35. Fifth step: Consequences

976 63 3
                                    

Taehyungnak igaza volt, két nap múlva megjelentek az erősebb cikkek, amik sokkal nagyobb port kavartak, mint vártuk. A fotósok gyönyörűen lekapták, mikor épp távozni készültem az étteremből aznap, de Mr. Long fia keményen megszorította felkaromat és fenyegetően nézett rám. Felrémlett milyen kárörvendő voltam abban a pillanatban, mert biztos voltam benne, tőrbe csaltam. Nem tudtam sajnálni. Ezután egy névtelen betelefonáló, aki állítólag ugyanott, ugyanakkor vacsorázott hallotta hogy az ifjú üzletember erőszakosan viselkedett és beszélt velem. Persze ő is Taehyung embere volt, akivel egy egyetemre jártak még anno és egy kis jogi tanácsért cserében besegített az örökös lekapcsolásában. Mindent szépen kitaláltak, hogy ráhúzzák a rolót a Chinxre, ennek ellenére is belefutottak egy nem várt eseménybe. Egy nappal később, hogy kitudódott agresszivitása, néhány nő kereste fel a különböző bulvár lapokat, hasonló offenzív viselkedésről beszámolva, amiket velük szemben elkövetett. Ahogy teltek a napok a srácnak egyre nagyobb tábora akadt. A kaput mégis az tette be neki, mikor feltűnt egy fiatal lány, aki szexuális bántalmazással vádolta meg. Elképedve álltam a futótűzként terjedő hír előtt. A megalakult utálói közössége a fejét követelték. Lee Junghwannak befellegzett. Viszont ezeknek a nőknek hála, nem engem zargattak a riporterek, idejük sem akadt. Nem csoda, hogy a srác eltűnt az országból. Az apja tengerentúli "kiküldetésre" száműzte munka címszó alatt, remélve hamar elül a füst. De nem szálltak le a témáról egy jó darabig. Sőt.. még Mr. Longot is elővették. A média az egész bilit borította. Alvilági ügyei terítékre kerültek. Nem tartott sokáig míg a Chinx igazgató tanácsa ülésezett a róka eltávolításáról. A vezetés megingott. Ezzel egy csatát megnyertünk.

A szalag címek hamar változtak rosszabbról rosszabbra, ami szemvillanás alatt vitte lejjebb a részvényeiket. A cég percről percre veszített a vagyonából. Viszont a Chinx felborítása még mindig nem volt elég ahhoz, hogy Jungkook teljesen felszabaduljon. A másik frontot is le kellett igáznunk.

Taehyunggal ismét összeültünk, hogy elindítsuk a Chan- féle projektet. Elsőként írtunk egy megbízási szerződést, amivel hivatalosan is az ügyvédem lett. Ez volt a második indok, amiért felmondtam leendő gyerekem apjánál, így elkerülhettük, hogy összeférhetetlenséget varrjanak ránk bármelyikünk ügyében. Amint meg voltunk a papírokkal, besétáltunk a rendőrfőkapitányságra. Feszengve követtem az otthonosan mozgó férfit a kúrta folyosókon át. Meglepően sokan üdvözölték. Minél messzebb merészkedtünk a bejárattól annál rangosabb tisztekkel találkoztunk. Közülük még többen voltak, akik meghajoltak Taehyung előtt. Mindenkinek viszonozta az üdvözlést, míg én csak pislogtam, mint hal a szatyorban. Persze utánoztam mozdulatát szolidaritásból. Az épület sűrűjében járva a folyosók szűkebbé váltak és egyre több mágneskapun keresztül vezetett utunk. Fogalmam se volt arról, hogy valójában milyen hatalmas ez az objektum. Azt hittem sosem érünk oda, ahova igyekeztünk, de végül ügyvédem megállt és lendületesen fordult az egyik ajtóhoz. Három erőteljes kopogással jelezte bekívánkozási szándékát. A falap szinte azonnal feltárult és előbukkant mögüle egy karakán férfi. Merev arcizmai egyből elengedték magukat és régi barátként kezét nyújtotta.

- Taehyung, örülök hogy látlak. - ívelte felfelé ajkai szélét.

Szavaiból ki lehetett hallani az amerikai akcentust, de a kinézete is árulkodott erről.

- Én is. - viszonozta a gesztust, majd szabad utat adott nekem - Ő itt Seyen Kwon, akiről beszéltem a telefonban.

- Oh, Miss Kwon - megszólítására kirázott a hideg, valahogy rossz emlékeket idézett. - Örvendek a találkozásnak. - ajánlotta fel kacsóját, csak úgy, mint a velem érkezőnek az imént.

- Részemről az öröm - dőltem meg, miközben elfogadtam pracliját.

- A nevem Jake Harris. De szólíts csak Jake-nek.

WHAT YOU WANT, BABE! (Jungkook +18) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now