Włączcie muzę. W tym one-shocie chodzi o to, że najpierw wspominamy wspomnienia najczęściej z 1 tomu (to zaznaczone kursywą to tekst z 1/2/3 tomu), a po nim normalną czcionką z reszty tomów jak NetxNika są razem... O to chodzi w tym one-shocie, że po prostu porównujemy to, tak jak na filmach.
No to zaczynamy
ROK, MIESIĄC ITP. PÓŹNIEJ
***•„Nika z ociąganiem wzięła go za rękę i pozwoliła się zaprowadzić w kierunku schodów. Dotarli na samą górę. Otworzyli drzwi i pewnym krokiem, choć z duszą na ramieniu, weszli w półmrok. Nika nerwowo ściskała rękę Neta, idąc krok za nim. Net czuł, że musi za wszelką cenę udawać, że się nie boi"
********
„Gdzieś w zakamarkach mózgu pojawiała się blokująca logiczne myślenie panika i tylko obecność Niki nie pozwalała na jej erupcję. Dziewczyna usiadła obok w identycznej pozycji jak poprzednio. Net pogłaskał ją po głowie i poczuł wypełniające go poczucie odpowiedzialności. To pomogło zebrać myśli"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
„Net popatrzył na Nikę z większym szacunkiem, niż przed chwilą."
hahs
„Nika zauważyła, że obejmuje ramię Neta. Speszona odsunęła się od niego."
hais
„Zaraz! - powiedział Net, przytrzymując dłoń Niki próbującą ułożyć włosy.
Dziewczyna zawahała się, ale pozwoliła mu odgarnąć rude loki za ucho."
iwiaga
„- Dzięki za troskę - powiedziała drąc papier - ale więcej nie uszczęśliwiaj mnie na siłę. Najprostsze rozwiązania nie zawsze są najlepsze.
Patrzyła chwilę na Neta, wahając się. Wreszcie pocałowała go w policzek, aż chłopiec poczerwieniał na twarzy. Felix udał, że niczego nie widzi."wioaia
„Net zamknął drzwi, wziął od niej półmiski i pomógł jej zdjąć kurtkę. Uśmiechnął się i poprowadził ją do salonu. Rodzice zaczęli się śmiać i wstali, by przywitać gościa. Nika odetchnęła z ulgą widząc, że naprawdę się cieszą z tej nieoczekiwanej wizyty. Obiecała sobie, że dużo nie zje.
- Jednak jest niespodziewany gość - oznajmił Net, stawiając na stole półmiski. - Do tego z własnym prowiantem."
1 rok później...
„Tata podał Nice prezent, a ta go pospiesznie otworzyła. W środku był złoty pierścionek z malutkim zielonym oczkiem. Dziewczyna uśmiechnęła się i założyła go na palec. Potem pocałowała zaskoczonego Neta w policzek i szepnęła mu do ucha „dziękuję"."
jakaha
„Net siedzący z Felixem na uboczu, sięgnął do kieszeni i wyciągnął metalowy łańcuszek zakończony z jednej strony kółkiem, a z drugiej karabińczykiem.
- Co to? - zapytał Felix.
- Kupiłem na Krupówkach - odparł smutno Net. - Chciałem dać Nice na walentynki. Pasowałby jej do tych martensów. Klucze by mogła przypiąć."
haiajqh
~„- Czemu nie? - Net przesunął się pod ścianę. - Mam szerokie łóżko, zmieścimy się.
Nika zaczerwieniła się.
- Miałam na myśli... wstawienie tu mojego łóżka.
- No tak! Jasne... - zawstydził się Net"~
WSKOCZYŁEŚ DO JEJ LOZKA
***
hahshah
„- Czyli nie pomożesz nam? - zapytał z zawodem w głosie Felix.
- Nam? - Net spojrzał na Nikę. - Nam?... Hm. Tego nie powiedziałem.... Zasadniczo wciąż rozważam za i przeciw... Przecież chodzi również o nasze własne bezpieczeństwo... Nie, no jasne, jesteśmy przecież przyjaciółmi... Ale... pięćdziesiąte piętro?"
PN POMOC NETA W KANALE
hahsi
„- Daj spokój! - krzyknął Net i objął ją ramieniem. - Żartuję! Między nami nic się nie zmieni! Będzie tylko ciekawiej. No, może troszkę będziemy się ciebie bać.
- Tak myślisz? - zapytała Nika, patrząc na niego nieśmiało.
Zamiast odpowiedzi Net schylił się, ulepił pigułę i rzucił w dziewczynę. Uchyliła się ze śmiechem i obsypała go śniegiem. W kilka sekund wszyscy zajęli pozycje bojowe i rozpoczęła się kolejna tego dnia bitwa na śnieżki"TRZECIA KUZYNKA I COS Z TYM ŁÓŻKIEM XDD
jajaha
„Net wstał, ale cofnął się od drzwi. Wyjął z kieszeni łańcuszek i podał go Nice.
- To taki mały prezent - powiedział trochę zawstydzony. - Żeby podtrzymać tradycję...
- Od dawna chciałam taki mieć - uśmiechnęła się wyraźnie zadowolona. - Dziękuję."
hahsuhw
„- Nika jest fajna - powiedział cicho Net. - Można z nią koty kraść, ale jak wpadniemy, to policja zacznie szukać jej ojca."
NIKA TO NIKA ŚWIAT ZERO
jajshq
„Roboty wciąż stały nieruchomo. Nika weszła Netowi na ramiona i wyciągnęła w górę rękę z wtyczką..
