15

363 11 0
                                    

"Kiddo, schiet op je natuurkunde les begint zo." Roept Louis vanaf beneden."mens, doe rustig het is 8 uur!"
Ik kleed me met tegenzin aan en pak mijn "boeken" (houdt in 1blaadje.) "waarom zo'n haast?" "Wij moeten zo weg en anders heb je 2 weken geen school gehad." Ik ga aan de keukentafel zitten en pak het blaadje voor me. "En dat is dus de spiegelwet" zegt Louis alsof alles heel simpel is. "Ja precies denk het ook." Zeg ik afwezig. Harry loopt langs en pakt een blikje bier uit de koelkast. "Gast, shatier gaat hier echt niks van snappen." "Nog iemand die het niet begrijpt!" Roep ik opgelucht. "Ach, laat ook maar ik begrijp het zelf ook niet." Zegt Louis. "Nou ik vind het wel genoeg voor vandaag!"
"Ga je vandaag mee naar het winkelcentrum?" Vraagt zayn. "Is goed, maar alsjeblieft laat me niet alleen als er een groep gillende fans komen." "We zouden niet durven" lacht Harry die blijkbaar zijn bier al op heeft.

"Shatira ga achter liam en Louis lopen!" Sist Harry. "Waarom?" Fluister ik." Omdat ik het zeg!" Zuchtend ga ik achter hun lopen. "Shatira ga even in een paskamer zitten dan halen wij kleding." Zegt niall. Ik ga zuchtend zitten op een van de stoelen in een of andere luxe paskamer. "Schiet op!" Fluister ik tegen mezelf. Ik kijk op m'n telefoon. Ze zijn gewoon al een half uur weg. "Kleed je maar vast om wij komen zo!" Fluistert Harry en verdwijnt weer de winkel in. Ik ga weer op de stoel zitten in onderbroek en BH. Ik begin het koud te krijgen. Ze moeten nu echt opschieten anders ga ik ontsnappen! Ik besluit heel even m'n hoofd om mijn hoofd om de hoek van de paskamer te steken. Ik schrik.

"DAT IS SHATIRA VAN ONE DIRECTION!!!" Gilt een of ander hysterisch meisje. Ik zie de jongens aan komen lopen met stapels kleren. Ze laten alles vallen en rennen weg. Ik sluit mezelf op in de paskamer (halleluja zat er een slot op!) wat nu? Ik begin koortsachtig na te denken. Over het pashokje heen klimmen? Nee dat hebben ze door. Wachten tot sluitingstijd? Nee dan ga ik dood van de honger. Shit waarom ben ik ook zo dom geweest? Er wordt tegen de deur aan geduwd. Het slot trilt. "Kutzooi." Fluister ik kwaad. Ik hoor iets bekends, mijn ringtone! "Waar heb ik dat rotding?" Fluister ik in mezelf. Ik voel in m'n broekzak. Gelukkig hier is 'ie.
"Kiddo waar ben je?" Schreeuwt Harry door de telefoon.
"Ja nog steeds in dat f*cking pashokje! Jullie zouden me niet alleen laten!"
"Ja sorry maar we konden niet anders." Probeert Harry nog.
"Ja wat moet ik nu dan want ik sta hier in onderbroek en BH want ze hebben m'n kleren al van die stoel af gepikt."
"Wacht maar tot sluitingstijd dan komen ik en liam je ophalen oke?"
"Oké in welke auto zitten jullie?"
"Zwart met geblindeerde ramen."
"Okay be there!" Ik hang op.
Het is drie uur en de winkel gaat dicht om half 7! Nog 3 en een half uur!
"Shatira wil je met me op de foto?" Hoor ik een meisje roepen. Goh nooit geweten dat ik zo bekend was. De tijd strijkt ontzettend traag voorbij, en dan echt ontzettend traag. Het is 5 voor half 7 maar hoor niks meer.
Ach kan mij het ook schelen ik ga er gewoon uit. Ik doe heel voorzichtig de deur open. Niemand gelukkig. Ik loop verder en...
"SHATIRA ALSJEBLIEFT EEN FOTO?!" Een hele horde meisjes met mobieltjes in de aanslag staan precies op de hoek van de rij paskamers. Ik kijk angstig naar de horde meisjes en ren zo hard als ik kan weg. Ik besef me opeens dat ik in onderbroek en BH sta. "Shit" mompel ik in mezelf. Ik ren de roltrap af. Bijna bij de deur. Maar de deur is automatisch beveiligd dus gaat hij niet meer open. "KUT!" Roep ik. Dan zie ik de nooduitgang. Ik druk op de knop en het brandalarm gaat af. De deuren gaan open en een of andere douche gaat aan. "Lach eens naar het vogeltje!" Roept dat hysterische meisje. Ik pak haar telefoon af voordat ze een foto kan maken. Ik ren over de grote parkeerplaats. Waar is die auto dan? Helemaal links in de hoek staat een zwarte auto met geblindeerde ramen met jawel liam en Harry erin.
"Zozo hard gerend?" Zegt liam spottend.
"Ik zou echt minder muziek gaan maken jongens want zoveel fans!" Zeg ik hijgend.
Ik begin te rillen. "Koud?" Vraagt Harry.
"Nee ik zit voor de lol in onderbroek en BH!" Zeg ik verontwaardigd
"Ik vind het anders geen slecht uitzicht." Zegt Harry. Ik word rood.
"Houd je ogen maar op de weg in plaats van naar mijn borsten te kijken."
"Gast heb heb je hier geen eten ik sterf van de honger want ik heb ook niet ontbeten, vanwege die natuurkunde les van Louis!"
"Misschien is er thuis nog wat."
"Lekker rustig zonder mij!"
De villa komt dichterbij. Nou fijn weer thuis

Life with 5 daddiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu