- Mi a legnagyobb titok, amit tartogatsz? - mutatott az üveg feje legjobb barátnőm felé, a mai este során már sokadszor.
Mondjuk ez van akkor, ha négyen ülünk le üvegezni. Eredetileg Jiminnek és Yooráhnak akartam kiönteni kicsit a szívem, de Kook véletlenül ránk nyitott, ezért barátnőm rá vágta, hogy játszani készülünk, Jimin reflexből hozzátette, hogy felelsz vagy merszezni, ő meg erre egyből beakart szállni. Mielőtt leült mellém, azért megjegyezte, hogy gimis kora óta nem csinált ilyet, én meg biztos voltam benne, hogy egyikünk sem és most se terveztük, csak valahogy így alakult.
Tény, nehezen indult a játék, mert nagyon feszélyezve éreztem magam a férfi társaságában, mivel szemei szinte fixírozták bőröm minden centiméterét. Talán Jin nyomait kereste, a múlkori miatt. De nyílván nem láthatott át pólómon, ami alatt ott égtelenkedett egy nagy lilás, kékes zúzódás. Párom ma kivételesen engedélyt adott rá, hogy én is felönthessek a garatra, ezért némi alkohol elfogyasztása után, már kevésbé zavart a mellettem helyet foglaló.
- Öhm.. - gondolkodott el Yoorah, Jimin kérdésén.
Eddig csak vicces feladatok, meg válaszadások voltak, de ez most túl komolyra sikeredett. Chim sunyin mosolygott, hogy egyértelmű legyen szánt szándékkal állította kínos döntés elé, a lányt.
- Hát.. - húzta tovább az időt, mire már mindenki tűkön ült. - Megvan! - kiáltott egy kisebbet.
Mindegyikünk szeme felcsillant és izgatottan vártuk, hogy kimondja titkát. Bár, én tisztában voltam vele, hogy az összeset ismerem, mert velem mindent megoszt.
- Hogy Seyen azóta bele van esve Jungkookba, mióta ismeri! - jelentette ki olyan hévvel, mintha a létezés okára jött volna rá. Szavai fél perc néma csenddel borították kis társaságunkat.
- Mih? - pislogott nagyokat Jimin meglepődve, mivel váratlanul érte a velem kapcsolatos feltevés.
Szemeim kétszeresükre nőttek, torkom pedig rögtön kiszáradt. A sötét írisz rám szegeződött, miközben én csak legjobb barátnőmet tudtam figyelni. Tekintetem szúrossá változott, amint sikerült felfognom az elhangzottakat. Ez egy olyan titok volt amit soha, senkinek, semmilyen körülmények között nem szabadott volna elmondania. Nem is értettem miért tette, hisz ez az én rejtegetnivalóm volt, nem az övé.
- Igaz ez, Yen? - Chim sokkolva nyögte ki szavait, mire szívem a fülembe szökkent. Az ájulás szélére kerültem a gondolattól, miszerint nem csak lefeküdtem a sráccal, de már tisztában van az érzéseimmel is.
- Én.. - fullott el hangom, épp hogy elkezdett mondatom közben.
Csak annyit kellett volna mondanom, hogy nem. Ez az egyetlen, apró szócska kihúzott volna a kakiból, amiben manapság térdig gázolok. Már alakítottam ajkaim a visszautasító válaszra, de képtelen voltam kiejteni számon. Csupán három betű alkotta kibúvómat a helyzetből, mégis torkomban maradtak a hangok. Hat szem szegeződött rám, még jobban rám hozva a frászt, mintha nem lett volna elég, szerencsétlenkedésem.
- Én.. izé - indultam újra neki.
- Hát ti, mit csináltok itt? - nyitott be hirtelen Namjoon, Taehyunggal karöltve. A házigazda, aki az újabb összeülős partit szervezte rendesen meglepődött a szobában uralkodó feszültségen.
- Ez valami szektás dolog? - tette hozzá Tae.
- Mi járatban, szívem? - terelte azonnal a témát Yoorah, miközben felállva férje felé indult.
- Téged kerestelek. Hiányoztál - vallotta be aranyosan Nam.
Barátnőm boldogan lépdelt irányába, végül szorosan karolta át nyakát. Járásán látni lehetett a hat mohito koktél elfogyasztása okozta károkat, de szerintem nem volt ezzel egyedül. Nem tudtam elmerülni cukiskodásukban, ugyanis a másik érkező megszólalt, ezzel odavonzva tekintetem.
YOU ARE READING
WHAT YOU WANT, BABE! (Jungkook +18) BEFEJEZETT
FanfictionAz ember könnyedén ragad egy rossz kapcsolatban, elég hozzá néhány kifogás. Egyszerűen megszokja a bántást, egy idő után már nem tűnnek fel az erőszakos szavak sem és megtanul a fájdalommal élni. Valaki az egész életét képes így tölteni, ha csak nem...