- Stań na palcach - powiedziała. - Brakuje kilku centymetrów
Net zacisnął zęby z wysiłku i uniósł się trochę wyżej. Wtyczka kliknęła. Nika zeskoczyła na ziemię, a Net zaczął nerwowo uderzać i suwać rysikiem po ekranie palmtopa"
CZERWONA HAŃCZA JAK JĄ PODNIÓSŁ
hahshs
„- Sugerujesz, że mogłabym być o nią zazdrosna? - Nika podniosła nieco głos. - Niby co w niej jest takiego, czego mogłabym jej zazdrościć?
- Nie no... - Net machnął ręką. - Nie będę cię dołował. I tak jesteśmy w kiepskiej sytuacji.
- Dołował?!
- No... tymi jej fajnymi loczkami, tymi rzęsami, tym, jak fajnie chodzi... jak się uśmiecha...
- Cholera! Ja też mam fajne loczki i... i jestem od niej mądrzejsza."
JAKAŚ SCENA ZAZDROŚCI BETWEEN THEM, MAYBE BSR W ŚNIE
kskwnq„- Życzę ci... - zaczął Net łamiąc się opłatkiem z Niką. - Zawsze mam z tym problemy... Życzę ci spełnienia wszystkich życzeń.
- Wszystkich lepiej nie - zaśmiała się Nika. - To by się źle skończyło. Starczy pięć pierwszych. Ja ci życzę, żebyś dokonał tego, o czym marzysz."
ŻYCZENIA W PUŁAPCE.
jaiahahq
„W końcu pomiędzy ludźmi dostrzegła Neta, wciśniętego w jakieś zagłębienie
cokołu. Rzuciła mu się na szyję i pocałowała go w policzek. Po chwili cofnęła się o krok, speszona.
- Martwiliśmy się o ciebie - wyjaśniła, siląc się na obojętny ton.
- A ja o was... - Net zaczerwienił się."
jaisia
„- Zasłoniłeś mnie własnym ciałem - szepnęła Nika z podziwem.
- Właściwie, to ja się tylko potk... - Net zamrugał. -Aaa... że cię zasłoniłem? No wiesz... To była szybka decyzja.
Felix spojrzał na nich i westchnął."
iqiajajp
„- Net! - krzyknęła Nika. Zerwała się i obiegła stół. Nachyliła się nad przyjacielem. Leżał bez ruchu z zamkniętymi oczami. Przyklękła i uniosła mu głowę. Wtedy Net otworzył jedno oko i mrugnął do niej.
- Spoko, żartowałem - wyjaśnił, wstając z podłogi. - Mielonka jest przebosko przesmaczna.
Zaskoczona Nika zamrugała, zerwała się i zacisnęła pięści.
- Zobaczysz... - Wycelowała w niego widelcem. - Zobaczysz... Jeszcze cię nastraszę. Pożałujesz!
- Jesteś piękna, jak się złościsz."
iwiaiaia
„Czekaj tutaj, mała. Zaraz wracam - dodał głosem Johny'ego Bravo, celując w nią palcem i mrugając okiem. Nika zmarszczyła brwi. Nic nie powiedziała, ale
gdy Net odszedł, uśmiechnęła się lekko."
oaosuajqj
„Ułożyli się jakoś. Net przekręcił się, położył głowę na kolanach Niki i od razu powrócił do krainy snu. Spojrzała na niego zaskoczona, ale nie zrobiła nic, by go odsunąć. Uśmiechnęła się lekko i zamknęła oczy."
KLATWA DOMU JAK SIĘ UŁOŻYŁ
„Net dotknął ramienia Niki i cicho zapytał:
- Jak się czujesz?
- Będzie OK za trochę. - Spojrzała na niego z wdzięcznością. - Chcę tylko wrócić do domu."
kakakaja
„- Mnie też przeszło... prawie po chwili - przyznał Net. Twarz mu się rozjaśniła, wyraźnie mu ulżyło. Przysunął się bliżej Niki.
- Tak w ogóle, to sorry za tego troglodytę. To w sumie miło, że byłeś gotów się o mnie bić... Chociaż to nie w twoim stylu. - Uśmiechnęła się, również przysuwając się delikatnie do Neta.
- No fakt... Nie wiem po prostu, co we mnie wstąpiło... To przez to zbieranie jagód...
- Jakie zbieranie jagód? - Nika była zbita z tropu.
- Takie tam... skojarzenie. - Net wyglądał, jakby chciał ją pocałować."
ORBITALNY SPISEK KISS„Przez całą drogę do wróżki Net milczał. W autobusie Nice zrobiło się go szkoda.
- Nie martw się. - Położyła mu rękę na ramieniu. - To w gruncie rzeczy miłe... że jesteś zazdrosny.
- Może mam powody?... - Net spojrzał na nią z ukosa.
- Nie masz, ale to i tak miłe...
- Skoro tak mówisz...
- No, ale już więcej się nie wygłupiaj. - Pocałowała go w policzek.
Felix udał, że patrzy w drugą stronę."****
„- Przez głupią zazdrość...
- Nie masz powodu być zazdrosny o Geralda - Nika spojrzała mu w oczy. - Ja go nawet nie lubię.
Pocałowała go i uśmiechnęła się. Felix udał, że wygląda przez okno.
Net spojrzał na Nikę z wdzięcznością, po czym przeniósł wzrok gdzieś obok i wyraz jego twarzy zmienił się raptownie."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fragmenty z książki
Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa, Gang Niewidzialnych Ludzi, Trzecia Kuzynka, Świat Zero[...]
Kosik Rafał
Ten materiał może być chroniony prawem autorskim.
CZYTASZ
One Shots FNIN ♡
FanfictionOne Shoty z FNiN. Bardzo romantyczne. Mogę robić na zamówienia, ofc gratisowo. Szczególnie będzie Netika, ale Laurix też się znajdzie. Będą to szczególnie momenty, które zostały pominięte w książce, a mogły być bardzo romantyczne (to w szczególności...