🏰CH 42

31 7 0
                                    

Sedutan episod lepas,Yan vs Leon yang mana Leon kalah dengan satu tendangan.

Yan: Jadi? Kau nak teruskan?

Leon: Macam mana....

Yan: Senang saja. Gauntlet tu boleh tiru serangan musuh kau,tapi tak bermakna ia boleh tiru kelebihan fizikal musuh kau bukan?

Leon: Ya....

Yan: Jadi...? Apa kata pengadil kita?

Yan menjeling Parston melalui cermin mata hitam. Parston mengusap janggutnya,memandang Yan dan gauntlet yang dah hancur berkecai.

Parston: Baiklah. Kamu menang kali ni. Tapi itu tak bermakna semuanya dah selesai.

Alice: Ayah?

Parston melompat ke bawah dan mendarat di hadapan Yan. Dia merenung Yan tepat di mata. Leon segera melarikan diri ke tempat duduk penonton.

Parston: Tapi saya kena tahu macam mana kamu boleh jadi tunang Alice.

Yan: Ah~ Itu semua perkara kecil saja.

Parston: Ho~ Kalau macam tu,apa kata kita main satu pusingan?

Semua orang yang ada terkejut. Mereka tak sangka yang Parston akan minta lawan dengan Yan.

Alice: Ayah! Kan ayah dah janji-

Parston: Itu kalau dia boleh kalahkan semua pesaing yang ada! Dan kali ni, ianya bersifat peribadi!

Alice mendecit geram dengan ayahnya. Dia duduk bersilang tangan dan kaki dengan muka masam.

Krum: Takpe ke kita biarkan puteri lawan ayah tuanku?

Leafia: Kau risaukan siapa sebenarnya?

Krum: Dua-dua. Tapi kalau ikut pendapat aku,aku lebih risaukan puteri.

Flash: Dah agak dah....

Parston mengambil beberapa langkah ke belakang dan bersedia. Tiba-tiba muncul beberapa kepingan besi terbang ke arahnya dan menutupi badannya menjadi sut tempur.

 Tiba-tiba muncul beberapa kepingan besi terbang ke arahnya dan menutupi badannya menjadi sut tempur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Parston: Sedia?

Yan: Anytime.

Yan membengkokkan lututnya sedikit. Sebaik saja isyarat diberikan, Yan terus berlari ke arah Parston.

Parston: Hmph!

Parston melibas cemeti elektrik pada Yan namun dieelak. Dia berlari mengelilingi Parston,menganalisis kekuatannya.

Parston: Sia-sia saja.

Parston menumbuk lantai arena, menyebabkan kerosakan besar dan Yan terhenti seketika.

Yan: Oh no....

Parston meluru ke arahnya dan merempuh Yan. Semua orang ingat Yan akan cedera teruk tetapi lain yang jadi.

YING: GOLDEN HOUR PRINCESSWhere stories live. Discover now