Ludzie zdobywają wiedzę w różnych okolicznościach. Mogą uczyć się czegoś od innych, przeglądać interesujące strony internetowe, a niektórzy w celu zdobycia wiedzy czytają książki, które mają wiele do zaoferowania. Moim zdaniem warto czytać książki i udowodnię to w poniższych przykładach.
Pierwszym argumentem jest to, jak bardzo książki nas uczą i mogą zainteresować. Powieści mają wiele gatunków i każdy może znaleźć coś dla siebie. Czytanie jest o wiele bardziej wartościowe niż oglądanie filmów, ponieważ mogą nauczyć nas nowych słów oraz wymaga to od nas skupienia uwagi przez dłuższy czas, co zdecydowanie poprawia naszą zdolność do koncentracji i rozwija naszą wyobraźnię. Książki naukowe mają wiele ciekawych informacji na różny temat i możemy dowiedzieć się z nich mnóstwo rzeczy. To właśnie dzięki utworom literackich możemy zdobyć potrzebną wiedzę.
Kolejnym argumentem może być dobry przykład zachowania bohaterów. Lektura „Balladyna" uczy nas, że za każdą winę jest kara i zawsze będą konsekwencję ze złych czynów. Utwór „Kamienie na szaniec" mówi nam jak bardzo ważne jest bycie dobrym przyjacielem i że powinniśmy dbać o relacje z ludźmi. „Opowieść wigilijna" pokazuje, że nigdy nie jest za późno na zmianę i że w życiu warto być dobrym człowiekiem i pomagać innym, ponieważ wyjdzie nam to na dobre. Książki mogą pomóc w polepszeniu naszego charakteru, jeśli wyciągniemy morał z postępowania bohaterów.
Podsumowując moje rozważania, czytanie jest bardzo ważne i sądzę, że każdy człowiek powinien to robić, gdyż może nauczyć się z nich wiele rzeczy. Książki mogą być dla kogoś nowym zainteresowaniem i sposobem na spędzenie wolnego czasu.
CZYTASZ
One Shots FNIN ♡
FanfictionOne Shoty z FNiN. Bardzo romantyczne. Mogę robić na zamówienia, ofc gratisowo. Szczególnie będzie Netika, ale Laurix też się znajdzie. Będą to szczególnie momenty, które zostały pominięte w książce, a mogły być bardzo romantyczne (to w szczególności...