Ocena shipów

324 14 17
                                    

Dziś nie wstawiam „normalnego" rozdziału opisujący zdarzenia itd tylko ocenę shipów;)

Jeżeli ktoś ma ochotę, może przy każdym napisać komentarz ze swoją opinią, miło mi będzie to czytać<3

Felix x Laura (Laurix)

•Ogólnie to kochałam Laurę w 7 tomie i wydawała się naprawdę pewna siebie, odważna i ogólnie, myślałam, że będzie to ciekawa postać. Jednak teraz po prostu jest basic bez charakteru. Podobało mi się również WTEDY jak Felix potajemnie do niej wzdychał i dodało jego postaci to trochę charakteru i emocji.

Choć było trochę dziwne gdy ona się przebierała, a on nie mógł powstrzymać się od obserwowania cieni. Zresztą, wkleję wam ten cytat:

„- OK. - Felix doszedł do wniosku, że to głos Laury. Cień na ścianie korytarza zdradzał, że dziewczyna właśnie się ubiera. Zaczekał więc, aż skończy, ale nie mógł się powstrzymać od obserwowania zarysów postaci."

Było zabawne zachowanie Felixa w stosunku do niej i widać było, że coś iskrzy. Jednak później Laura (oprócz 14 tomu) nie była postacią nawet drugoplanową. Zazwyczaj było coś o niej wspomniane.

Irytuje mnie to, że Felix tak bardzo myśli jak on ją kocha, jak mu na niej zależy, jak bardzo nie chcę jej stracić itp. a tak naprawdę trudno przejdzie żeby cmoknął ją w policzek bez zaczerwienienia się. W ogóle z jego strony jest naprawdę mało inicjatywy, a przecież tak bardzo mu na niej zależy i jest to czasem powiedziane w książce wprost.

Wiem, że się wstydzi itd itp no, ale jednak trzeba to czasem udowodnić. No, ale skoro Laurę kręci jego nieśmiałość to trzeba chyba się przyzwyczaić do tego nietypowego związku.

(Na końcu będą plusy i minusy każdego z shipów i oceny)

Felix x Nika (Fenika)

Najpierw, gdy miałam 1 tom jako lekturę, i Felix spotkał Nikę to byłam P E W N A, że będzie coś się między nimi kręciło. A tu taka niespodzianka.

Przepraszam, że tak bardzo naskakuję na Felixa w tym rozdziale, ale w 12 części myślałam, że go trzasnę. Te jego refleksję na temat tego, że chciałby mieć taką dziewczynę jak Nika... No chyba każdy by chciał?!

Nie no, ale spójrzcie jeszcze na to, że otrząsnął się z tych myśli przez moralność w stosunku do Laury. LAURY. Okej, dobrze, że ma świadomość, że te jego zachowanie było słabe bo myśli o takich rzeczach mając jednocześnie dziewczynę, ale... Ale gdzie stosunek moralny do Neta?!

Może coś przeoczyłam, ale ciągle jak musiał ocknąć się z tych jego myśli miał wyrzuty sumienia przez Laurę, ale nie przez Neta! I to dopiero było mega słabe, że nie pomyślał nawet o tym, że to jest po prostu złe zachowanie myśląc o takich rzeczach o dziewczynie swojego n a j l e p s z e g o p r z y j a c i e l a.

Dobra, do rzeczy. Gdyby byli razem, pasowali by do siebie jak dwie krople wody. On odpowiedzialny, ona odpowiedzialna, on poważny, ona czasami także, on odważny, ona odważna itp, itd... Ale wyobrażacie sobie taki związek?! To po prostu byłoby tak nudne, że szok. Pasują do siebie, ale jako just friends!

No bo wyobraźcie sobie ich związek. On po 5 latach łapie ją za rękę, ona nawet nie próbowałaby inicjować w związek, bo byłaby za bardzo poważna i odpowiedzialna. (ciekawe jakby się zachowywali gdyby nie znali Neta, który ich rozluźnił). Po prostu nie wyobrażam sobie tej powagi, ale no mogłoby być z jednej strony ciekawie. Nie wiem, nie mogę się zdecydować.

