Kaldığımız yerden devam edelim o halde😈
İyi okumalar."Kara Mamba kaçmış."
*Birkaç dakika önce*
Lidya elleri kelepçeli bir şekilde hücresine götürülüyordu. Yanında sadece dört ajan vardı. Lidya içinden söylendi, Kara Mamba'ya sadece dört ajan.. çok büyük hata.
"Önce tuvalete gidebilir miyim? Sanırım regli oldum." Ajanlar onu onayladı. Ajanlardan biri, başka birinin onu çağırması üzerine gitti. Lidya içinden konuştu. Kaldı 3. Tuvaletin kapısına geldiklerinde Lidya, ajanın kelepçe konusunda tereddüt ettiğini gördü."İstersen sadece birini çıkar. Senin için sorun olmasın." Ajan onu onaylayıp sadece birini çıkardı. Ajanların üçü de ona arkasını dönünce Lidya birden kollarını ikisinin boynuna doladı. Yılanlar ısırarak zarar vermese bile uzun bedenleriyle boynunuzu sarıp sizi boğabilirler. Lidya da tam olarak bunu yapıyordu. Kara Mamba lakabını boşa almamıştı.
Bu esnada üçüncünün diyaframına oldukça sert bir tekme atıp nefesini kesti. Kollarını sardığı iki ajanı öldürmek amacında değildi. Geçici baygınlık sağlayacak kadar boğdu ve onları yere yatırdı. Diğer ajanı çevik bir hareketle yakalayıp ense köküne vurdu ve onu da bayılttı. Birinin ceketini alıp giydi ve kelepçeli elini cebine atıp oradan çıktı. Kelepçenin anahtarını almayı da unutmadı.
Merdiven boşluğuna yöneldi. Bu tarz önemli binaların acil durumlar için yer altı yolu olurdu. Mamba da oradan yer altı yoluna ilerleyip çıkacaktı. Buraya ilk geldiğinde de bu yolu kullanmıştı. Oğuz'un; yuvadan nasıl çıkacaksın sorusuna sürünerek cevabını vermesi, yer altı yolunu ifade ediyordu.
Shield binada kırmızı alarm vermişti. Herkes binanın her köşesinde onu arıyordu. Bu kadar kısa sürede binadan ayrılması imkansızdı onlar için. Nat ve Steve de bir yerleri ararken Tony durup düşündü. Aramakla bulamayacağını biliyordu. Kara Mamba zeki bir kadındı. Onun gibi düşünmeliydi. Kara Mamba olsam buradan nasıl kaçarım, diye düşündü. Aklında saniyesinde tek bir şey geldi. Yer altı yolu.
Tony yer altı yoluna inmek yerine binadan çıkıp yolun sokağa karıştığı yere gitti. Zırhını komple giymek yerine sadece el kısmını aktifleştirmişti. Yanılmadığını görünce sırıttı.
"Kara Mamba." Lidya duyduğu tanıdık sesle arkasını dönüp ona baktı. Tony ona yaklaştı. Lidya ceketi ve elinden çıkardığı kelepçeyi yere attı."Tony."
"Seni geri götürmem gerek, biliyorsun değil mi?"
"Gitmem lazım Tony."
"Neden?"
"Saçma bir sebepten tutuklandım. Çatışma için operasyon iznimiz vardı. Ama tuzağa düştük. Bilerek bunu yapıyorlar. Bana şantaj yapıp kendi taraflarına geçmemi isteyecekler. Kendi ülkeme ihanet edemem Tony."Tony konuşmayınca Lidya devam etti.
"Kendimi temize çıkarmak için kaçıyorum. Yapacağım ilk şey bu olacak. Yasa dışı yollardan ülkeme dönmeye çalışmıyorum." Lidya Tony'ye yaklaşıp tam karşısında durdu ve gözlerine baktı.
"Suçsuz olduğumu ispatlayınca ilk sana geleceğim. Tekrar görüşeceğimizin sözünü veriyorum bu kez. Zaten çok uzun sürmeyecek. En geç yarın akşama tutuklama emrim kalkar.""Çok emin konuşuyorsun?"
"Bildiğim şeyler var Tony. Sadece bana güven. Kendimi temize çıkardığımda sana geleceğim." Tony bir şey demeyince Lidya gitmek için arkasını döndü. Tony onun bileğini tutunca Lidya ona döndü.
"Tony-"
"Oradan gitme yakalanırsın." Tony, Lidya'ya farklı bir yolu gösterdiğinde Lidya gülümseyerek başını salladı ve Oğuz'la buluşacağı yere gitmeye başladı. Tony ise hiçbir şey olmamış gibi Shield'e geri döndü.Fury deliye dönmüştü.
"Bu kadının lakabı KARA MAMBA! Ve siz yanına sadece üç ajan mı verdiniz?!" Nat ve Steve onun arkasında duruyorlardı. Tony de onların yanında durdu.
"Lanet olsun! Büyük elçi telefonlarımı açmıyor! Biliyordu! Kaçacağını biliyordu!"
Fury ajanlarına onu dışarıda aramalarına dair talimatlar verirken Nat, Steve ve Tony kuleye geri döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Mamba
Fanfiction"Fury, kim bu Kara Mamba?" "Bu kadının kim olduğunu bir Türk teşkilatı içindeki sayılı üst düzey yönetici bir de düşmanları biliyor. Tabi, düşmanları onun Kara Mamba olduğunu öğrendikten sonra ölüyorlar, o ayrı konu." "Şehir efsanesi gibi bir şey ya...