Hoofdstuk 50.Bye bye kenia

207 7 0
                                    

'Waar is mijn koffer gebleven?' Vraag ik als de jongens hun koffers in staan te pakken. De rest van de week hebben de jongens weeshuizen bezocht en rondgehangen bij het appartement. 'Ik denk in de kamer van de rest.' Zegt liam die iets zoekt onder het bed. 'Hoe komt die daar?' Vraag ik achterdochtig, liam haalt zijn schouders op gaat verder met zoeken. Ik loop de kamer uit en klop op de kamerdeur van Harry, Louis en niall. Een beveiliger komt aanlopen en houdt me tegen. 'De heren zijn in vergadering.' Zegt hij nors, ik weet dat het een smoes is om de fans buiten te laten, 'ik ben hun dochter!' Roep ik geïrriteerd in de hoop dat de jongens me aan de andere kant horen. 'Dat zeggen ze allemaal, goedemiddag dametje.' Zegt hij, hij slaat zijn armen demonstratief over elkaar. Hij ziet mijn wanhoop en zijn blik verandert van geïrriteerd naar medelijden. 'Misschien kan je ze even bellen, als zij zeggen dat je echt hun dochter ben kun je naar binnen.' Oppert hij, ik pak mijn telefoon uit mijn kontzak. Ik scroll door mijn contacten en bel als eerste niall. De beveiliger kijkt me nieuwsgierig aan.

*dit is de voicemail van niall horan, spreek een bericht in na de piep, tenzij je shatira bent, bel dan alsjeblieft iemand anders.*

Mijn telefoon staat op luidspreker en de beveiliger kijkt me minachtend aan, ik bel Louis, vurig hopend dat hij opneemt. De telefoon gaat een paar keer over en dan krijg ik de voicemail van Louis, geïrriteerd hang op. Ik probeer op de deur te kloppen maar de beveiliger staat ervoor. 'Sorry meissie, ik kan je niet binnenlaten.' Zegt hij zogenaamd medelevend. Hij probeert me weg te duwen maar ik bedenk dat ik Harry nog niet heb gebeld. 'Wacht, ik heb Harry nog niet gebeld!' Roep ik terwijl ik me onder de armen van de man worstel. Met trillende handen toets ik het nummer van harry in. Na twee keer overgaan hoor ik aan de andere kant van de deur zijn ringtone: mijn gegil in een achtbaan.

'Harry ik sta hier nu voor je deur met een beveiliger die niet gelooft dat ik bij jullie hoor.' Zeg ik terwijl ik nadrukkelijk naar de beveiliger kijk. 'Nou dat is jammer maar je koffer staat niet hier.' Zegt hij droog. 'Harry, waar is mijn koffer?' Zucht ik. De beveiliger gaat opzij en gebaart dat ik er langs kan. 'Geen flauw idee, maar hij staat hier niet.' Zegt hij, ik negeer hem en duw de deur open. Ik tref Harry in bed aan met een meisje van de receptie. Mijn mond valt open van verbazing, 'ik zei toch dat hij hier niet staat.' Zegt harry triomfantelijk. Hij wil opstaan maar ik heb een vermoeden dat hij geen kleren aan heeft. 'Laat maar ik ga al!' Zeg ik snel, Harry haalt zijn schouders op en richt zich weer tot het meisje die mij kwaad aankijkt. Blijkbaar is hij de zoen al vergeten.

'Heb je je koffer gevonden?' Vraagt Zayn zonder op te kijken van zijn telefoon, ik negeer hem en ga met mijn rug tegen de deur staan. 'Is er wat? Je ziet zo bleek.' Zegt hij bezorgd als hij zich even losmaakt van zijn telefoon, ik schud mijn joofd'Harry en dat meisje van de receptie heb ik wel gevonden in bed als dat ook meetelt.' Stamel ik. 'Ik neem aan dat je ver genoeg bent dat ik niet hoef te zeggen dat ze slapen.' Zegt Zayn droog, 'Zayn die tijd is allang geweest.' Merk ik beledigd op, ook al kan ik me die tijd maar al te goed herinneren.

Flashback:
'Niall?' Vraag ik, ik ben net tien geworden. Niall draait zich om en kijkt me vragend aan. 'Ja wat is er?' Zegt hij, ik ga op de bank zitten, met mijn hoofd op Louis's schoot. 'Wat doet Harry met dat meisje in zijn bed?' Vraag ik nieuwsgierig. Louis begint te lachen, liam en Zayn kunnen hun lachen ook niet inhouden. 'Leg dat maar eens uit nailler!' Hikt Louis, niall glimlacht hulpeloos. 'Nu nog niet, waarschijnlijk weet ze het wel.' Zegt hij schouderophalend, ik kijk hem nog steeds vragend aan. 'Ze slapen.' Zegt niall droog. 'Samen?' Ik kijk heb verbaasd aan. 'Ja samen, dat is lekker warm en veel gezelliger dan in je eentje slapen, ooit zal je het begrijpen.' Zegt niall. Zayn applaudisseert sarcastisch voor niall. Later ben ik gaan begrijpen dat het niet alleen gezellig en lekker warm is.

'Was het gezellig?' Vraag ik sarcastisch als we ons verzamelen in de lobby. Harry glimlacht even, hij heeft me niet zo vaak hoeven te vertellen dat een van de jongens aan het slapen waren want hij was meestal degene die aan het slapen was. 'Ik moet toch een manier vinden om het te vergeten?' Zegt hij schouderophalend. Ik schud minachtend mijn hoofd maar hij merkt het niet op. 'Harry, bedankt, nu hoeven we nooit meer te doen alsof je ligt te slapen, nu is ze er zelf getuige van.' Zegt liam terwijl hij zijn vriend lachend op de schouder slaat. Het meisje van de receptie heeft zich ziek gemeld en een andere vrouw van midden in de veertig komt op ons afgelopen. 'You pretty ones! Don't leave without our gift.' Roept ze vrolijk, ik kijk de jongens verbaasd aan maar hun gezichten zijn wonderbaarlijk neutraal. 'You guys are adults but she has to know you to Have to protect you always.' Zegt ze nadrukelijk, ze geeft me een zwaar cadeau aan wat denk ik een breekijzer bevat 'And you guys, you have a beautiful daughter, take care of here!' Roept ze naar ze, niall lacht sarcastisch naar Harry en Harry werpt me op zijn beurt een veelbetekenende blik. Iemand van het hotel sleept de koffers naar de auto, en dan is het eindelijk zover, bye bye Kenia!

Weer een nieuw hoofdstuk! Wat vinden jullie van mijn nieuwe cover? Graag voten en commenten om een meisje blij te maken die vijftig hoofdstukken heeft gepubliceerd, FEESTJE!!!!!!

Life with 5 daddiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu