38. Een dagje in de studio.

251 5 2
                                    

Harry en Louis vertrouwden me niet genoeg om me alleen thuis te laten dat ik helemaal begrijp want ik kan nog niet eens normaal thee zetten. Dus hier zit ik nu in de studio scherp in de gaten gehouden door de jongens. Toen ik binnenkwam keek Simon cowell me echt aan alsof ik een stuk stront ben. Er is nog iemand anders aan het opnemen dus zitten we in een berghut achtige woonkamer met veel hout.

"Over wie gaat het liedje?" Vraagt een songwriter. De jongens kijken elkaar samenzweerderig aan maar ik moet m'n mond houden van de jongens. Ik krijg een geweldig idee dat ik daar niet aan gedacht heb!

From: Shatira
To: Harry
Wrm zo geheimzinnig? Please zeg me dat dit niet lang meer duurt ik ga dooooood!
Xx je kiddo.

Ik zie dat Harry verveeld op z'n telefoon kijkt. Hoelang duurt het voordat je appje verstuurd is? Harry heeft hem blijkbaar ontvangen want hij begint druk te typen.

From: Harry
To: Shatira
Ik zou je mond maar houden voordat Simon je vermoordt of je grote vriend Zayn. Probeer aan iets vrolijks te denken zoals Louis die betrapt werd tijdens zijn pleziertje foto's staan op LondonDaileynews.com. Houd je lach in want ik ben de enige die het weet!
Xx je hazz.

Ik kijk Harry ongelovig aan, meent hij dit serieus? Ik krijg een klein glimlachje van Harry als antwoord. Ik ga zo snel als ik kan naar safari en kopieer de link die Harry me gestuurd had. Ik moet lachen als ik de foto's zie. Ik krijg een boze blik van Zayn, als blikken konden doden. Harry knikt lachend. "Ik weet niet wat er aan de hand is maar Shatira bek houden!" Zegt Louis geïrriteerd waardoor ik nog harder moet lachen maar weet dat ik dood ben als ik ga lachen.

From: Shatira
To: Harry
OMG hij is naakt!! Miss daarom zo chagrijnig? OMG kijk hem boos in de camera kijken! Waar zijn deze foto's genomen?
Xx je kiddo.

Weer pakt Harry zijn telefoon maar kijkt er iets te opvallend op. Alles gaat in slowmotion: Louis kijkt over de schouder van Harry mee en kijkt mij aan alsof hij me wil vermoorden. "Grapje hahaha." Zeg ik op m'n allerliefste toon. "Shatira geef me je telefoon." Zegt Louis op een toon die me kippenvel bezorgt. Harry grinnikt zachtjes en de rest begint ook te lachen. Ik geef mijn telefoon aan Louis alsof ik een zwaar crimineel ben. Ik ga naar buiten om even een luchtje te scheppen.

"Hier." Harry geeft me mijn telefoon. "Hoe kom je daar nou weer aan?" Vraag ik verbaasd. "Gestolen van Louis sorry het was mijn schuld." Zegt Harry. Ik kijk naar zijn kleding: een donkerblauw shirt met lange mouwen en een V-hals, een donkerblauwe broek met een zwarte riem en hagelwitte schoenen. "En hij heeft niks door?" Vraag ik lachend. Harry schudt zijn hoofd. We gaan op een bankje zitten. "Heb je ooit spijt gehad van je beroemdheid?" Vraag ik na een tijdje. "Nee eigenlijk nog nooit maar daarom ben ik bang voor Afrika soms wil je niet weten wat er buiten deze wereld hier zich afspeelt." Legt Harry uit. "Maar je was toch ook bij mij in m'n weeshuis?" Vraag ik verbaasd. "Dat vond ik ook al vreselijk." Biecht Harry op. "Ik ga naar binnen want Simon en Louis vermoorden me als ze erachter komen dat ik niet op het toilet zit." Lacht Harry en knuffelt me. "Ik ben op het toilet als je me zoekt." Zeg ik. Harry knikt en loopt weg.

Ik ga op de koude toiletbril zitten en ril van de kou. Shit ik ben ongesteld! Eindelijk na 4 maanden! Wacht er is hier geen maandverband! Ik pak mijn telefoon, nood breekt wet.
From: Shatira
To: Niall
Kun je plz maandverband regelen? Je weet vast wel waarom sorry voor het storen.
Xx Shatira.
Please niall reageer! Bid ik in mezelf. Ik hoor gestommel op de gang maar dat gaat na een paar minuten weer weg. "Niall telefoon weg!" Zegt Simon streng. Ik hoor niall iets fluisteren. "Oke ga maar, maar schiet op!" Hoor ik nog. Weer voetstappen deze zijn van Harry. Weer gefluister. "En Zayn heeft niks." Hoor ik Harry vragen. "Wacht hier!" Roept Harry.
"Shatira?" Vraagt Niall voorzichtig. "Ja ik zit hier." Zeg ik door het toilethokje heen."weet Simon het?" Vraag ik voorzichtig. "Ja hij wilde je berichtje lezen." Zegt Niall beschaamd. "En Harry?" Vraag ik voorzichtig. "Ook en de rest ook." Niall schuift het maandverbandje onder de deur door. "Dank je." "Shatira ik ga voordat simon me vermoordt." Ik lach. "Tuurlijk ik wil je nog niet kwijt!" Ik hoor hoe jankerig mijn stem is. Een twijfel bij Niall. Ik hoor een zucht en zie de witte gympen in een kleermakerszit op de grond zitten en ik zie een klein stukje van zijn grijze jeans. "Shatira? Wat is er?" Vraagt Niall. "Niks gewoon de hormonen." Snif ik. "Waarom noemde Louis me beschadigd?" Vraag ik door het toilethokje. "Hij bedoelt dat jij meer hebt meegemaakt dan menig tiener." Zegt Niall. Ik spoel door en doe het toilethokje open. Ik ga naast Niall zitten. Niall wrijft over mijn rug. Ik hoor stemmen op de gang. "Wacht waar heb ik shatira's telefoon gelaten?" Hoor ik Louis aan iemand vragen.

Okay Harry and i are gonna die.

Life with 5 daddiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu