25.

259 9 0
                                    

"Wat zei u?"vraagt een bekende stem. Ik draai me om en zie Louis! Hoelang staat hij hier al? Blijkbaar lang genoeg om te horen wat jamison net zei. "Ik vertelde dit meisje net even de waarheid." Zegt hij alsof hij het beste met me voor heeft. "Uw waarheid of de echt waarheid?" Vraagt Louis rustig. "Wat u wilt meneer Tomlimson." Zegt jamison beleefd. "Zou u ons uit willen schrijven bij uw kliniek?" Vraagt Louis rustig. "W-wat u wilt meneer Tomlimson." Stamelt jamison net goed!
"Sind wanneer stond je daar?" Vraag ik verbaasd aan Louis. "Zayn zei dat hij geschreeuw hoorde en ik dacht ik ga even kijken." Zegt hij alsof er niets is gebeurd. "Je wil niet weten hoe dankbaar ik ben!" Ik knuffel Louis. "Wacht waar is de rest?" Vraag ik verbaasd. "Boodschappen doen." Zegt Louis. "Dus we moeten lopen?" Vraag ik. Louis knikt. Mensen iets bijzonders is gebeurd ik heb de hele reis zelf kunnen lopen!

"Waarom schreeuwde die vent zo?" Vraagt liam. "Ach doet er niet toe maar het komt erop neer dat we een nieuwe psycholoog moeten vinden." Zegt Louis. Ik krijg een vragende blik van liam maar heb geen zin om te antwoorden dus schud ik mijn hoofd.

Ik weet niet of het door de uitbarsting van jamison komt maar de laatste tijd val ik steeds meer af. Had jamison toch gelijk? "Shatier je kan vanmiddag naar je nieuwe psychologe." Zegt niall. "Hoe heet ze?" Vraag ik. "Emily Decoster." Zegt niall. "Hoe hebben jullie haar gevonden?" Vraag ik nieuwsgierig. "De ex van Harry wordt daar behandeld." Zegt niall. "Waarvoor?" Vraag ik verbaasd, zo erg kan Harry toch ook niet zijn? "Ze is aseksueel geworden nadat ze werd ontmaagd door Harry." Fluister Louis in mijn oor want Harry komt eraan lopen. Mijn valt open van verbazing. "Wat is er?" Vraagt Harry. "Wat hebben jullie haar verteld over lucia?" Vraagt Harry beschuldigend. "Alleen verteld waardoor ze bij Emily Decoster zit." Zegt zayn sussend. "Gast, ik heb echt niks gedaan, dat wijf is gewoon gestoord!" Roept Harry gefrustreerd. "Gast wat heb je gedaan met dat meisje?" Roep ik verontwaardigd. "Gewoon seks maar ik wist niet dat ze nog maagd was!" Roept Harry. "Hoe kun je dat niet weten?" Roep ik verbaasd. "Ik vroeg of dit haar eerste keer was en ze schudde haar hoofd en toen ik klaar was is ze vertrokken." Legt Harry uit. "Ooit nagedacht waarom ze is vertrokken?" Vraag ik neerbuigend. "Nee waarom zou ik." Zegt Harry onverschillig. "Precies misschien heb je alleen dingen gedaan die jij fijn vond, echt Harry ik vind het nog knap dat ze een avond met je heeft uitgehouden!" Roep ik. "Wind je er toch niet zo over op shatira!" Zegt liam sussend. "Ik heb hetzelfde meegemaakt okè? Snap dat dan!" Roep ik kwaad. "Oke misschien niet m'n beste plan maar wat maakt het uit je hebt een nieuwe phsychologe." Zegt Harry verontschuldigend. Ik loop weg en ga op de weegschaal staan. 42.5 lees ik op het scherm. Het valt me nog mee want ik heb de laatste dagen bijna niets gegeten en als ik wat heb gegeten spuugde ik het later weer uit. Misschien kan ze me helpen. Ik hoop het met heel m'n hart. Morgen weer lekker naar Grace die zal ook wel weer blij zijn om me te zien.

Life with 5 daddiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu