δεν-δεν το εκανα κ-και πρεπει να σταματησεις να μ-με κατηγορεις" του ειπα γρηγορα και πηγα να φυγω, μα το χερι του επιασε απαλα το μπρατσο μου και με γυρισε προς αυτον. Τα σωματα μας ειχαν κολλησει και ενιωθα κατι σκληρο να ακουμπαει το μερος πιο κατω απο τον αφαλο. Προσπαθησα να τον σπρωξω μα δεν τα καταφερα. Απο τη μια ηθελα να γινει...κατι μεταξυ μας αλλα απο την αλλη φοβομουν. Η πρωτη μου εμπειρια ηταν χαλια και πονεσε πολυ, ευχομαι να μην ειναι ετσι η δευτερη. Εφερε το προσωπο του κοντα στο δικο μου και με φιλησε. Πλεον τιποτα αλλο δεν με ενοιαζε. Ενιωσα πεταλουδες στην κοιλια μου και αρχισε να κανει ζεστη ξαφνικα. Επιασε τους μηρους μου απο πισω και με ωθησε να πηδηξω πανω του. Τυληξα τα ποδια μου γυρω απο τη μεση του και κατευθυνθηκαμε προς το κρεβατι μου. Με αφησε απαλα κατω στο στρωμα και διεκοψε το φιλι μας. Με κοιταξε στα χειλη και επειτα στα ματια.
"Εισαι σιγουρη οτι το θες αυτο;" Με ρωτησε ψιθυριστα. Ειμαι; Ειμα.
"Ειμαι σιγουρη" του ψιθυρισα και ενωσα τα χειλη μας ξανα.Χεχε ξερω πως θα με βρισετε που το κοβω εδω μαααααα ειμαι λιγο κακια... Ειναι το πρωτο μου ντερτυ γιαυτο δεν ξερω πως θα βγει κ αν μου βγει!
Τα λεμεεε το υπολοιπο αυριο :*
YOU ARE READING
You Don't Know What Love Is [COMPLETED]
FanfictionΉθελα κάποιον να με αγαπήσει όπως ειμαι. Με τα σημάδια και τις ουλές, τα ανάκατα μαλλιά, το περίεργο γούστο στις ταινίες και την μουσική. Να αγαπήσει την γκρίνια και τα νεύρα μου. Ήθελα κάποιον να αγαπήσει το γέλιο και το κλάμα μου. Και ήρθες... DON...