'Goeiemorgen.' Zeg ik automatisch als ik wakker word, ik hoor niets naast me behalve de ademhaling van perrie. Normaal slaapt niall naast me maar perrie sliep gisteren al dus is niall naar haar kamer gegaan. Ik sta zo voorzichtig mogelijk op uit het bed, mijn voet blijft steken achter iets babyroze, mijn jurkje van gisteren. Ik maak het ding los van mijn voet en loop naar de kledingkast, ik haal er een zwarte skinny jeans uit met gaten op mijn knieen en een legergroene blouse, als schoenen kies ik voor mijn zwarte enkellaarsjes. Perrie wordt langzaam wakker, 'jij shatira, moet je niet zo jongensachtig kleden.' Mompelt ze nog hals slapend, ik glimlach en loop naar de badkamer om mijn haar te borstelen en wat parfum op te doen.
'Wat een gezelligheid hier.' Zeg ik als ik de ontbijtzaal binnen kom, niall, Louis, liam en Zayn zitten half slapend aan tafel, allemaal met een glas water tegen de kater. 'Shatira, alsjeblieft.' Kreunt liam terwijl hij een grote slok neemt van het troebele water. 'Hé ik heb niet te veel gedronken!' Roep ik verontwaardigd, ik voel dat mijn maag knort en ik loop zwijgend naar het buffet. Ik neem een croissant en een kop thee. 'Waar is perrie?' Vraagt Zayn. 'Die slaapt nog half, wist jij dat ze praat in haar slaap?' Vraag ik nieuwsgierig, Zayn kijkt me vragend aan en schudt zijn hoofd. 'Ik heb alles gehoord over jullie wilde nachten en over hoe vreselijk jij bent.' Zeg ik lachend, Zayn wordt rood. 'Heb ik dat echt gedaan?' Vraagt perrie verbaasd. 'Nee, alleen even uittesten of ik gelijk had.' Zeg ik plagerig, 'je zei alleen wel vanochtend dat ik me niet zo jongensachtig mocht kleden.' Zeg ik lachend, perrie kijkt me verbaasd aan. 'Hoe laat vliegen jullie vandaag terug?' Vraagt Louis met een krakerige stem. 'Half twee.' Zegt perrie die op zayn's schoot is gaan zitten. 'Wat gaan jullie vandaag doen behalve weeshuizen bezoeken en kinderen en zussen ontvoeren?' Vraag ik al blazend in mijn thee. 'De clip van one way or another opnemen.' Zegt Zayn, ik kijk hem vragend aan. 'Maar die hebben jullie toch al opgenomen een paar jaar geleden?' Vraag ik. 'We nemen een nieuwe versie op, een deel in Afrika en een deel in London.' Legt Zayn uit, wonder boven wonder klinkt zijn stem nog als normaal.
Ik blijf in mijn eentje over aan de ontbijttafel, ik scroll wat door het nieuws over sterren op mijn telefoon, het meest gaat over Gemma's bruiloft, niemand heeft blijkbaar de kus van mij en Harry gezien of gefotografeerd, op social media gaat het ondertussen helemaal los over ship names van mij en de jongens. 'Hey kiddo.' Hoor ik opeens een stem naast me, ik kijk op en zie Harry, gekleed in een zwarte skinny jeans en een rood met zwarte houthakkersblouse. 'Hey Harry.' Mijn stem is anders dan normaal, onvast en hoger. 'Luister shatira.' Begint Harry en legt mijn telefoon weg zodat ik hem wel aan moet kijken. 'Wat gisteren gebeurde had nooit mogen gebeuren, ik was dronken. Geen excuus maar laten we het gewoon vergeten.' Zegt Harry, je hebt je geadopteerde dochter gezoend en nu moeten we het allemaal maar gewoon vergeten? 'Je hebt gelijk, we doen gewoon alsof het nooit gebeurd is.' Ik probeer de lichte teleurstelling te verbergen. Harry knikt opgelucht en hij pakt zijn telefoon en begint druk te typen. 'Wie is dat?' Vraag ik terwijl ik probeer op het schermpje te kijken, 'niemand.' Zegt Harry met een glimlach terwijl hij mijn hoofd terugduwt. 'Harry Edward styles, ik ben niet achterlijk!' Roep ik verontwaardigd. Maar iets in me zegt dat ik het nooit te weten zal komen.