Felix x Net (Netflix)

Kocham, po prostu kocham.

Są jak bracia, ale naprawdę ich związek byłby cudowny. Kocham nie kanony (nie wszystkie ofc) i oni są naprawdę stosownym przykładem. Naprawdę pasują do siebie, ale może to taka iluzja, że myślę, że pasują jako para, a tak naprawdę po prostu pasują jako bracia.

Serio byłoby to spoko i ciekawe. Są oni takimi normalnie Harrym i Draco (nie z charakteru) i no. Chociaż bardziej bym widziała ich flirt w stosunku do siebie niż związek. Tak, związek byłby już trochę słabszy niż flirtowanie i ukrywanie uczuć.

Aurelia x Nika (Aurika)

No... Nie jest źle. Nienawidzenie siebie, a tak naprawdę tłumienie uczuć?

No, ale jestem ta jedna z teorii „Aurelii podoba się Nika" to już jest prawie pewne, a Aurelia daje bi vibes. Jednak Nika na 97% nic do niej nie czuję.

Tak w sumie patrząc, ich związek nie byłby taki najgorszy. Albo po prostu flirt tak samo jak Felix i Net. No byłoby to na pewno cute i mega urocze. Ale jednak wolę żeby to się po prostu nie stało (i nie stanie). Net x Nika najlepsi, będą na saaaamym końcu w kolejnej części bo mega się o nich rozpiszę.

No, ale tak kończąc to wyobrażam sobie ich jako parę, ale moim zdaniem trwałoby to tak max miesiąc.

********************************************

Minusy Laurix

•mało wydarzeń pomiędzy nimi (zwykle jedynie zapoczątkowane przez Laurę)
•Felix mówi jedno, robi drugie
•związek „bez charakteru"
•mało cukru
•Laura zachowuje się jakby miała codziennie okres (ciągła zmiana humoru)
•tak zwana „szybka relacja" całus w usta po 4 dniach, nagle związek, no tak trochę... słabo.

Plusy:
•dość świeży związek
•mówią sobie uczucia wprost, nie kryją się z nimi
•ciekawy flirt w Trzeciej Kuzynce
•dużo ze sobą piszą?¿ NIE WIEM XDDD Felix z nią ciągle piszę
•Laura daje Felixowi dużo szczęścia i uśmiechu

Minusy Feniki:
•pasują do siebie za mocno
•na początku serii mają naprawdę za podobne charaktery do siebie, PRZECIWIEŃSTWA SIĘ PRZYCIĄGAJĄ
•trochę ogółem toxic by było
•nie wyobrażam sobie tego
•byłoby pewno unromantico

Plusy:
•mieli by RACZEJ wspólne tematy do rozmowy
•z wyglądu NAWET do siebie pasują
•na samym począteczku coś iskrzyło

Minusy Netflix:

•just brothers
•trochę nie wyobrażam sobie ich np spacerujących za rączkę.
•nic do siebie nie czują

Plusy:
•pasują do siebie z wyglądu
•z charakteru też
•mieli by wieeeele wspólnych tematów
•byłoby to mega ciekawe

Minusy Auriki:
•nienawidzą się XDD
•Nika nic do niej nie czuję
•nie wiem o czym mogliby ze sobą gadać

Plusy:
•pasują do siebie z wyglądu
•również z charakteru, są przeciwieństwami, a jednak mają trochę wspólnych cech
•z enemies to lovers<3
•byłyby cuties

Oceny

•Ocena Laurix:
4,5/10
•Ocena Feniki:
4/10
•Ocena Netflixa:
7/10
•Ocena Auriki:
6/10

A jak wy oceniacieeee? Czekajcie na part 2 ;)

One Shots FNIN ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz