"You're not an Avenger now!"

1.8K 302 301
                                    

En çok yorum beklediğim bölüm bu sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En çok yorum beklediğim bölüm bu sanırım

İyi okumalar..

Lidya adımlarını Tony'nin karşısında durdurdu. Tony de en az kendisi kadar gergin görünüyordu. Ayrıca uykusuz. Gözlerinin içi kızarmış, yüzü sağlıksız bir beyazlığa dönmüştü. Lidya bir an için onun kaç saattir çalıştığını düşünse de konuya geri döndü. Tony'nin yorgun görünüşünü düşünüp zihnini dağıtamazdı.

"Sen nasıl öğrendin?" Lidya'nın bunu saklamakta bir amacı yoktu. Sadece maskeli dostunun başını derde sokmak istememişti. Tony Stark'ın insanları korumaya çalışırken bazen ne kadar ileri gittiği ve dayanılmaz olduğunu bizzat tecrübe etmiş biriydi neticede. Onun Peter'a yardım etmesinden daha önemli olan şey Tony'nin bunu nasıl öğrendiğiydi. Ayrılmalarına sebep olan kavga her an tekrar canlanacak gibi hissediyordu. Bu kez fotoğraf masanın üzerindeki somut bir dosyadaydı yalnızca.

Tony ağrıyan başını ovuşturdu. En son ne zaman uyuduğunu bilmiyordu. Gerginliğinin en üst seviyede olmasında bunun katkısı varsa da ilk etken Lidya'yla kavga edeceklerini bilmesiydi. Konu, Lidya'nın Peter'a yardım etmesi değildi. Tony buna kızacak biri değildi. Olay yalnızca basit bir yardım olsaydı. Peter'ın tehlikeli bir işe bulaşmış olması Tony'yi korkutmuştu evet ama sorun bu da değildi. Sorun Lidya'ydı.

Onunla kavga etmek istemiyordu, özellikle gördüğü kadarıyla Lidya da pek iyi bir gece geçirmemişti. Onun yüz ifadesinden bile anlayabiliyordu bunu. Ama bu konuşma, ertelenebilecek ya da Tony'nin tolerans tanıyabileceği bir konu değildi.

"Peter söyledi. Birinin onun kimliğini öğrendiğini ağzından kaçırdı. Daha doğrusu, kim olduğunu tam olarak bilmediği bir kadının ona yardım ettiğini ve kimliğini öğrendiğini söyledi. Ben de üsteleyince olayı anlattı ve ben kameralardan kayıtlara bakarken bu kişinin sen olduğunu fark ettim. Neden Peter'a yardım ediyorsun?"

Lidya çoktan kaşlarını çatmıştı, her ne kadar bunu yapmak baş ağrısını arttırsa da.

"Ne demek neden yardım ettin? Peter yaralıydı. Onu öylece bırakıp hayatıma devam mı etseydim?"
"Tabiki Peter'ın yarasından bahsetmiyorum Lidya ve bunu sen de biliyorsun. Onun tehlikeli işlerine yardım etmenden bahsediyorum. Ayrıca neden bana söylemedin?" Lidya düşündüklerinde yanılmadığını biliyordu. Tony Peter'ı bu işlerden uzak tutmaya çalışıyordu. Tony'nin her yolu deneyeceğine emindi. Ama Lidya'ya göre bu boş bir çabaydı.

"Sen neden bu konuya bu kadar ilgilisin?" Tony içini kemiren gerginliğe daha fazla hakim olamıyordu. Lidya'nın tavrı da ona hiç yardımcı olmuyordu.
"Ben sadece onu korumaya çalışıyorum. Çünkü Peter bir çocuk sadece! Çocuk! O, bu dünyanın pisliğinin sorumluluğunu alabilecek yaşta biri değil! O yüzden tüm bu tehlikeli şeylerden uzak kalmasını istiyorum! Silahlardan, ağır yaralanmalardan, ölümden! Eğer o çocuğa bir şey olursa bunun tek sorumlusu ben olurum!"

Black Mamba Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin