Εκει που καθομαι στον καναπε μια ξαφνικη ζαλαδα με πιανει και κλεινω τα ματια μου. Δεν περναει. Σηκωνομαι απο τον καναπε σιγα σιγα και πηγαινω στο μπανιο, αφου παραπατησω αρκετες φορες. Μολις μπαινω μεσα, πεφτω κατω και χτυπαω το κεφαλι μου. Απο εκει και περα σκοταδι.---
Ανοιγω τα ματια μου και ενας οξυς πονος διαπερνα το κεφαλι μου. Αρχιζω να τριβω αργα με κυκλικες κινησεις και πιανω κατι υγρο. Φερνω το χερι μου στο οπτικο μου πεδιο και εξεταζω το υγρο. Αιμα. Με ποση δυναμη επεσα; Και μου χτυπησα; Δεν μπορω να θυμηθω. Σηκωνομαι με χιλια ζορια και κοιταζομαι στον καθρεφτη. Το αιμα εχει τρεξει και μερικες τουφες εχουν βαφτει. Αποφασιζω να κανω ενα μπανιο. Ισως ζαλιστηκα απο την κουραση. Σιγουρα απο αυτο θα ηταν.
Βγαζω τα ρουχα μου και μπαινω μεσα στο ντουζ. Το ζεστο νερο χαλαρωνει τους μυες μου και κλεινω τα ματια μου απολαμβανοντας το. Σαπουνιζω το σωμα μου και τα μαλλια μου, ξεπλενομαι και βγαινω εξω. Τυλιγω μια πετσετα γυρω απο το σωμα μου και πηγαινω στο δωματιο μου. Βαζω καθαρα εσωρουχα και φορμες. Νιωθω πολυ αδυναμη κι ετσι δεν κανω τον κοπο να στεγνωσω τα μαλλια μου, ξαπλωνω στο κρεβατι και κλεινω τα ματια μου.Το κινητο μου χτυπαει, τρομαζοντας με. Ευτυχως βρισκεται στο κομωδινο και δεν χρειαζεται να σηκωθω.
"Ναι;" Απαντω με αδυναμη φωνη.
"Γεια σου Ροουζ, ξεχασες το ραντεβου σου σημερα" μου λεει και σμιγω τα φρυδια μου.
"Ποιο ραντεβου;"
"Μαζι μου" μου λεει και δεν μιλαω. "Εξεταση" συμπληρωνει και γνεφω παρολο που δεν με βλεπει.
"Ερχομαι" της λεω και το κλεινω. Βαζω παπουτσια και βγαινω απο το σπιτι, κατευθυνομενη προς το ιατρειο.
---
"Θα σας ενημερωσουμε μολις ερθουν τα αποτελεσματα των εξετασεων. Καλη σας μερα"
"Καλημερα" λεω και φευγω.
---
"Γλυκια μου;" Ακουω τη φωνη του Χαρρυ μολις μπαινω στο σπιτι.
"Που ησουν; Ανησυχησα!"
"Ειχα ραντεβου με τη γιατρο μου" απαντησα στην ερωτηση του και εγνεψε.
"Η μικρη;" Τον ρωταω.
"Στον παιδικο, ειναι μονο 11 η ωρα" μου λεει παραξενεμενος.
"Σωστα" λεω. Τι εχω παθει;
"Παω να ξαπλωσω" του λεω και με φιλαει στο στομα πεταχτα πριν ανεβω πανω. Ξαπλωνω στο κρεβατι και αφηνομαι σε εναν γλυκο υπνο.
YOU ARE READING
You Don't Know What Love Is [COMPLETED]
FanfictionΉθελα κάποιον να με αγαπήσει όπως ειμαι. Με τα σημάδια και τις ουλές, τα ανάκατα μαλλιά, το περίεργο γούστο στις ταινίες και την μουσική. Να αγαπήσει την γκρίνια και τα νεύρα μου. Ήθελα κάποιον να αγαπήσει το γέλιο και το κλάμα μου. Και ήρθες... DON...