Każdy człowiek w całym swoim życiu ma radosne i smutne chwile. Wytrwanie tych gorszych momentów jest dla ludzi trudnym wysiłkiem, a zmaganie się z tym może zajmować mnóstwo czasu i pracy. Niektórzy podczas takiej sytuacji uczą się wynikającego morału, który może nawet przemienić ich życie i pozwoli zrozumieć kim tak naprawdę są. Sądzę, że w trudnej sytuacji człowiek poznaje samego siebie.Pierwszym argumentem jest to jak człowiek momentalnie może zdobyć nowe, lepsze cechy poprzez trudne chwile. Przykładem może być jeden z bohaterów „Kamieni na Szaniec" czyli Jan „Rudy" Bytnar, który przed wojną cechował się swoją nadwrażliwością i delikatnością w stosunku do innych ludzi. Wydarzenia, w jakich brał udział zmieniły jego nastawienie i uczyniły go twardym i niemożliwym do złamania mężczyzną, a przy tym docenił swoje pozytywne cechy. Zyskał odwagę i mężność. Bytnar jest jednym z najlepszych przykładów na udowodnienie jak bardzo człowiek może zmienić się w dramatycznej sytuacji.
Kolejnym argumentem na potwierdzenie mojej tezy są doświadczenia innych ludzi. Każdy na pewno przeżywał kiedyś gorsze chwile, z którymi musiał sobie poradzić. Często niektóre momenty mogą nauczyć nas nowych doświadczeń i zrozumieć nasze błędy, które ostatecznie zmienią nasz charakter i niektóre wady. Możemy zyskać odwagę, większą inteligencję i inne pozytywne cechy. Mimo tragicznych i trudnych przeżyć człowieka, zawsze powinniśmy wyciągać wnioski i uczyć się na nich.
Zdarza się jednak, że niektóre zdarzenia mogą wpłynąć źle na człowieka. Przykładowo dramatyczna historia z przeszłości często jest powodem dlaczego ludzie są tchórzliwi, agresywni itd. Podsumowując moje rozważania, uważam, że wiele kłopotliwych sytuacji w życiu mają swoje dobre i złe zakończenie, które może odmienić charakter człowieka na wiele sposobów.
CZYTASZ
One Shots FNIN ♡
FanfictionOne Shoty z FNiN. Bardzo romantyczne. Mogę robić na zamówienia, ofc gratisowo. Szczególnie będzie Netika, ale Laurix też się znajdzie. Będą to szczególnie momenty, które zostały pominięte w książce, a mogły być bardzo romantyczne (to w szczególności...