"Serieus die ga ik echt niet aantrekken!" Ik kijk maar mijn schoenen die mogelijk nog hoger zijn dan mijn andere. "Shatira doe het voor ons je moet ongeveer even lang zijn als de kleinste van de groep." Zegt niall smekend,ik kijk in zijn puppy ogen en trek zuchtend de schoenen aan. Ik heb een zwart met wit cocktailjurkje aan (witte bovenkant zwarte rok.) ik sta op van mijn krukje en zie dat ik ongeveer even lang ben als Zayn. "Hoelaat zijn wij aan de beurt?" Vraag ik aan Zayn. "Tien over half negen." Hij kijkt op zijn dure horloge. De jongens hebben allemaal geen overhemd aan omdat ze het anders zielig vonden voor Zayn maar het is geen slecht uitzicht. "Hazz ga eens weg voor die spiegel ik moet m'n make up nog doen." Zeg ik geïrriteerd want we moeten zo al gaan. "Wij doen je make up wel." Zegt Louis. "En jullie Laten me ook zeker alleen bij een pedofiel." Zeg ik sarcastisch. "Shatira trust us." Zegt liam die een hand op mijn schouder legt.
"Jullie zijn zeker weten hetero?" Vraag ik na het resultaat te hebben gezien. "Uhm mensen niet lullig bedoeld maar we zijn al te laat!" Zegt Zayn verschrikt. "Shit, we moeten rennen anders is het echt een no go." Zegt Harry die de deur opendoet wat een teken is dat we moeten gaan. "Jongens ik kan niet rennen!" Roep ik verschrikt. "O ja Liam jij of ik?" Zegt Louis. Ik kijk ze vragend aan. "Jij ik doe haar tas en telefoon." Ik voel de sterke arm van Louis die me optilt en de hand van liam die mijn tas afpakt en een snelle greep in mijn BH voor mijn telefoon. "Even vragen was niet overbodig geweest." Roep ik verontwaardigd terwijl ik in de armen van Louis ligt die druk bezig is met rennen. "Shatira geen tijd voor ruzie!" Roept Louis hijgend. Ik zie de deur dichterbij komen. "Waar zijn Harry Zayn en Niall?" Vraag ik verbaasd. "Alvast hun speech doen zodat het niet opvalt dat wij er niet zijn." Legt liam uit. "Uhm... speech?" Vraag ik in de hoop dat het een grapje was. "Ja speech heeft Harry dat niet gezegd?" Vraagt Louis verbaasd. "Hoelang moet die speech duren?" Vraag ik kreunend. "15 minuten." Zegt Louis. "Waarover moet ie gaan?" Vraag ik. "Bij jouw over hoe je leven er nu uitziet en wat je vooraf had gedacht." Legt Louis uit die me voorzichtig neerzet. "En jullie wisten dit?" Vraag ik verbaasd. Louis knikt en liam loopt ondertussen naar het podium waar Harry net bezig is met zijn speech en Zayn net van het podium afloopt. "Louis, jouw beurt ik neem de speech van Shatira wel door." Zegt Zayn,Louis knikt en geeft me een knuffel.
En hier sta ik dan voor 300 persfotografen en tv zenders een speech te houden.
"Ik weet dat veel meisjes geadopteerd willen worden door one direction" begin ik zenuwachtig. "Ik was zo'n meisje, een meisje dat zich niet realiseerde waarom je in een weeshuis terechtkomt. Een meisje dat blij en onverschrokken naar de wereld keek, een meisje dat nooit iets ergers had meegemaakt dan dat haar hamster dood ging. Maar als ik nu naar mezelf in de spiegel kijk herken mezelf niet meer in dat blije onverschrokken meisje." Tranen inhouden shatira, het komt goed! Zeg ik tegen mezelf. "Na een verschrikkelijke vakantie realiseerde ik me waarom je in een weeshuis zit, waarom je geadopteerd moet worden. Je bent alleen en zo voelde ik me ook. Wie had ik nog? Alles was van me afgepakt. Op een dag kwamen er een paar jongens die mij wilden adopteren, moest ik blij zijn of verdrietig, ik moest het gemis van mijn ouders aan de kant schuiven om plaats te maken voor de liefde die de leden van one direction me elke dag geven. Ik had het moeilijk maar probeerde voor de buitenwereld dat niet te laten merken ik was tenslotte geadopteerd door one direction. De leden van one direction hielpen me maar ik miste en mis nog steeds mijn ouders. Ik wil aan iedereen uitleggen dat ze zich moeten realiseren wat ze hebben en dat niet alles normaal is. Niet alles wat je gewend bent is normaal. Bedankt voor het luisteren." Eindig ik. Een groot applaus en bedenk me dat ik dit serieus allemaal net heb gezegd. De jongens komen het podium en dan is het tijd voor het laatste fotomoment. De jongens kijken elkaar aan en dan naar mij en ik knik. Eerst Harry natuurlijk dan Zayn dan niall dan Louis en als laatste Liam een groot applaus voor de ontblote bovenlijven. Ik lach een laatste foto en dan mogen we eindelijk weg.
JE LEEST
Life with 5 daddies
FanficShatira is 2 jaar gelden als 11 jarig meisje geadopteerd door one direction lees in dit verhaal hoe de leden van one direction omgaan met de (vervelende) puber: Shatira:) Dit is mijn eerste fanfictie verhaal so don't Judge me ;) Plz vote and commen...