9. Do you want to continue?

1.5K 82 4
                                    

"Akárhányszor Namjoon hatalmas barna szemeibe nézek, mindig eszembe jut milyen bánatos volt, még mielőtt bemutattam neki Yooráht. Most meg csak rájuk kell nézni, házasok és imádják egymást a mai napig. Egy olyan mint én, jobb ha nem is vágyik hasonlóra, hisz tisztában vagyok vele nem érdemlem meg." - ezek és hasonló gondolatok cikáztak fejemben, miközben a többiek beszélgetésbe merültek. Amint megjöttünk, már indult is a duma, de nekem nem volt kedvem, meg nem is tudtam kivel, mivel rajtunk kívül csak Hoseokék voltak eddig jelen. Hyuna meg ugyebár nincs a kedvenceim közt. Barátnőmet meg lefoglalta, hogy poharakat hozzon és előkészüljön, de hiába kérleltem, nem engedte, hogy segítsek neki. Ezért fordultam saját kis világomba. Mikor kezdtem unatkozni, eszembe jutott, hogy ruháim mellé bepakoltam laptopom is, hátha tudok dolgozni a megoldatlan ügyemen, ezen az itt alvós hétvégén. Épp indultam, hogy előhalásszam, mikor megjöttek a többiek.

- Ribiiiiiii - ugrott Jimin a nyakamba. Megkönnyebbülés volt átölelni őt, mert valahogy elűzte a rossz gondolataimat. Hiába váltunk el legutóbb, olyan furcsán, most minden rendben volt. Azonnal egy csendes helyre cipelt, a kert másik végébe és izgatottan kezdett mesélni arról, hogy Yoongi meglepetés utazást tervez neki és szerinte leviszi a tengerhez. Csak nevettem magamban, mennyire jól megérzi a dolgokat.

A délután folyamán kerültem a sötét íriszt, na meg próbáltam Jin kedvére tenni viselkedésemmel és nem "leégetni" őt, ahogy fogalmazni szokott. Viszont neki semmi nem tetszett, amit csináltam, így inkább felszívódtam tekintete elől. Befoglaltam egy kerti széket és inni kezdtem, ha már úgy is itt alszunk, ezzel hagytam, hogy Hyuna foglalkozzon párommal.

Nam és Taehyung valami isteni grill húst csináltak, Yoorah pedig, Jiminnel karöltve feldobták többféle saláta körettel. Kaja közben néhányszor összeakadt az íriszem Yoongiéval, amin mindketten sunyin mosolyogtunk. Ha bárki látta volna tuti azt hiszi titkolunk valamit és milyen igaza lenne, hisz én már tudtam mi titkos terve. Visítani tudtam volna a gondolattól, hogy nem sokára vőlegények lesznek.

Ezután minden a szokott módon telt. A fiúk masszívan italoztak, én meg Yooráhval, Jiminnel meg Minahval koktéloztam, közben pedig pletykálkodtunk. Kitárgyaltunk sok mindent pl, Namék beszéltek a gyerek témáról, miután kiderült, hogy mi is. Minah még mindig kicsit visszahúzódó, de mesélt pár dolgot Taehyunggal való kapcsolatáról. Jimin meg szófosott, mint mindig, kb húsz percig tud csak Yoongi pillantásáról beszélni, annyira bele van esve. Aztán legjobb barátnőm félre cibált és nem győzőtt elnézést kérni, hogy tőle tudta meg Kook a tényt, oda vagyok érte.

"Hát igen, az kemény volt.
De megbocsátottam már akkor mikor megtörtént, nem vagyok haragtartó típus."

Nagyon jó kedvem kezdett lenni, főleg úgy tíz koktél után, este tizenegy fele. Pont emiatt kellett fél óránként pisilnem. Épp a mosdó felé tartottam a folyosón, mikor a semmiből kinyílt az egyik szoba ajtó. Tisztára, mint egy horror filmbe. Majdnem sikítottam, de egy kéz megmarkolta felsőm és berántott a sötétbe, mielőtt egy hang is kiszökhetett volna torkomból.
Azt azért tudtam, a démonoknak nincs keze, ezért csak abban bíztam, nem Jin akar megfojtani az éj leple alatt.

Az idegen, tenyerét ajkaimra fektette, ezzel megakadályozva az esetlegesen előbukkanó hangos szavakat. Elég volt az érintése és már rá is jöttem ki az, na meg jellegzetes illatából, ami újfent nyugalomra késztetett. Mikor észrevette csillapodásomat, lassan kiszabadított mancsa alól, úgy, hogy őrült szexis módon lejebb csúsztatta mellkasomra.

- Kook - ejtettem ki meglepődve nevét, miközben a falhoz préselt, a vaksötétben.

- Hm? - mordult - Mégis mi árult el? - kérdezte hangjában mosollyal.

WHAT YOU WANT, BABE! (Jungkook +18) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now