'En cut!' Roept de regisseur voor de vierduizendste keer vandaag. 'Niall je moet zorgen dat de camera je private parts niet ziet, ook al wil je het wel, niet doen!' Zucht hij, niall lacht en geeft me een knipoog. Ik sta achter de regisseur omdat ik pas in het volgende couplet in beeld kom. Niall staat in zijn blootje in een douche met liam naast zich, wie heeft dit in hemelsnaam bedacht? 'Verveel je je?' Hoor ik een stem zeggen die ik al een hele tijd niet meer heb gehoord, ik draai me om en kijk in de ijs blauwe ogen van Dylan, 'wat doe jij hier?' Sis ik geschrokken, 'ik was gisteren op de bruiloft en ik verveelde me en ik zag dat hier de clip werd opgenomen dus ik dacht ik kom even kijken.' Zegt hij nonchalant. De een assistente gebaart dat we stil moeten zijn, Dylan rolt met zijn ogen en zwaait me gedag. Liam geeft me een suggestieve knipoog. 'En cut!' Ik zucht geïrriteerd, 'Liam, waar sloeg dat op?' Vraagt de regisseur geïrriteerd. 'Ik had wat in mijn oog.' Lacht Liam, ik bloos en de rest van de jongens beginnen te lachen zodra ze mijn rode wangen zien. Ze gaan weer verder en dan is het eerste couplet af. 'Shatira, ga daar staan.' Dirigeert de regisseur, ik zucht en ga op de aangewezen plek staan. 'Als de jongens lol maken rol jij geïrriteerd met je ogen en maakt een wanhopig gebaar.' Ik knik en wacht totdat ik moet doen wat me opgedragen wordt, de kleren van de jongens zijn op elkaar afgestemd doordat ze allemaal witte gympen aan hebben, eigenlijk zoals altijd als ze bij elkaar zijn. 'Oké shatira, je kan nu weggaan, de assistente legt uit wat je verder moet doen.' Beveelt de regisseur door een megafoon, ik rol met mijn ogen en de jongens zwaaien me sarcastisch gedag.
Wat de assistente uit te leggen had was dat ik me moest gaan omkleden en dat ik naar het vliegveld moest om de rest gedag te zwaaien,zodat de pers foto's kon nemen van mij, want dat konden ze namelijk nooit, en nu ik zo op het vliegveld sta moederziel alleen, tussen allemaal fotografen. Ik omhels alle sterren en ga dan weer terug naar het appartement waar het ook al zo stil is. Ik lig op bed naar het plafond te staren als ik stemmen beneden hoor. 'Tuurlijk heb ik haar niet gezoend!' Roept Harry uit, mijn hart slaat een slag over, Harry klinkt ontzettend geloofwaardig, ik zou hem zo geloven, als ik niet zelf door hem gezoend ben. De stemmen komen dichterbij en ik ga snel in een stoel zitten maar bedenk me dan dat het heel ongeloofwaardig overkomt. De deur gaat open en Harry en niall staan in de deuropening. 'Hey, shatier.' Begroeten ze me. 'Wat ben je aan het doen?' Vraagt niall terwijl hij me vragend aankijkt. 'Ik kijk of er geen stof op de stoel zit.' Zeg ik, ik probeer dezelfde overtuigende toon van Harry aan te nemen maar het is moeilijker dan gedacht. Niall en Harry kijken me beschuldigend aan. 'Oke ik was jullie aan het afluisteren nou goed?' Biecht ik geïrriteerd op. 'Jij bent nog erger dan alle pers rondom het appartement.' Zucht Harry hoofdschuddend. 'Is de clip al opgenomen?' Vraag ik verbaasd als ik op de klok kijk. 'Ons deel wel, liam, Zayn en Louis moeten nog een scène.' Legt harry uit die op bed ploft. Even later valt hij in slaap en blijf ik alleen met niall over.
JE LEEST
Life with 5 daddies
FanfictionShatira is 2 jaar gelden als 11 jarig meisje geadopteerd door one direction lees in dit verhaal hoe de leden van one direction omgaan met de (vervelende) puber: Shatira:) Dit is mijn eerste fanfictie verhaal so don't Judge me ;) Plz vote and commen...