Hari yang tenang,angin bertiup lembut dan....
Krum: Puteri,berapa banyak Paper Flamingo yang mati kali ni?
Ying membawa Paper Flamingo yang dipotong sayapnya ke gereja bawah tanah untuk dihidupkan semula oleh Krum.
Ying: Entah. Mereka yang tetiba serang saya.
Krum: "Saya boleh fikirkan beberapa sebab tapi saya takkan bagitahu puteri."
Sebaik saja dihidupkan,semua Paper Flamingo merancang untuk balas balik perbuatan Ying.
Paperingo#1: Kita tak boleh biarkan! Kita kena balas balik perbuatan puteri!!
Paperingo#2: Setuju!
Paperingo#3: Tapi macam mana?
Mereka berfikir dengan dalam dan akhirnya.....
SKIP TIME
Ying sekarang berada di tempat simpanan senjata, memandang senjata yang sesuai untuk dibawa ke sel tahanan.
Ying: Hm....ambik yang ni,yang ni dan yang ni....dan ini....
Selepas siap mengambil senjata,Ying kembali ke sel tahanan. Dalam perjalanan dia dihalang oleh sekumpulan Paper Flamingo.
Paperingo#2: Puteri! Kami cabar puteri untuk berlawan!
Paperingo#3: Jangan ingat boleh lari! Kami semua dah lama tunggu saat ni!
Ying: .....
Ying mengendahkan mereka semua dan teruskan perjalanan ke sel tahanan.
Paperingo#2: Puteri.....!!
Ying abaikan mereka.
Paperingo#1: Kalau.....kami ambik mereka macam mana?!
Paperingo#1 menunjukkan sekumpulan Lucky Bunny yang dijadikan tebusan. Pelik,arnab dijadikan tebusan untuk tebusan....
Lucky Bunny: Muu.....!!!
Ying: *sigh* Yelah. Jumpa kat luar.
Mereka semua terus ke luar di halaman istana. Mereka turut membawa ketua mereka,King Paperingo.
K.Paperingo: Mana dia puteri tu?! Biar saya ajar dia betapa menakutkan kita!!
Kelihatan raksasa yang lalu di situ duduk menunggu perlawanan bermula. Rebecca terus memaklumkan pada Alice.
Alice: Perlawanan haram di halaman istana?
Rebecca: Ya tuanku! Kumpulan Paper Flamingo yang mulakan.
Alice: Haih. Mari.
Mereka berdua menuju ke halaman istana dan nampak Paper Flamingo yang ramai vs Ying bersama Ciel.
Ying menukar baju kepada seluar track,kasut sukan,kemeja bercorak arnab dan jaket hitam kuning. Ada mask yang dia pakai untuk tutup parut di wajahnya.
Alice: Mereka dah nak mula.
Rebecca: Hen-
Alice: Tunggu! Saya nak tengok keupayaan tebusan kita ni.
K.Paperingo: Hahahaha!! Bersedia untuk kalah puteri!?
Ying: Mulakan jelah...
Sekumpulan Paper Flamingo terbang ke arah Ying dengan kaki dihalakan ke arahnya. Ying hanya berdiri di situ tanpa buat apa-apa.
Rebecca: Dia tak buat apa pun?!
Dalam sekelip mata,Paper Flamingo yang menyerangnya tercabut kepala dan mati. Semua raksasa yang melihatnya terkejut dengan kejadian tu.
YOU ARE READING
YING: GOLDEN HOUR PRINCESS
FanfictionYing mati semasa menjalankan misi dan dia berjumpa dengan penjaga garisan masa, Chronomage. Chronomage: Aku akan hantar kau ke dunia baru. Ying ingatkan dunia baru akan jadi lebih baik tetapi sangkaannya meleset. Berlaku peperangan antara manusia...