W ogóle, mam nadzieję, że tym Netflixem wam nie zniszczę ani nie znudzę Netiki XDD. #netikażyciem
Pov: Net
Nerwowo wpatrywałem się w tekst w podręczniku, który właśnie omawialiśmy. Tak, tak, Juliusz Słowacki i te sprawy, kiedy ja się całowałem z Felixem!!! Dobra literatura bla, bla, bla jest ważna, ale JA SIĘ CAŁOWAŁEM Z FELIXEM. TYM FELIXEM.
Nie zwracałem uwagi na podejrzliwe zerknięcia puszczane ukradkiem przez Nikę. Nie wiem czy się domyślała... A nawet gdyby to...
W tym momencie drzwi wolno otworzyły się, a przez próg przeszedł on... Felix ze spuszczoną głową. Nawet nie zdawał sobie sprawy, że jest cały zaczerwieniony, ale mimo tego, wciąż wyglądał naprawdę uroczo... JAPIERDZIELE NET, CO TY PIEPRZYSZ!!! JAKIE UROCZO?!! MASZ DZIEWCZYNĘ...
Nie zdążyłem krzyczeć na siebie w myślach za puszczoną uwagę, bo Felix opadł na krzesło obok mnie. No tak... Przecież usiadłem w potrójnej...
Pov: Felix
Ja wale, ale jestem idiotą.
Tak, przez całą drogę powtarzałem to zdanie jak mantrę. Normalnie słyszałem już mój monotonny, znudzony głosik w głowie powtarzający te pięć słów (plus przecinek XDD).
- Jestem... - mruknąłem jedynie, niemal niedosłyszalnie, gdy usiadłem na pierwszym lepszym miejscu, które było puste. Nerwowo zacząłem przygryzać paznokcie i przytupywać nogą.
Właśnie w tym momencie zdałem sobie sprawę, że chodzę z NIM do jednej klasy. Zadarłem szybko głowę i gwałtownie przekręciłem nią, rozglądając się pobieżnie po sali. Moje serce niemal wyskoczyło mi z klatki piersiowej, gdy ledwo co ją przekręciłem w lewą stronę, aż poczułem zderzenie i trzask.
Z otwartymi ustami analizowałem tutejszą sytuację. A no tak, uderzyłem głową o głowę Neta i zwaliłem jego okulary na ławkę... CHWILA... NETA?!!! CO ON TU ROBI??? Ponownie rozejrzałem się nadpobudliwie, znów uderzając głową o jego okulary, które ledwo znów były na swoim miejscu.
- Odwaliło ci...? - spytała Nika, wychylając się przez niego i patrząc na mnie jakby podejrzliwie.
- Tak... - szepnąłem bez namysłu, masując czoło - Znaczy się... Nie! - dodałem szybko, widząc, że Nika przesadnie mocno marszczy brwi. Spojrzałem na Neta, a on równocześnie na mnie.
- Co ty tu robisz? - spytaliśmy jednocześnie. Oczywiście, jakbyśmy byli przegrywami życia, akurat pani Jola chwilowo zaprzestała prowadzić swój wykład, by nabrać choć trochę powietrza. Więc ciszę przerwało nasze idiotyczne pytanie, za które każdy wynagrodził nas swoją uwagą.
- Chodzicie ze sobą do klasy... - odezwała się pierwsza Klaudia.
- I widzicie się codziennie... - dodała Aurelia.
I w tej właśnie chwili odwróciłem niechętnie wzrok od Neta, który był równie oszołomiony sytuacją, ale nie tak bardzo zawstydzony. Wkładałem naprawdę mnóstwo starań by nie zburakować się (moje ulubione słowo) na nowo.
***
Pov: Net
Po całym męczarnim dniu w szkole, unikania krępującego kontaktu wzrokowego z Felixem, i wymigiwania się od pytań Niki, w końcu poczułem ulgę mogąc się w końcu położyć na moim upragnionym łóżku i odizolować się od świata, wkładając do uszu słuchawki.
Najchętniej poszedłbym spać, ale z powodu wciąż plątających się w moim sercu uczuć i emocji, po prostu nie mogłem. Nie miałem większej ochoty na rozpatrywanie sprawy i zastanawianiu się późniejszym posunięciem. Nie zerwę z Niką, bo po prostu ją kocham, ale... Felix...
CZYTASZ
One Shots FNIN ♡
FanfictionOne Shoty z FNiN. Bardzo romantyczne. Mogę robić na zamówienia, ofc gratisowo. Szczególnie będzie Netika, ale Laurix też się znajdzie. Będą to szczególnie momenty, które zostały pominięte w książce, a mogły być bardzo romantyczne (to w szczególności...