17.

332 10 0
                                    

Ik loop vrolijk naar beneden. "Zozo sinds wanneer leest meneer payne de krant?" Vraag ik nieuwsgierig.
"Sinds wij erin staan en jij staat er ook in met je geweldige outfit van gisteren."
"Liam ik ben niet echt in de stemming voor grapjes." Dreig ik. "Kijk dan!' Zucht liam. En dan zie ik het ik kijk recht in mijn angstige ogen. Ik zie mijn borsten zittend in m'n BH en bovendien ik zie dat ik dik ben, veel te dik. "OMG!" Fluister ik. Harry komt binnen. "Hazz heb je het al gezien?" Vraagt liam. "Hoezo? Wat?"
"Kijk!" Liam laat de foto's zien. "Haha het is goed dat ze een sterkere lens voor shatira hebben gebruikt anders hadden ze door haar heen gekeken." Ik kijk hem verbaasd aan."doet het je helemaal niks dat ik halfnaakt in de krant sta?"
"Ach, misschien alleen dat jij erin staat maar na een tijdje ben je het gewend." Zegt harry onverschillig.

Even later zit ik samen met Harry op de bank naar een of andere slechte film te kijken.
"Hazz? Wat bedoelde je met die opmerking over die foto's?" Vraag ik voorzichtig.
"Ach man heb je wel eens in de spiegel gekeken? Je bent graatmager!" Zegt Harry verontwaardigd.
"Meen je dit echt?" Vraag ik vol ongeloof.
"Kiddo denk je nou echt dat wij niet doorhebben dat je bijna niks meer eet?" Lacht Harry. Ik word rood. "Misschien." Zeg ik beschaamd. "Shatira of je het nou wil of niet, wij zijn nu je ouders dus hebben we echt wel door hoor of je normaal eet of niet."
"Als je het zo zegt klinkt het wel heel negatief."
"Hoeveel kilo ben je nu dan?" Vraagt Harry quasi geïnteresseerd.
"42.7" zeg ik beschaamd.
"En je bent 1.70m?" Vraagt Harry. Ik knik.
"Jezus hoe heb je kunnen leven?" Vraagt Harry hoofdschuddend.
"Gewoon niet bij nadenken."
Harry lacht hoofdschuddend. "En je denkt al zo weinig na!" Ik probeer Harry te duwen maar hij is me voor en begint me te kietelen. "Haha.. Stop... Alsjeblieft!"
Mijn telefoon maakt een geluidje dat ik een berichtje heb gekregen.

From:Taylor
To:shatira
Denk maar niet dat je stomme vriendjes me tegenhouden,
Ik kom morgen naar je toe, doe iets leuks aan.
Taylor

"Die klootzak!" Sist Harry kwaad. "Wie is een klootzak?" Vraagt Zayn met een blikje bier in z'n hand. "Lees maar!" Zeg ik zwakjes. "Jezus die durft! Ik dacht dat ik duidelijk was geweest!" Zayn slaat een arm om me heen. "Wat nu dan?" Snik ik. "We vertellen die jongen morgen even de waarheid en dan handelt onze bodyguard jason het wel verder af."
"Maar hoe wil je hem binnen krijgen als hij ziet dat jij opendoet komt hij vast niet binnen." Merkt niall slim op.
"Shatira lokt hem mee naar haar kamer en dan slaan wij toe en staat jason buiten op hem te wachten." Stelt Harry voor.

Life with 5 daddiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu