Pov: shatira
Ik word wakker met een raar gevoel. Het is een paar weken geleden sinds mijn uitbarsting. Ik rek me uit maar krijg al snel een hevige buikpijn. Jeetje wat is dat toch?
Ik hoor iemand op de overloop lopen, ik kom om de hoek en zie Louis.ik hem echt geen zin om te praten. Zal ik boven blijven? Nah ik heb honger en ze komen m'n ontbijt vast niet brengen. Geklop:shatier kom je zo je eten wordt koud! Oke nu moet ik wel!
"Jij hebt lang uitgeslapen" roept Harry.
"Ja sorry dat jullie moesten wachten."
"Ach geeft niet we eten toch wel lacht Harry.Terwijl de jongens iets gaan bespreken over hun nieuwe album ga ik naar het toilet.
Ik ga zitten en... WAT?! Ja het zit er echt! No, OMG, OMG en nog een keer OMG. Hoe ga ik ze dit vertellen? Ik kijk nog een keer goed en ja het is zo, ik ben ongesteld!
"Shatier schiet op, ik moet echt heel nodig." O god heb je Harry ook weer!
"Shatier antwoordt eens!" O god, ja dan maar gewoon zeggen.
"Uhm hazz, je weet dat je laatst dacht dat ik..."
"Shatier, doe niet zo moeilijk zeg gewoon."
"Hazz heb je maandverband?" Dan maar zo.
"Uhm hoezo? Oh wacht wat? Echt, meen je niet."
"Wat meen je niet?" Ooh god zayn. "SHATIER IS ONGESTELD!" Subtiel hoor.
"Wat shatier? Kom van dat toilet af!" Slimme jongens hoor, echt.
"Ja ik wil dus wel maar dan lek ik door slimmerds."
"Ooh ja wil je tampons of maandverband?" Louis deze keer die blijkbaar ook op de hoogte is.
"Uhm maandverband." Oke nailler ga jij dat ff samen met hazz halen?
Nou lekker ongesteld bij 5 jongens leuk leven hoor.Pov:Harry
"Welk soort hebben we nodig dan" vraagt niall. "Vriend, dit is de eerste keer dat ik in dit schap kijk, mijn moeder en m'n zus deden er altijd super geheim over." Altijd als ik meeging boodschappen doen, zei mijn vader altijd:"jongen met dat soort zaken hoef jij je niet bezig te houden." Nou mooi wel dus. Je zal nu vast denken; waarom heb je dan in vredesnaam een meisje geadopteerd? Nou we zijn al met 6 jongens en we dachten misschien zullen we ooit vrouwen op deze manier beter leren kennen. "Dit dan?" Ik houd een of ander doosje omhoog. "Nee gast dat zijn tampons, die krijgt ze er echt niet in." Nou mooi ik ben niet de enige die er niks vanaf weet. We besluiten om maar een of ander geel multi-pack te kopen.Pov:zayn
Ik zit samen met Louis, liam en shatira een of andere meisjesfilm te kijken. "Gaat het?" Vraag ik want ik zie shatiers gezicht soms vertrekken van de pijn. "Ja gaat wel alleen een beetje buikpijn." Ik geef haar een knuffel. Zou dit iets veranderen? Bij het weeshuis zeiden ze dat pubers die geadopteerd zich vaak afzetten tegen "hun ouders". "Wat is er?" Vraagt shatier. "Niks,niks" ach ze zal dit toch niet begrijpen. Op tv wordt er ook een meisje ongesteld. Wat hebben al die meiden toch? "Lekker realistisch dit!" Zegt shatier. Na een uur deze film te hebben gekeken komen Harry en niall binnen. "Dat duurde lang zegt Louis."wat denk je zelf? Dat ik elke dag maandverband ga kopen?" Roept niall verontwaardigd. Harry gooit een of ander geel pak naar shatier. Ze staat op en loopt naar de wc. 10 minuten later is ze terug. Ze kijkt een beetje bang en loopt met o-benen naar ons toe. Arme shatier, ben ik even blij dat ik een jongen ben.
JE LEEST
Life with 5 daddies
FanficShatira is 2 jaar gelden als 11 jarig meisje geadopteerd door one direction lees in dit verhaal hoe de leden van one direction omgaan met de (vervelende) puber: Shatira:) Dit is mijn eerste fanfictie verhaal so don't Judge me ;) Plz vote and commen...