Most, hogy már nem dolgoztam Mr. Jeonnak, nyugodt szívvel találkozhattam az ügyvédjével nyilvános helyen, anélkül, hogy bárki összefüggésbe hozott volna a Long-Chan üggyel. Ez volt az egyik indok, amiért felmondtam.
- Akkor ez így a részedről is rendben? - kérdezte Taehyung, miután átbeszéltük a következő pontot.
- Igen. - vágtam rá a válaszomat, gondolkodás nélkül.
- Nem akarod előtte felhívni? Talán jobb lenne, ha te magad közölnéd vele. - emelte rám barna tekintetét, míg összerendezte a papírjait.
- Jungkook bízik bennem, nem fogja félreérteni. - állítottam igazamat, belül magamat is győzködve. Tudtam elérkeztünk az egyik legkényesebb részhez.
- Akkor ma elindítom. Hamarosan megkapják a képeket és a hívást a "névtelen betelefonálótól". - vette tudomásul véleményemet. - De készülj fel Seyen, amint a cikk megjelenik, szét akarnak majd szedni!
- Tudom.
Készen álltam. Eljött a terv negyedik lépése.
Mr. Longról már többször bebizonyosodott, egy ravasz róka. De akadtak dolgok, amiken még ő sem volt képes változtatni, azok pedig a múltbéli kétes ügyei. Illegális kaszinó mükődtetés, sikkasztás, adócsalás, feketepiaci ügyletek és még sorolhattam volna. Eddigi élete során bőven akadt mit a rovására írni. Ez nekünk mind- mind kapóra jött, hisz így nem lett volna akadály elrakni az útból, sőt valószínűleg önként állt volna félre a cég éléről, nehogy bemocskolja annak hírét. A nagyobb bajt a drágalátos fia jelentette, aki seperc alatt töltené be helyette a tisztséget és akkor nem lennénk kint a vízből, ugyanúgy Long irányítana csupán rajta keresztül. Ezt a problémát orvosolnunk kellett, ahhoz hogy a Chinx motorgyártócég vezetése meginogjon. A képlet pedig innen vált egyszerűvé, ha a vezetés instabil, a befektetők és a partnerek elégedetlenek.
- Menj haza és próbálj meg pihenni egy kicsit, ezután nem tudni mikor lesz újra lehetőséged rá - látott el jó tanáccsal Taehyung búcsúzóul.
Továbbra sem rejtette véka alá őszinteségét. Lehet, hogy az ügyvédként töltött hosszú évek hatására lett ilyen kíméletlenül egyenes. Egy ember, akit folyamatosan hazugság vesz körbe, mégsem mond mást, mint igazat.
Megfogadtam javaslatát és otthon vártam a fejleményeket. Ismét valahogy a kdrama sorozatnál kötöttem ki, ami magába olvasztotta figyelmemet. Elnyomta a felemésztő idegességet, amit reggel óta éreztem. Ez a sok feszültség nem lehetett jó kihatással a terhességemre, ezért igyekeztem minél könnyedébben venni, átvészelni. Már megint ott tartottam, hogy pilláim egyre hosszabban csukódtak le, készen állva az elalvásra, ám ekkor egy reklám közben elinduló híradó kitörölte belőlem az álmosságot és egy pillanat alatt tett éberré. A szalag cím folyamatosan ott virított a képernyő alján: A kékszemű szépség elcsavarta az örökös fejét? Megdőltem ültemben, hogy közelebb kerüljek a képkockákhoz. Ott díszelegtünk a fotón, egymással szemben abban az elit étteremben. Taehyung emberei, akiket aznapra beszervezett, csodás, tiszta képeket lőttek rólunk, amik egymás után jelentek meg a tvben, egy öt perces riportban. A hírmondó felvázolta Lee Junghwan kicsapongó életét, valamint az apja cégében való részvételét. A tudósításban nevetséges mondatok hangoztak el, mint például: A többhete tartó románcot még nem erősítették meg. Ez volt az első közös megjelenésük a nyilvánosság előtt. A Chinx örököse bizonyára elkötelezett a kapcsolat iránt. Ki lehet a semmiből felbukkanó, rejtélyes szépség?
"Szépségem."
"Számomra ez a szó, máshoz tartozik."
Egyszerű és klisés trükköt vetettünk be, a fiatal igazgatóhelyettes pedig minden füttyentésünkre ugrott. Mr. Lee amilyen pökhendi, olyan óvatlan. Hagyta magát megvezetni egy nő által, akit valójában hidegen hagy. Ez számomra az elégtétel, amiért részt vesz párom kisemmizésében.
YOU ARE READING
WHAT YOU WANT, BABE! (Jungkook +18) BEFEJEZETT
FanfictionAz ember könnyedén ragad egy rossz kapcsolatban, elég hozzá néhány kifogás. Egyszerűen megszokja a bántást, egy idő után már nem tűnnek fel az erőszakos szavak sem és megtanul a fájdalommal élni. Valaki az egész életét képes így tölteni, ha csak nem...