Pov:Harry
Iedereen kijkt haar geschrokken aan. Ontmaagd op je 10e en ook nog eens tegen je wil in. Wat heb ik spijt van m'n opmerking. "Hoe ben je daar weggekomen?" Vraag ik met een klein stemmetje. "Iemand kwam erachter en bracht me naar het weeshuis. En na 2 jaar zijn jullie gekomen om mij te adopteren." "Sorry van mijn uitbarsting echt sorry." Probeer ik. Ze knikt afwezig. "Maar heb je die jongen ooit nog gezien?" Vraagt liam. Ze knikt"een keer in de stad, hij zei dat als ik dit ooit aan iemand zou vertellen hij me wist te vinden." "Maar waarom heb je het toch gedaan." Vraagt niall. "Ik heb dit 3 jaar verzwegen, en jullie hebben recht op de waarheid." Na een lang gesprek gaan zayn en Louis boodschappen doen. Naill en Liam naar Simon om wat te regelen en blijf ik samen met shatier achter, of het wordt gezellig of het wordt een helPov:shatira
Ik blijf samen met Harry achter. We liggen samen in de hangmat. "Hazz?" Vraag ik, na mijn bekentenis heb ik zoveel vragen want ze waren duidelijk geschokt bij het horen van mijn verleden. "Ja?" "Die ene keer in het park dat die man me aan het aanranden was.. Waarom zei je dat je m'n vader was?" "Omdat ik dat technisch gezien ook ben." "Zie je mij als je dochter of als je kleine zusje?" Ik voel dat Harry verstijfd."moeilijke vraag.. Als m'n dochter." Ze probeert omhoog te komen maar valt terug met een verkrampt gezicht van de pijn. "Jezus je mag blij zijn dat je een jongen bent!"
Pov Harry
Ik begin te lachen. "Maar wat wilde je vragen?" "Worden jullie nooit gek van me?" Ik glimlach. "Tuurlijk wel eens maar dat maakt niet uit." Ik probeer haar plagerig te kietelen. "Don't you dare!" Zegt ze zacht en op een dreigende toon wat me kippenvel bezorgt. Louis en zayn komen de tuin binnen. "M'n nagels zijn helemaal vies!" Roept ze verschrikt. "Ooh wat erg!" Roept Louis. Iedereen behalve shatira moet lachen. " geregeld!" Roept niall die blijkbaar er ook was. "Wat?" Vraagt shatier. "Iets over ons album." Stamelt liam. "Kom op, niet zo flauw, het ging over mij zeker?" Ik knik. "Wacht weet Simon waarom ik zo chagrijnig was?" Zayn knikt beschaamd. "Waarom?!" Vraag ik kwaad. "Hij dacht er zelf al aan alleen wij bevestigden het! Kom op iedereen snapt het wel!" "Well damn sorry" roep ik beledigd. "Ik ga even in bad want ik vind jullie nieuwe luchtje echt smerig" de jongens kijken me beledigd aan. "Grapje natuurlijk. Het is heerlijk." Eenmaal uit bad kleed ik me om. Blijkbaar heeft zayn het niet gehoord en loopt naar binnen. "GA WEG!" Roep ik want hij heeft geen shirt aan en ik helemaal geen kleding! "Mens, let op!" Mijn blik valt op zijn prachtige sixpack. "Alles oké daar?" Louis." Don't you dare to say anything about this!" Zeg ik dreigend.
JE LEEST
Life with 5 daddies
FanfictionShatira is 2 jaar gelden als 11 jarig meisje geadopteerd door one direction lees in dit verhaal hoe de leden van one direction omgaan met de (vervelende) puber: Shatira:) Dit is mijn eerste fanfictie verhaal so don't Judge me ;) Plz vote and commen...