🏰CH 60

29 5 0
                                    

R.Tien: Macam mana dengan askar kita!?!

Song: Semuanya dah bersedia ayahanda! Senjata kita juga dah siap ditambahbaik!

Ming: Bekalan kristal kita mencukupi untuk serangan meriam! Dan kita juga dah arahkan seribu askar diraja untuk turut serta!

R.Tien: Bagus!

Manakala di istana raksasa...

Alice: Macam mana dengan persiapan kita?

Rebecca: Setakat ni takde sebarang masalah yang timbul. Askar kita juga dah diatur dengan teliti.

Leafia: Berdasarkan keadaan geografi, kita mungkin patut hantar askar kita dalam jumlah yang kecil.

Alice: Di mana tempatnya?

Krum: Di sini.

Krum hidupkan bola kristal dan tunjukkan tempat mereka akan berperang.

Alice: Tempat ni dekat dengan gunung tempat saya dan Ying dibawa hari tu.

Flash: Saya dah suruh orang saya pergi tinjua kawasan di sekitarnya. Takde tempat untuk mereka serang hendap kita. Kita pun tak boleh buat benda yang sama.

Alice: Macam mana dengan Blake? Dah tanya dia?

Addy: Saya dah tanya dia tuanku. Dia kata dia akan bantu kita kalau....kita pinjamkan puteri pada dia untuk beberapa hari.

Alice: *facepalm* Dia saja cari pasal ke apa? Ayah saya?

Rebecca: Ayah tuanku dalam perjalanan menuju ke sini.

Alice: Pastikan takde siapa buat masalah masa dia ada di sini. Saya tak nak dengar dia membebel panjang lebar.

Ying: Aku...?

Mereka memandang Ying yang duduk di sebelah Flash. Mereka dah terbiasa dengan kemunculan mengejut Ying. Boleh kata,mereka dah terbiasa kalau Ying muncul mengejut.

Krum: Puteri.....pasti ke nak ikut sekali?

Ying: Dah tentu. Saya tak sabar nak balas balik pada mereka semua. Hehe~

Ciel: Saya akan bantu puteri sekali!

Alice: Kita akan gunakan Ying sebagai umpan untuk tarik perhatian mereka semua. Korang semua kalau nak ikut, dipersilakan.

Rebecca: Kita nak tarik perhatian siapa?

Alice: Raja mereka. R.Tien dan anak-anak dia.

Ying: Dua dari mereka bukannya boleh harap nak berlembut dengan kita. Jadi kalau korang nak pancung mereka pun takpe.

Addy: Wow...

Leafia: Oh ya. Mana puteri Ling?

Ling berada dalam sel tahanan sebelah sel tahanan Ying. Dia sedang memfokuskan perhatian pada senjatanya.

Ling: *deep focus*

Pistol berkembar bergabung menjadi senapang hitam yang boleh digunakan untuk serangan jarak jauh.

Pistol berkembar bergabung menjadi senapang hitam yang boleh digunakan untuk serangan jarak jauh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
YING: GOLDEN HOUR PRINCESSWhere stories live. Discover now