30. Naar huis

264 8 1
                                    

Het is woensdag en ik word vandaag opgehaald. Zac heeft niks meer van zich laten horen die piece of shit. Ik moet me voor de laatste keer wegen, please laat ik niet te veel zijn aangekomen want ik wil nog niet naar huis bid ik in mezelf. Ik weet dat het onzin in is want ik houd natuurlijk ontzettend veel van ze.
"Shatira loop je even met me mee." Een assistente loopt naar me toe. Ik knik. Ik loop de kamer in waar ik gewogen moet worden en schrik:liam, Zayn,Harry, niall, liam en Louis staan naast de weegschaal. "Hey lang niet gezien!" Zeg ik ongemakkelijk. Ze kijken me allemaal gevoelloos aan, zelfs niall kijkt niet blij en dat is heel wat! "Shatira wil je even op de weegschaal staan?" Vraagt de assistente. "Je moet 47.5kg wegen om naar huis te gaan." Legt ze aan de jongens uit. Ze knikken. Ik ga op de weegschaal staan, Jezus wat duurt dit lang. Ik kijk Niall angstig aan ik krijg een knipoog als antwoord. De assistente schrijft wat op in mijn dossier. "Je weegt nu.. 47.9 gefeliciteerd!" Zegt ze blij. "Goh misschien moeten jullie vaker seks in therapieën gooien!" Roept zayn fake blij. Ik kijk hem kwaad aan. Hoe durft hij?! De assistente kijkt me met een vragende blik aan maar ik schud mijn hoofd, blijkbaar is zij de enige die nog van niets weet. "Je tassen staan in de hal, het was fijn om je te kennen." Ze geeft me een hand. "Bedankt voor alle hulp." Zeg ik verlegen. Na iedereen gedag te hebben gezegd lopen we naar buiten.

"Zayn waarom zei je dat?" Vraag ik geïrriteerd. Ik krijg een waarschuwende blik van Harry. "Waarom? ik word gebeld door een verpleegster dat jij seks hebt gehad met ene Zac Efron of ik die kende! Kiddo, vroeg je nu echt waarom?"raast zayn, het valt me nog mee dat hij me kiddo noemt. "We hadden geen seks alleen wat liggen zoenen!" Roep ik wanhopig. "Liggen zoenen en Harry is nog maagd zeker hoe dom denk je dat ik ben?!" Roept hij verontwaardigd. "Sorry okè, maar hij was nog niet in me het had niet mogen gebeuren." Zeg ik met oprecht spijt. Ik stap de auto in en ga naast zayn zitten lucky me. "Zayn het spijt me misschien niet m'n beste plan maar ik was niet degene die het bedacht." Fluister ik. Zayn schudt zijn hoofd als antwoord. Kom op dit is wel overdrijven. Als iedereen naar binnen loopt houd ik Louis tegen.
"Waarom is zayn zo boos? Ik heb sorry gezegd en weet dat het dom is." Vraag ik. "Shatira seks hebben met een van de beste vrienden van zayn is niet cool shatira, niet cool." Zegt Louis en voor het eerst voel ik me schuldig wat voor een monster van een kind ben ik?! "Maar..." Probeer ik nog, "shatira Zayn is niet de enige die pissed of is."En Louis loopt naar binnen. Wie nog meer? Harry? Nee Harry heeft sowieso seks gehad met elke scharrel van de andere jongens. Liam? Nee hij is pittig chill op dat gebied hij vindt best veel goed, ik kan me niet voorstellen dat hij het zo erg vindt.
Ik pak mijn tassen en loop naar boven. Er ligt een briefje op mijn bed.
Sorry honey sorry
Xx Zac
"Hier is nog een.." Liam kijkt me vreemd aan. "Wat is dat?" Vraagt hij verbaasd. Blijkbaar is Zac dus mijn kamer binnengeslopen en heeft dit briefje neergelegd. Liam vertrouwen of niet? "Een briefje van Zac die op mijn bed lag." Zucht ik. "Laat eens lezen." Ik geef hem het briefje. Liam lacht. "Wat is er zo grappig?" Vraag ik achterdochtig. "Hij is blijkbaar nog niet klaar met je." Lach liam. "Zegt ie zeker bij elke scharrel." Zeg ik. "Shatira, praat niet te veel tegen Zayn we leggen het later wel uit." Hij omhelst me en gaat daarna weg.
"SHATIRA ETEN!" Brult Harry vanaf de keuken. Ik sta met tegenzin op en loop naar beneden. Ik ga aan de keukentafel zitten (gelukkig niet naast zayn.) er hangt een gespannen sfeer aan tafel. Ik eet zwijgend maar na een tijdje gaat word ik mobiel gebeld. Ik kijk vragend naar liam en hij knikt.
"Dylan?" Vraag ik verbaasd. Terwijl ik naar mijn kamer loop want de jongens gaat dit niets aan.
"Hoezo heb jij seks gehad met Zac!" Schreeuwt hij door de telefoon en ik zweer dat de jongens het beneden nog kunnen horen. "Wat? Hoe weet je dit?' Vraag ik nog steeds in shock. "Dus wel, verdomme shatira ik dacht dat ik je kon vertrouwen!" Roept hij kwaad. Er zijn meer mensen pissed of schiet er door mijn hoofd Dylan! Wat heb ik gedaan? "Dylan rustig." Probeer ik maar tevergeefs. "Laat maar shatira ik heb me vergist in je zoek geen contact meer met me doe geen moeite." En hij hangt op. Tranen stromen over mijn wangen dit kan hij niet menen! Hij weet net zo goed als ik dat Zac seks heeft met iedereen! Ik ga met een zucht aan tafel zitten. Louis kijkt me vragend aan. "Ik weet wie je bedoelt." Zeg ik verdrietig. Niemand snapt het behalve Louis hij slaat een arm om me heen en ik leun tegen hem aan. Ik ruim de tafel af. Zayn loopt weg. "Waar ga je naartoe?" Vraag ik verbaasd, "ik heb afgesproken in een hotel met een meisje." En hij loopt weg. "En ik moet maagd blijven? Vaders van tegenwoordig." Zeg ik hoofdschuddend.

Life with 5 daddiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu