Dużo osób (w tym ja) zastanawiał fragment w FNiN 9 tomie:
Jest to teraźniejszy fragment w książce, ale Kosik parę lat temu wstawił na swojego bloga pierwotną wersję:
Sorki za jakość, to jedyne, które znalazłamNo i tam z względów asekuracyjnych...bla,bla,bla...nie rozwijał tego tematu i zmienił ten oto fragmencik, pozostawiając wiele namysłów i zdezorientowań fanów.
Ja jakiś czas temu, napisałam w notatkach co tam mogło się zdarzyć (oprócz you know what, bo to jest chyba najbardziej prawdopodobne sorry not sorry).
Więc pomijając te fragmenty jak np: „Jak się udał plan? Net i Nika spojrzeli na siebie i uśmiechnęli się.
- Plan powiódł się jak najlepiej - odparła Nika, uśmiechając się i zerkając w stronę Neta - Bla, bla, bla."
Albo:
„Nika nocowała u mnie - wyjaśnił Net i zarumienił się - A...bla, bla, bla?"
Dam wam moje przypuszczenie, co mogło się tam stać oprócz...no.***
Już zasypiał gdy poczuł, że kołdra delikatnie unosi się i ktoś wsuwa się do łóżka. Oplotły go od tyłu chude ramiona i delikatnie przyciągnęły do siebie. Zdezorientowany odwrócił głowę do owej postaci i tak jak się spodziewał, zauważył rude loki.
-Eeee...- zaczął Net z niemal przestrachem na twarzy- nie bardzo rozumiem...
Dziewczyna wciąż go mocno obejmowała i nie zważając na minę Neta przyciągnęła go do siebie i mocno pocałowała.
-Dziękuje za wszystko- szepnęła gdy się od siebie oderwali- naprawdę to urocze co robisz.
-Luzzz...-mruknął szatyn wciąż mocno zaskoczony jej postawą i wciąż nie pewny jej zamiarów.
-Idę- powiedziała rudowłosa wstając.- Naprawdę dziękuje, że mogę u ciebie nocować i przepraszam za te wszelkie zamieszanie...
-Nie, zostajesz- Net chwycił jej rękę i przyciągnął do poprzedniej pozycji. Rudowłosa jednak przybliżyła się bliżej i ponownie cmoknęła go w usta.
Była bowiem, aż za blisko niego, Net chwycił ją w talii i spojrzał jej w oczy.
-Zależy mi na tobie- powiedział szczerze.
Nika uśmiechnęła się i zamknęła oczy układając się wygodniej obok niego.
-Mi na tobie też- odpowiedziała- Teraz idę spać. Dobranoc...****
Wiem, wiem... Mało rozwinięte, ale może prawdopodobne.
CZYTASZ
One Shots FNIN ♡
FanfictionOne Shoty z FNiN. Bardzo romantyczne. Mogę robić na zamówienia, ofc gratisowo. Szczególnie będzie Netika, ale Laurix też się znajdzie. Będą to szczególnie momenty, które zostały pominięte w książce, a mogły być bardzo romantyczne (to w szczególności...