Apró cuppanás hasította félbe a hidegtől reszkető csendet, ahogyan elváltunk egymástól. Egyik forró vágytól égő kezét melegen tapasztotta oldalamra, felhevülten emeltem meg magam, hogy másik tenyerét combom alá téve tarthasson meg, míg könnyedén átlendültem. Az ülésebe és egyben ölébe huppantam, majd pár remegő pillanat után újra összeforrtak rózsás ajkaink. Ujjait a belőlem mindent takaró ingje alá édesgette, durva puhasággal szorította azokat csípőmön, mim önkéntelenül rándult felé, hogy elmélyítsem a fogását és a szívemben hevesen lüktető érzést. Sóhajt préselt ki belőlem, ahogy jobban rámmarkolt, többet akartam, néma kívánságom azonnal teljesült. Feljebb kezdte simogatni kézfejét, aprót kóstolgatva, mígnem az érzékeny mellem alatti habpuha bőrt kezdte el lágyan cirógatni.
- Mhm? - Tette fel kimondatlan kérdését hümmögésként.
- Kérlek - leheltem válaszul, bátorításképp karjaira fontam ujjaim. De nem volt rá szüksége, határozottan tapasztotta tenyereit a fázó kebleimre, teljesen beterítve a lángoló melegségükkel. Finomkodás nélkül szorított meg, gyúrmázva adott egy hullámzó érzést, ahogyan dagályként erősödött a préselés, és apálykent enyhült meg. Gerincem ívbe feszült, felkarjába kapaszkodva nyomtam magam bele az idilli fogásába, hogy mégtöbbet tapasztalhassak ebből a mámorból. Vörös gondolatok léptek el agyam, bíborfényű szenvedély töltötte ki a fejem, mi ólomsúlyúként vetődött hátra. Feltártam nyakam, mire ráhajolt és pillangócsókokkal puhítgatta, hogy a meglágyult bőrbe mélyeszthesse fogait megjelölve. Egyik kezét elemelve mellkasomról a megjelölt, tisztafehér vászonra fonta. Birtoklóan harapdált, csípte össze a bőrt belé mélyedve majd ki, tépte, ahogyan a bársonyos inget is, az anyagát lefelé rántva. Az hangosan reccsent, gyorsabban adta meg magát mint én a kezei alatt remegve. Lesimította vállamról a szakadt felsőt, hogy jobban hozzámférve újabb nedves puszikat nyomjon rám. Apránként haladva lejjebb őrölve fel épp eszemet. Fátyolossá vált a világ, összemosódott minden irányítása alatt, édes kavargásként szédített. Fényes csillagmilliárdok vettek körbe minket, ahogyan a lassan szemerkélő esőt felváltotta az aranyragyogású nap, mi gyémánttá festette a csituló cseppeket. De mi egy másodpercig sem csitultunk, száguldott vérünkben a bugyogva pezsgő szerelem. Bársonypuha ajkaival ágaskodó mellbimbómat fogta közre, majd ráérősen kezdte szívogatni, közben kezével lomhán, elnyújtva a mozdulatot írt le köröket a másik körül, hogy néhol belecsempészve egy-egy markolást kényszerítsen ki szégyent elfelejtő kéjes nyögéseket belőlem.
Megvonaglottam, ahogyan egy búcsúztató harapással vált el tőlem, eddig lapockámnál pihenő, engem tartó tenyerét elvette, és az autó kormányának dőltem. Kábultan figyeltem ahogyan megszabadult felsőjétől, lazán ejtette le felfedve a szoborszép pergamenbőrét. Ujjaim felé rándultak, előrre hajolva illesztettem őket vállára, és a vajpuhaságat érezve azonnal elkaptam őket.
Ravasz mosoly kenődött fel arcára, ahogyan utánam kapott.- Kérlek! - Duruzsolta előző szavamat, majd tenyerével enyémet közrezárva mellkasához tapasztotta. Akarta, hogy bársonypuhaság rabságba taszított a kemény izmot tapintsam, mi alatt a szíve ütemesen lüktetve dobolta az élet pergő dallamát. Majd vezetve csúsztunk lejjebb, végig az árkokkal és domborulatokkal mesterien kidolgozott műalkotáson. Izmos hasfala megfeszült, ahogyan felém hajolva, derekamra fogva emelt meg, hogy feljebb csúsztasson a combján. Öleink összepréselődtek, ahogyan jóleső leheléseink is egymásba fonódtak, miket könnyedén szeltek át egymás után szomjazó ajkaink. Csókba nyomultak, ahogyan egymásnak felsőtestünk, kebleim szétkenődtek kemény mellkasán. Igazodott szapora mozgásuk, egy ütemben hullámozva idomultunk.
- Édes istenem - nyöszörögtem a nektárédes szájába. Majd amikor csípőjét lökte felém, arcomat az autó grafitszürke kárpitplafonja felé emeltem, szívdobbanásnyi szünetet tartva színtelenségét vizsgálva. Épp gondolatok szétfolytak a tudatomban. Súlyosan ejtettem le a fejem, majd mohón martam szájára, fogaink a lendülettől keményen koccantak.
Gojo-san meglepett nyögéssel díjazta hevességem miközben pihepuha hajszálaiba fúrtam ujjaim, hótincsek felhőpuhán fojtak át közöttük.
YOU ARE READING
Nefelejcs pillantás / Gojou Satoru Ff
RandomOhashi Amaya élete gyökerestül felfordul egy gomolygó viharfellegekbe vont éjszakán. Jóvalta tovább bentmarad a kisvárosa könyvtárában mint mikor az aranyló nap horizont mögé bújik a vöröslő koronájával, és olyasmit lát meg, ami felkavarja az eddigi...