Pov:shatira
Ik ben nu 3 dagen ongesteld en heb de jongens gesmeekt om niets te zeggen. De wekker gaat, ik draai me chagrijnig om. Na een paar minuten (bleek een paar uur.) ga ik dan maar uit bed. Ik struikel als ik uit bed wil stappen.
Ik stamp de trap af. "Zijn we niet uitgenodigd?" Vraagt liam. "Waarop?" Ik heb toch niets gemist? "Op je maandelijks feestje!" Hahaha wat grappig. "Niet leuk! Jullie hebben dit niet oké!" Echt soms hè zat ik nog liever in het weeshuis. Er wordt op de deur geklopt, "hazz doe even open!" Roept zayn. Het is Simon cowell (producent.) oh leuk nog een man erbij, nee is echt niet erg. "Shatier ga maar even naar je kamer." Zegt Louis zogenaamd begripvol. Ik schuif mijn stoel chagrijnig van tafel en loop stampend naar boven.Pov:Louis
OMG Simon cowell, nou daar zul je blij mee zijn. Hij was er compleet op tegen dat we shatira adopteerden omdat we ons moesten focussen op muziek maken. "Wat is er met haar?" Vraagt Simon. "Uhm.. Ze heeft een probleempje." We mochten van shatira niks zeggen. "Maandelijks zeker." Zegt Simon. "Hoe wist je dat?" "Kom op, ik heb ook dochters."
"Maar waarom ben je hier eigenlijk?" Om te zeggen dat jullie album lekker verkoopt en daarom het tournee wordt uitgesteld." Een kleine opluchting want we zijn de uitbarsting van shatira nog niet vergeten. Als we haar nu alleen laten is het niet zeker wat ze gaat doen: gelukkig zijn of doen waar ze laatst zelf mee gedreigd heeft. "Dat is mooi want shatier zit op dit moment in een moeilijke fase." Besluit Harry maar op te biechten. "En niet alleen maandelijks." Vult zayn aan. Please bid ik laat Simon dit goed vinden. "Jullie moeten keuzes maken jongens en ik kan daar niet altijd bij helpen." Hij staat op en loopt weg. Even later hoor ik de deur dicht gaan. "Nou dat ging lekker." Zegt Harry. "Hij zal het vast begrijpen, hij zei toch zelf dat hij zelf ook dochters heeft!" Probeer ik. "Ja maar dat ging over ongesteld zijn." "Wij hebben een dochter met zelfmoordneigingen en we weten niet eens waar ze vandaan komt en hoe ze in dat weeshuis is gekomen verdomme!" Roept Harry! En daar staat shatira onderaan de trap, ons aan te staren met grote ogen. Ze draait zich om en loopt huilend weg.
JE LEEST
Life with 5 daddies
FanfictionShatira is 2 jaar gelden als 11 jarig meisje geadopteerd door one direction lees in dit verhaal hoe de leden van one direction omgaan met de (vervelende) puber: Shatira:) Dit is mijn eerste fanfictie verhaal so don't Judge me ;) Plz vote and commen...